eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ORAZ MEDYCZNYCH 2015/2017 - SPRAWA NR 116/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-07

Grudziądz: ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ORAZ MEDYCZNYCH 2015/2017 - SPRAWA NR 116/2015
Numer ogłoszenia: 265156 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ORAZ MEDYCZNYCH 2015/2017 - SPRAWA NR 116/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów na rzecz 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu, według zadań następująco: Zadanie nr 1: Odbiór transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08; Zadanie nr 2: Odbiór transport i utylizacja odpadów medycznych 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*. 2.Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2014 r., poz. 1923) wytwarzanych w następujących stołówkach żołnierskich: Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Bema, Grudziądz; Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - m. Grupa k/Grudziądza, przy ul. Dworcowej; Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Jagiełły, Grudziądz; Jednostka Wojskowa 1109 - ul. Hallera, Grudziądz; Jednostka Wojskowa 3537 - ul. Czwartaków 1, Brodnica; Jednostka Wojskowa 3136 - Al. 3-go Maja, Chełmno. 2) Szacunkowa ilość odpadów wytwarzanych przez stołówki żołnierskie to ok. 36 800 kg/rok, tj: stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu ul. Bema, ok. 6 000 kg/ rok ( tj. ok. 500 kg miesięcznie) stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grupie k. Grudziądza, przy ul. Dworcowej, ok. 10 000 kg/rok (tj. ok. 833 kg miesięcznie) stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu ul. Jagiełły, ok. 10 000 kg/ rok (tj. ok. 833 kg miesięcznie) stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy ul. Czwartaków 1, ok. 3 600 kg/ rok (tj. ok. 300 kg miesięcznie) stołówka przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu ul. Hallera, ok. 3 600 kg/ rok (tj. ok. 300 kg miesięcznie) stołówka przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie Al. 3-go Maja, ok. 3 600 kg/ rok (tj. ok. 300 kg miesięcznie) Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami szacunkowymi zależnymi od bieżących potrzeb jednostek wojskowych na rzecz, których realizowana jest usługa i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu/zwiększeniu. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. W przypadku odbioru odpadów z Jednostki Wojskowej 3136 w Chełmnie na czas trwania ćwiczeń poligonowych na Poligonie Kępa Panieńska, Zleceniobiorca zabezpieczy jednocześnie odbiór odpadów z poligonu i z jednostki. Przewidywana ilość wywozów z poligonu to 10 razy w ciągu roku 2016 r. i 2017 r. 3) Zleceniobiorca odbierać będzie odpady ze stołówek zgodnie z poniższym harmonogramem: rok 2015 r. - Grudzień Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 1 raz w tygodniu (piątek) przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3-go Maja 1 raz w tygodniu (piątek) Stołówki: przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej 2 razy w tygodniu (wtorki i piątki) Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu przy ul. Hallera 2 razy w tygodniu (wtorki i piątki) rok 2016 Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 1 raz w tygodniu (piątek) przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3-go Maja 1 raz w tygodniu (piątek)Stołówki: przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej2 razy w tygodniu (wtorki i piątki) Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu przy ul. Hallera 2 razy w tygodniu (wtorki i piątki) dodatkowo w razie potrzeby na wezwanie Zamawiającego po wcześniejszym 14 dniowym zawiadomieniu - 10 wywozów, oraz 4 pojemniki 60 litrowe w czasie trwania Poligonu w Chełmnie - Kępa Panieńska. Wywóz odbywać się będzie w godzinach: 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku) 7:30 - 12:00 (w piątki) rok 2017 do 30 listopada Stołówka:przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 1 raz w tygodniu (piątek) przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3-go Maja 1 raz w tygodniu (piątek) Stołówki:przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej 2 razy w tygodniu (wtorki i piątki) Stołówka:przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu przy ul. Hallera 2 razy w tygodniu (wtorki i piątki) dodatkowo w razie potrzeby na wezwanie Zamawiającego po wcześniejszym 14 dniowym zawiadomieniu - 10 wywozów, oraz 4 pojemniki 60 litrowe w czasie trwania Poligonu w Chełmnie - Kępa Panieńska. Wywóz odbywać się będzie w godzinach: 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku) 7:30 - 12:00 (w piątki) W przypadku, gdy dzień odbioru (wtorek lub piątek) przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, odbiór odpadów odbywa się w terminie uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym. 4)Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia ilościowego (w kilogramach) i jakościowego (wg kodu) utylizowanych odpadów, w postaci Karty Przekazania Odpadu (zbiorczej ze wszystkich stołówek), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r.,poz. 1973) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, a także Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 5)Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stołówki w pojemniki na odpady przez cały okres trwania umowy w ilości: stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, ul. Czwartaków 1, 2 pojemniki 60 litrowe; stołówka przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, Al. 3-go maja 3, 3 pojemniki 60 litrowe; stołówka przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, ul.Hallera, 2 pojemniki 60 litrowe; stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Bema, 8 pojemników 60 litrowych, 4 pojemniki 240 litrowe stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Jagiełły, 8 pojemników 60 litrowych, 8 pojemników 240 litrowych stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie k. Grudziądza, ul. Dworcowa 8 pojemników 60 litrowych, 8 pojemników 240 litrowych Pojemniki powinny być puste, zdezynfekowane oraz oznakowane zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w Rozporządzeniu (WE) nr 1069/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 października 2009 r., ustanawiającymi przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi - Dz. Urz. UE L 300/1 z 14.11.2009 r. 6)Wykonawca winien posiadać: Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. dla kodu odpadu 20 01 08 (odpady kuchenne podlegające biodegradacji), z datą ważności co najmniej do 30 listopada 2017 r. W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów - oświadczenie Wykonawcy, o zawartej umowie z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu. Decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego. Oświadczenie, iż dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 3.Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2: 1)Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych o kodach: 18 01 03* oraz 18 01 09, 18 01 10* (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2014 r., poz. 1923), powstałych wskutek diagnozowania, leczenia oraz profilaktyki medycznej wytwarzanych w ambulatoriach oraz miejscach udzielania świadczeń: Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Bema, Grudziądz Jednostka Wojskowa 1109- ul. Hallera, Grudziądz Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - m. Grupa k/Grudziądza, przy ul. Dworcowej Jednostka Wojskowa 3537 - ul. Czwartaków 1, Brodnica Jednostka Wojskowa 3136 - Al. 3 Maja 4, Chełmno 2) Szacunkowa ilość odpadów wytwarzanych to: rok 2015 r. - szacowana ilość odbioru odpadów ze wszystkich ambulatoriów to 8 kg odpadów o kodzie 18 01 03* rok 2016 ok. 84,5 kg/rok, tj: ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy ul. Al. 3- go Maja 4 : 18 01 03* - ok. 17 kg/rok; ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1: 18 01 03* - ok. 30 kg/rok; 18 01 09 - ok. 3 kg/rok ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera 60 18 01 03* - ok. 10 kg/rok ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, przy ul. Bema : 18 01 03* - ok. 12 kg/rok ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie koło Grudziądza, przy ul. Dworcowej oraz 2 gabinety dentystyczne (Grudziądz, ul. Bema oraz Grupa, ul. Dworcowa) 18 01 03* - ok. 12 kg/rok. 18 01 10* - ok. 0,5 kg/rok/z dwóch gabinetów rok 2017 ok. 84,5 kg/rok, tj: ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy ul. Al. 3- go Maja 4 : 18 01 03* - ok. 17 kg/rok; ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1: 18 01 03* - ok. 30 kg/rok; 18 01 09 - ok. 3 kg/rok ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera 60 18 01 03* - ok. 10 kg/rok ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, przy ul. Bema: 18 01 03* - ok. 12 kg/rok ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie koło Grudziądza, przy ul. Dworcowej oraz 2 gabinety dentystyczne (Grudziądz, ul. Bema oraz Grupa, ul. Dworcowa); 18 01 03* - ok. 12 kg/rok. 18 01 10* - ok. 0,5 kg/rok/z dwóch gabinetów Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami szacunkowymi zależnymi od bieżących potrzeb jednostek wojskowych na rzecz, których realizowana jest usługa i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu/zwiększeniu. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. 3)Wykonawca odbierać będzie odpady raz w miesiącu z wyżej wymienionych miejsc w godzinach 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku), 7:30 - 12:00 (w piątki) 4)Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia ilościowego (w kilogramach) i jakościowego (wg kodu) utylizowanych odpadów, w postaci Karty Przekazania Odpadu (osobno na każde ambulatorium), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r.,poz. 1973) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, a także Ustawy z dnia 14 grudnia 2014 r. o odpadach z późń. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi z dnia 30 lipca 2010 r.(Dz. U z 2010, nr 139, poz. 940). Jednocześnie wraz z kartą przekazania odpadów Wykonawca zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 107), będzie zobowiązany dostarczyć dokument potwierdzający unieszkodliwienie odpadów medycznych. 5)Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsca powstawania odpadów medycznych w pojemniki 2 litrowe, wraz z odpowiednimi workami do gromadzenia odpadów medycznych przez cały okres trwania umowy w ilości: 12 pojemników w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, Al. 3-ego Maja 4 12 pojemników w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, ul. Czwartaków 1 12 pojemników w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, ul. Hallera 60 12 pojemników w ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Bema 12 pojemników w ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie koło Grudziądza, ul. Dworcowa 6)Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania odpadów zgodnie z przepisami dotyczącymi ich gromadzenia i zaleceniami zawartymi: odpady gromadzone będą na terenie Zamawiającego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. dotyczącego szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (DZ. U. z 2010 r. nr 139, poz. 940) oraz zgodnie z załącznikiem A do umowy europejskiej, dotyczącej międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR) sporządzonej w Genewie 30.09.1957 r. (Dz. U. z 2015 r., poz.882 t.j.); Zamawiający zabezpieczy opakowania w ten sposób by uniemożliwić wydostanie się odpadu na zewnątrz. 7)Wykonawca winien posiadać:Zezwolenie na prowadzenia działalności w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia14 grudnia 2012 r.. dla odpadów o kodach określonych w specyfikacji z datą ważności co najmniej do 30.11.2017 r. W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów, oświadczenie Zleceniobiorcy o zawartej umowie z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiani odpadów.Oświadczenie, iż dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami (Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. r., o odpadach) 4.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.51.30.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP oraz oświadczenia o spełnieniu wymagań formalno-prawnych. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty oraz przedłoży wykaz tych podmiotów. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - art. 36a ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w ofercie wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. lub / i Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, w sytuacji gdy Wykonawca powołuje się na zasoby tych podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom lub nie załączy oświadczenia Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie. Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć:Formularz ofertowy zadanie nr 1; Formularz ofertowy zadanie nr 2; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału;Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcy; Oświadczenie o spełnianiu wymagań formalno-prawnych; Informacja o Wykonawcy; Oświadczenie o przynależności / bądź nie przynależności do grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Niezwłoczny wywóz odpadu w sytuacjach awaryjnych (w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego) - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie następująco: 1) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty lub zmiany podwykonawcy na innego - w przypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie a nowy podwykonawca spełni wymagania dla fachowego wykonania powierzanych mu czynności lub części zamówienia zgodnie z umową (oświadczenie w tej mierze winien złożyć Wykonawca lub podwykonawca). 2) zmiany zakresu podwykonawstwa; 3) zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy podwykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę jako podmiot, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca w tej sytuacji będzie zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do wykonawcy lub podwykonawcy na zasoby, którego się powołał w ofercie; 4) zmiany częstotliwości wykonywania przedmiotu zamówienia poprzez zwiększenie lub zmniejszenie częstotliwości w stosunku do wskazanej w Rozdziale III ust. 2 pkt 3 oraz ust. 3 pkt 3 SIWZ; 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca odbioru odpadów wskazanych w ust. 2 pkt. 1 i ust. 3 pkt. 1 Rozdziału III SIWZ z ograniczeniem zmiany do województwa kujawsko-pomorskiego w wypadku zmian organizacyjnych Zamawiającego; 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości miejsc gromadzenia i odbioru odpadów medycznych określonej w ust. 3 pkt. 1 Rozdziału III SIWZ w wypadkach zmian organizacyjnych Zamawiającego. Zmiany jak powyżej w pkt 1-6 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem. 2. Zamawiający przewiduje zgodnie z treścią art. 142 ust. 5 ustawy PZP możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Ad.1) w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) adekwatnie do zmiany wysokości stawki podatku VAT, zastosowanej przez Wykonawcę w ofercie złożonej w przedmiotowym postępowaniu. Ad.2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w części stanowiącej koszty ponoszone na wynagrodzenie i ubezpieczenie zatrudnionych w ramach umowy o pracę pracowników (dotyczy umów pracowników z minimalnym wynagrodzeniem), w okresie obowiązywania umowy. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, wysokość wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie w odpowiedniej pozycji kalkulacji stawki za 1 wywóz odpadów/ 1 kg odpadu z zastrzeżeniem, że powyższa zmiana uwzględniać będzie wyłącznie wzrost wynagrodzenia w stosunku do osób realizujących zadania przedmiotu niniejszej umowy zatrudnionych na podstawie umowy o pracę z ustalonym minimalnym wynagrodzeniem. Wskutek przeprowadzonej waloryzacji wartość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie od 1 dnia miesiąca następującego po miesiącu podpisania aneksu. W opisanym przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wystąpienia z wnioskiem do Zamawiającego z określeniem uzasadnienia zmiany, propozycji zmiany wynagrodzenia oraz wykazania wpływu zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający w terminie 21 dni roboczych od daty otrzymania kompletu dokumentów od Wykonawcy rozpatrzy wniosek o zmianę. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń do propozycji Wykonawcy w zakresie zmian wysokości ceny umowy, stanowisko Zamawiającego będzie w tej mierze ostateczne. Ad.3) W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniu i wysokości składek określonych w pkt 3 w stosunku do osób realizujących zadania przedmiotu niniejszej umowy wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ulegnie zmianie w odpowiedniej pozycji kalkulacji stawki za 1 wywóz odpadów/ 1 kg odpadu jako podstawy ustalenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia. Podstawę zmiany wysokości wynagrodzenia stanowić będzie zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy zawierający szczegółowe analityczne kalkulacje stawki za 1 wywóz odpadów/ 1 kg odpadu uwzględnieniem zmian jak wyżej. Uzasadnione zastrzeżenia i zmiany Zamawiającego do tak przedłożonych kalkulacji będą wiązały strony w przedmiocie ustalenia obowiązującej stawki wywozu odpadów/ kg odpadu. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy zostaną wprowadzone do umowy stron w formie aneksu jako obowiązujące od pierwszego dnia miesiąca po zawarciu aneksu. Zmiany jak powyżej pkt 1, 2, 3 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem i udowodnieniem zaistniałych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: z kasy 13WOG ul. Czwartaków 3,86-300 Grudziądz:4zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 8,63 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2015 godzina 09:30, miejsce: kancelaria 13WOG ul.Czwartaków 3 86-300 Grudziądz (pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ORAZ MEDYCZNYCH 2015/2017 - sprawa nr 116 /2015 nie otwierać do dnia 20.10.2015 r. g. 10.00. Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie ) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie oferty..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2014 r., poz. 1923) wytwarzanych w następujących stołówkach żołnierskich: Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Bema, Grudziądz; Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - m. Grupa k/Grudziądza, przy ul. Dworcowej; Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Jagiełły, Grudziądz; Jednostka Wojskowa 1109 - ul. Hallera, Grudziądz; Jednostka Wojskowa 3537 - ul. Czwartaków 1, Brodnica; Jednostka Wojskowa 3136 - Al. 3-go Maja, Chełmno. 2) Szacunkowa ilość odpadów wytwarzanych przez stołówki żołnierskie to ok. 36 800 kg/rok, tj: stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu ul. Bema, ok. 6 000 kg/ rok ( tj. ok. 500 kg miesięcznie) stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grupie k. Grudziądza, przy ul. Dworcowej, ok. 10 000 kg/rok (tj. ok. 833 kg miesięcznie) stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu ul. Jagiełły, ok. 10 000 kg/ rok (tj. ok. 833 kg miesięcznie) stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy ul. Czwartaków 1, ok. 3 600 kg/ rok (tj. ok. 300 kg miesięcznie) stołówka przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu ul. Hallera, ok. 3 600 kg/ rok (tj. ok. 300 kg miesięcznie) stołówka przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie Al. 3-go Maja, ok. 3 600 kg/ rok (tj. ok. 300 kg miesięcznie) Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami szacunkowymi zależnymi od bieżących potrzeb jednostek wojskowych na rzecz, których realizowana jest usługa i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu/zwiększeniu. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. W przypadku odbioru odpadów z Jednostki Wojskowej 3136 w Chełmnie na czas trwania ćwiczeń poligonowych na Poligonie Kępa Panieńska, Zleceniobiorca zabezpieczy jednocześnie odbiór odpadów z poligonu i z jednostki. Przewidywana ilość wywozów z poligonu to 10 razy w ciągu roku 2016 r. i 2017 r. 3) Zleceniobiorca odbierać będzie odpady ze stołówek zgodnie z poniższym harmonogramem: rok 2015 r. - Grudzień Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 1 raz w tygodniu (piątek) przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3-go Maja 1 raz w tygodniu (piątek) Stołówki: przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej 2 razy w tygodniu (wtorki i piątki) Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu przy ul. Hallera 2 razy w tygodniu (wtorki i piątki) rok 2016 Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 1 raz w tygodniu (piątek) przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3-go Maja 1 raz w tygodniu (piątek)Stołówki: przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej2 razy w tygodniu (wtorki i piątki) Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu przy ul. Hallera 2 razy w tygodniu (wtorki i piątki) dodatkowo w razie potrzeby na wezwanie Zamawiającego po wcześniejszym 14 dniowym zawiadomieniu - 10 wywozów, oraz 4 pojemniki 60 litrowe w czasie trwania Poligonu w Chełmnie - Kępa Panieńska. Wywóz odbywać się będzie w godzinach: 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku) 7:30 - 12:00 (w piątki) rok 2017 do 30 listopada Stołówka:przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 1 raz w tygodniu (piątek) przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3-go Maja 1 raz w tygodniu (piątek) Stołówki:przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej 2 razy w tygodniu (wtorki i piątki) Stołówka:przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu przy ul. Hallera 2 razy w tygodniu (wtorki i piątki) dodatkowo w razie potrzeby na wezwanie Zamawiającego po wcześniejszym 14 dniowym zawiadomieniu - 10 wywozów, oraz 4 pojemniki 60 litrowe w czasie trwania Poligonu w Chełmnie - Kępa Panieńska. Wywóz odbywać się będzie w godzinach: 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku) 7:30 - 12:00 (w piątki) W przypadku, gdy dzień odbioru (wtorek lub piątek) przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, odbiór odpadów odbywa się w terminie uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym. 4)Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia ilościowego (w kilogramach) i jakościowego (wg kodu) utylizowanych odpadów, w postaci Karty Przekazania Odpadu (zbiorczej ze wszystkich stołówek), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r.,poz. 1973) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, a także Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 5)Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stołówki w pojemniki na odpady przez cały okres trwania umowy w ilości: stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, ul. Czwartaków 1, 2 pojemniki 60 litrowe; stołówka przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, Al. 3-go maja 3, 3 pojemniki 60 litrowe; stołówka przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, ul.Hallera, 2 pojemniki 60 litrowe; stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Bema, 8 pojemników 60 litrowych, 4 pojemniki 240 litrowe stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Jagiełły, 8 pojemników 60 litrowych, 8 pojemników 240 litrowych stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie k. Grudziądza, ul. Dworcowa 8 pojemników 60 litrowych, 8 pojemników 240 litrowych Pojemniki powinny być puste, zdezynfekowane oraz oznakowane zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w Rozporządzeniu (WE) nr 1069/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 października 2009 r., ustanawiającymi przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi - Dz. Urz. UE L 300/1 z 14.11.2009 r. 6)Wykonawca winien posiadać: Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. dla kodu odpadu 20 01 08 (odpady kuchenne podlegające biodegradacji), z datą ważności co najmniej do 30 listopada 2017 r. W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów - oświadczenie Wykonawcy, o zawartej umowie z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu. Decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego. Oświadczenie, iż dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Niezwłoczny wywóz odpadu w sytuacjach awaryjnych (w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór transport i utylizacja odpadów medycznych 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2: 1)Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych o kodach: 18 01 03* oraz 18 01 09, 18 01 10* (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2014 r., poz. 1923), powstałych wskutek diagnozowania, leczenia oraz profilaktyki medycznej wytwarzanych w ambulatoriach oraz miejscach udzielania świadczeń: Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Bema, Grudziądz Jednostka Wojskowa 1109- ul. Hallera, Grudziądz Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - m. Grupa k/Grudziądza, przy ul. Dworcowej Jednostka Wojskowa 3537 - ul. Czwartaków 1, Brodnica Jednostka Wojskowa 3136 - Al. 3 Maja 4, Chełmno 2) Szacunkowa ilość odpadów wytwarzanych to: rok 2015 r. - szacowana ilość odbioru odpadów ze wszystkich ambulatoriów to 8 kg odpadów o kodzie 18 01 03* rok 2016 ok. 84,5 kg/rok, tj: ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy ul. Al. 3- go Maja 4 : 18 01 03* - ok. 17 kg/rok; ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1: 18 01 03* - ok. 30 kg/rok; 18 01 09 - ok. 3 kg/rok ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera 60 18 01 03* - ok. 10 kg/rok ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, przy ul. Bema : 18 01 03* - ok. 12 kg/rok ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie koło Grudziądza, przy ul. Dworcowej oraz 2 gabinety dentystyczne (Grudziądz, ul. Bema oraz Grupa, ul. Dworcowa) 18 01 03* - ok. 12 kg/rok. 18 01 10* - ok. 0,5 kg/rok/z dwóch gabinetów rok 2017 ok. 84,5 kg/rok, tj: ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy ul. Al. 3- go Maja 4 : 18 01 03* - ok. 17 kg/rok; ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1: 18 01 03* - ok. 30 kg/rok; 18 01 09 - ok. 3 kg/rok ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera 60 18 01 03* - ok. 10 kg/rok ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, przy ul. Bema: 18 01 03* - ok. 12 kg/rok ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie koło Grudziądza, przy ul. Dworcowej oraz 2 gabinety dentystyczne (Grudziądz, ul. Bema oraz Grupa, ul. Dworcowa); 18 01 03* - ok. 12 kg/rok. 18 01 10* - ok. 0,5 kg/rok/z dwóch gabinetów Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami szacunkowymi zależnymi od bieżących potrzeb jednostek wojskowych na rzecz, których realizowana jest usługa i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu/zwiększeniu. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. 3)Wykonawca odbierać będzie odpady raz w miesiącu z wyżej wymienionych miejsc w godzinach 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku), 7:30 - 12:00 (w piątki) 4)Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia ilościowego (w kilogramach) i jakościowego (wg kodu) utylizowanych odpadów, w postaci Karty Przekazania Odpadu (osobno na każde ambulatorium), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r.,poz. 1973) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, a także Ustawy z dnia 14 grudnia 2014 r. o odpadach z późń. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi z dnia 30 lipca 2010 r.(Dz. U z 2010, nr 139, poz. 940). Jednocześnie wraz z kartą przekazania odpadów Wykonawca zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 107), będzie zobowiązany dostarczyć dokument potwierdzający unieszkodliwienie odpadów medycznych. 5)Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsca powstawania odpadów medycznych w pojemniki 2 litrowe, wraz z odpowiednimi workami do gromadzenia odpadów medycznych przez cały okres trwania umowy w ilości: 12 pojemników w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, Al. 3-ego Maja 4 12 pojemników w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, ul. Czwartaków 1 12 pojemników w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, ul. Hallera 60 12 pojemników w ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Bema 12 pojemników w ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie koło Grudziądza, ul. Dworcowa 6)Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania odpadów zgodnie z przepisami dotyczącymi ich gromadzenia i zaleceniami zawartymi: odpady gromadzone będą na terenie Zamawiającego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. dotyczącego szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (DZ. U. z 2010 r. nr 139, poz. 940) oraz zgodnie z załącznikiem A do umowy europejskiej, dotyczącej międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR) sporządzonej w Genewie 30.09.1957 r. (Dz. U. z 2015 r., poz.882 t.j.); Zamawiający zabezpieczy opakowania w ten sposób by uniemożliwić wydostanie się odpadu na zewnątrz. 7)Wykonawca winien posiadać:Zezwolenie na prowadzenia działalności w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia14 grudnia 2012 r.. dla odpadów o kodach określonych w specyfikacji z datą ważności co najmniej do 30.11.2017 r. W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów, oświadczenie Zleceniobiorcy o zawartej umowie z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiani odpadów.Oświadczenie, iż dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami (Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. r., o odpadach).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Niezwłoczny wywóz odpadu w sytuacjach awaryjnych (w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego) - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.