eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wybór inwestora zastępczego dla inwestycji wodociągowo-kanalizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-23

Łódź: Wybór inwestora zastępczego dla inwestycji wodociągowo-kanalizacyjnych
Numer ogłoszenia: 26513 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej , ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384912, 6384938, 40, faks 042 6384909.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór inwestora zastępczego dla inwestycji wodociągowo-kanalizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1. Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla następujących zadań inwestycyjnych: a) Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w górnej zlewni rzeki Sokołówki, etap I - o szacunkowej wartości inwestycji 4 758 505 zł netto; b) Stacja zlewna nieczystości ciekłych w Łodzi przy ul. Sanitariuszek - o szacunkowej wartości inwestycji 2 062 800 zł netto; c) Inwestycje modernizacyjno-odtworzeniowe w zakresie wod-kan.- o szacunkowej wartości inwestycji 5 700 395 zł netto ; d) Wodociągi w osiedlu Andrzejów i w rejonie dworca PKP Łódź - Widzew - o szacunkowej wartości inwestycji 3 581 250 zł netto; e) Budowa osadników na wylotach kanalizacji deszczowej do rzek - o szacunkowej wartości inwestycji 429 750 zł netto. Koszt realizacji zadań, o których mowa w ppkt a)-e), według kosztorysu inwestorskiego wynosi 16 532 700 zł netto. 2. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy zadań na prace projektowe i roboty budowlane wymienione w pkt 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca składając ofertę o udzielenie zamówienia na Wybór inwestora zastępczego dla inwestycji wodociągowo-kanalizacyjnych zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 6 000 zł - słownie: ( sześć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 84 1560 0013 2026 0000 2062 0017 Getin Bank Oddział Regionalny Getin Biznes w Łodzi Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto każde, których przedmiotem było pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla realizacji inwestycji modernizacyjno-odtworzeniowych w zakresie robót budowlanych wod.-kan. lub też związanych z ciekami wodnymi (rzekami) oraz opracowanie dokumentacji przetargowej na wybór wykonawcy robót budowlanych. b) Wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: a. Inspektora Nadzoru Robót Sanitarnych - (Ekspert nr 1) - posiadającego wyższe wykształcenie techniczne o specjalności sanitarnej i mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie nadzoru nad robotami sanitarnymi. Ekspert nr 1 winien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takimi jak: sieci wodociągowe i kanalizacyjne lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ponadto Ekspert nr 1 winien posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. b. Inspektora Nadzoru Robót Budowlanych - (Ekspert nr 2), posiadającego wyższe wykształcenie techniczne o specjalności budowlanej, mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu lub nadzorowaniu inwestycjami w zakresie inwestycji infrastrukturalnych. Ekspert Nr 2 winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym zakresie. Ekspert nr 2 winien posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. c. Specjalistę ds. Przygotowania Inwestycji - Ekspert nr 3 - posiadającego wyższe techniczne lub ekonomiczne oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w przygotowaniu inwestycji (t.j. m.in. udział w opracowywaniu dokumentacji wymaganej dla uzyskania decyzji administracyjnych dotyczących pozwoleń na budowę, wodno-prawnych, na użytkowanie itd.) d. Specjalistę ds. Zamówień Publicznych - Ekspert Nr 4 - posiadającego wykształcenie wyższe lub średnie oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. e. Specjalistę ds Finansowych - Ekspert Nr 5 - posiadającego wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe oraz mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie rozliczania inwestycji. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełniać warunki udziału w postępowaniu. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów według formuły - spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków Wykonawcy są zobowiązani załączyć do Formularza Oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2. Wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do części I SIWZ. Do Wykazu Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień ujętych w Wykazie. 3. Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do części I SIWZ; 4. Informacje zawodowe osób wskazanych do wykonania niniejszego zamówienia w formie CV - rozumiane jako informacja o której mowa w § 1 ust. 2 pkt 5) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Zalecany przez Zamawiającego wzór stanowi załącznik nr 6 do części I SIWZ. Do zalecanego wzoru CV należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego przez Eksperta nr 1 i nr 2. Uprawnienia budowlane Inspektorów Nadzoru winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. nr 83 poz. 578) lub z wcześniej wydanymi przepisami. 5. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (składa każdy z wykonawców występujących wspólnie) 7. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 u.p.z.p. (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie dopuszcza się możliwość złożenia takiego oświadczenia przez Lidera (Pełnomocnika) Wykonawców występujących wspólnie) - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do cz. I. SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175, pok. 103. Specyfikacja jest przekazywana Wykonawcy nieodpłatnie, na jego pisemny wniosek..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175, pok.112 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany przed podpisaniem umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto wskazanej w Formularzy Oferty. 2. Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została uznana za najkorzystniejszą, są zobowiązani przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 3. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania na udokumentowany wniosek Wykonawcy zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) W przypadku zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny oferty brutto. 2) Zmiany uregulowań prawnych wynikających z prawa polskiego lub przepisów prawa unijnego lub międzynarodowego mającego istotny wpływ na podniesienie kosztów świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy. 4. Zamawiający zaproponuje Wykonawcy dokonanie zmiany umowy w zakresie sposobu wykonania zamówienia, jeżeli spowoduje to: 1) przyspieszenie ukończenia zamówienia publicznego; 2) poprawi sprawność wykonania zamówienia; 3) w inny sposób dostarczy Zamawiającemu pożytku. 5. Umowa może być aneksowana w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych - o liczbę dni niezbędnych do wykonania zamówienia dodatkowego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.