To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-25
Warszawa 60: Robota budowlana - remont sal konferencyjnych w budynku nr 3 oraz remont wejścia do budynku nr 3 (oznaczenie sprawy: ZP-25-Log-2010).
Numer ogłoszenia: 265110 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186896 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego, ul. W. Oczki 1, 02-007 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 684 11 19, 684 15 87, faks 022 6841203.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Robota budowlana - remont sal konferencyjnych w budynku nr 3 oraz remont wejścia do budynku nr 3 (oznaczenie sprawy: ZP-25-Log-2010)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana realizowana w siedzibie Zamawiającego przy ul. Oczki 1 w Warszawie. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania ofertowe (dwie części): - Zadanie ofertowe nr 1 - remont sal konferencyjnych w budynku nr 3, - Zadanie ofertowe nr 2 - remont wejścia do budynku nr 3. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania ofertowego nr 1 - remont sal konferencyjnych w budynku nr 3 stanowi: a) PRZEDMIAR ROBÓT (obejmujący branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną) -remont sal konferencyjnych, Załącznik 2 do SIWZ; b) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT (obejmująca branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną) - remont sal konferencyjnych, Załącznik 2A do SIWZ; c) PROJEKT ARCHITEKTONICZNY (obejmujący branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną) - remont sal konferencyjnych, Załącznik 2B do SIWZ; W zakres przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 1 wchodzą prace obejmujące w szczególności: - skucie istniejących posadzek i wykonanie nowych: 120m2; - demontaż sufitu podwieszonego: 114m2; - wykonanie ścianek kartonowo-gipsowych: 51m2; - wykonanie wylewek betonowych:120m2; - gipsowanie ścian i sufitów wraz z malowaniem: 527m2; - wykonanie sufitu podwieszonego: 60m2; - wymiana stolarki drzwiowej: 5kpl.; - wymiana parapetów wewnętrznych: 7,6mb; - ułożenie nowych parkietów: 95m2; - tapetowanie ścian: 81m2; - wykonanie posadzek gressowych: 19m2; - licowanie ścian: 32m2; - montaż klimatyzacji w pomieszczeniach: 4kpl.; - wymiana grzejników w pomieszczeniach: 4szt.; - wymiana instalacji sanitarnej i elektrycznej wraz z osprzętem. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania ofertowego nr 2 - remont wejścia do budynku nr 3 stanowi: a) PRZEDMIAR ROBÓT branża budowlana - remont wejścia do budynku nr 3 od strony holu głównego, Załącznik 3 do SIWZ; b) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT branża budowlana - remont wejścia do budynku nr 3 od strony holu głównego, Załącznik 3A do SIWZ; W zakres przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 2 wchodzą prace obejmujące w szczególności: - skucie istniejących posadzek: 36m2; - rozebranie paneli ściennych: 53m2; - demontaż istniejącej balustrady schodowej: 1kpl - przygotowanie podłoża do malowania oraz malowanie ścian i sufitów: 50m2; - obłożenie schodów płytkami klinkierowymi: 45 m2; - wykonanie nowych tynków wewnętrznych: 53m2; - wykonanie tynków mineralnych: 20m2; - wykonanie nowej balustrady: 7,30mb. 4) Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę do wykonania robót materiały, będące przedmiotem zamówienia, były fabrycznie nowe, z produkcji bieżącej, o najwyższej jakości, oraz nie wykazywały szkodliwego działania na środowisko. 5) Oferowane materiały do realizacji zamówienia muszą posiadać aprobaty techniczne i deklarację zgodności oraz inne niezbędne dokumenty. 6) Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym transport materiałów, pracowników, urządzeń ponosi Wykonawca..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie ofertowe nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH ZOFIA WOŚ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH ZOFIA WOŚ
- Zakład Robót Remontowo-Budowlanych Zofia Woś, ul. Krasnowolska 29D m. 6, 02-849 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 361362,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 398323,17
Oferta z najniższą ceną: 286368,70 / Oferta z najwyższą ceną: 427440,92
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie ofertowe nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Ogólnobudowlany Henryk Matuszak, ul. Orla 13, 63-720 Koźmin Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31310,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32821,52
Oferta z najniższą ceną: 22939,04 / Oferta z najwyższą ceną: 84423,90
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie przy ul. Mlaskotów 6 - wewnętrzna instalacja wody do celów przeciwpożarowych
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.