Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Częstochowa: Pełnienie funkcji szkolnych organizatorów rozwoju edukacji (SORE) uczestniczących w projekcie pn. Doskonali pedagodzy drogą do sukcesu dzieci i młodzieży - 4 części
Numer ogłoszenia: 265059 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Częstochowski , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji szkolnych organizatorów rozwoju edukacji (SORE) uczestniczących w projekcie pn. Doskonali pedagodzy drogą do sukcesu dzieci i młodzieży - 4 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji szkolnych organizatorów rozwoju edukacji (SORE) w 38 placówkach edukacyjnych (szkołach/przedszkolach) uczestniczących w projekcie Doskonali pedagodzy drogą do sukcesu dzieci i młodzieży współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III, Działanie 3.5 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadaniem SORE jest wspieranie dyrektorów i nauczycieli szkół, przedszkoli w przygotowaniu i realizacji dwu rocznych planów wspomagania (jeden w roku szkolnym 2013/2014 , drugi w roku szkolnym 2014/2015) zbudowanych na podstawie wybranych przez placówkę dwu różnych ofert doskonalenia przygotowanych w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. Szczegółowe obowiązki SORE dla każdej części zamówienia: a) nawiązanie współpracy z dyrektorem przedszkola/szkoły oraz z radą pedagogiczną przedszkola, szkoły, b) diagnoza potrzeb rady pedagogicznej w zakresie doskonalenia zawodowego, opracowanie narzędzi diagnostycznych, c) opracowanie wespół z radą pedagogiczną i dyrektorem przedszkola, szkoły Rocznych Planów Wspomagania (RPW), po 2 na każdą placówkę, d) wybór tematów ofert doskonalenia, które będą realizowane w ramach RPW, e) opracowanie sprawozdania z realizacji i wdrożenia RPW, zapoznanie dyrektora i rady pedagogicznej z ww. sprawozdaniem, f) opracowanie harmonogramu szkoleń dla przedszkola/szkoły, g) bieżące wsparcie dyrektora i członków rady pedagogicznej w doskonaleniu warsztatu pracy, h) organizowanie i prowadzenie warsztatów diagnostyczno-rozwojowych, spotkań grupowych i indywidualnych dla rady pedagogicznej, i) organizacja spotkań i konferencji z udziałem ekspertów, j) organizacja konsultacji grupowych prowadzonych przez dwóch ekspertów zewnętrznych, k) diagnoza potrzeb przedszkola/szkoły w zakresie wyboru tematu sieci wsparcia, l) monitoring uczestników i prawidłowej realizacji form wsparcia, m) bieżące monitorowanie ilości uczestniczących w projekcie nauczycieli, w miarę potrzeby przeprowadzanie rekrutacji uzupełniających, n) koordynowanie wszelkich działań związanych z zewnętrznym wsparciem szkoły w zakresie doskonalenia zawodowego, o) prowadzenie wymaganej dokumentacji, w tym: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły wywiadów z dyrektorem przedszkola/szkoły i nauczycielami (rada pedagogiczna), kwestionariusze diagnostyczne, protokoły z spotkań z radą pedagogiczną, notatki z konsultacji indywidualnych, ankiety ewaluacji i raport ze szkoleń rad pedagogicznych, harmonogramy realizacji RPW, karta pracy/dokumentacja realizacji zadań w projekcie p) utrzymywanie kontaktu osobistego, telefonicznego i e-mailowego z biurem projektu, konsultacje z asystentem projektu i koordynatorem projektu, q) współpraca z koordynatorem sieci, r) systematyczna obecność w przedszkolu/szkole wg opracowanego harmonogramu i wypracowania miesięcznej ilości godzin 80 godz/m-c lub 84 godz/m-c (w zależności od nr części zamówienia), s) przekazywanie na bieżąco koordynatorowi projektu informacji o ewentualnych nieprawidłowościach i problemach przy realizacji projektu, t) prowadzenie ewidencji godzin i zadań realizowanych w projekcie. u) uczestnictwo w konferencjach, szkoleniach zorganizowanych na potrzeby projektu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia. Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - Wykaże, że będzie dysponował, dla każdej z ofert częściowych odpowiednio wykwalifikowanym personelem, tzn. co najmniej 1 osobą dla każdej części zamówienia, która posiada niżej opisane kwalifikacje: Wykształcenie: posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym Doświadczenie zawodowe: a) posiadającą doświadczenie w różnych formach pracy prowadzonej z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i prowadzonych dla nauczycieli (np. kursy, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo itp.) b) posiadającą doświadczenie w zarządzaniu i koordynacji pracy zespołem np. szkolnym zespołem przedmiotowym, zadaniowym itp., kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów c) posiadającą doświadczenie w pracy: minimum 3 lata doświadczenia pracy nauczyciela d) realizacja usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej Przy realizacji przedmiotu zamówienia niezbędna będzie biegła znajomość obsługi programów z pakietu Microsoft Office/Open Office. Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego Wykazu osób stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; - Oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia. Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; - Oświadczy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- druk oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), - pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty). - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Warunki i zakres zmian: zmiana ilości miesięcy i godzin.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Częstochowie, ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, pokój nr 229.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie, ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, pokój nr 3 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Doskonali pedagodzy drogą do sukcesu dzieci i młodzieży współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III, Działanie 3.5 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - pełnienie funkcji SORE dla 9 placówek oświatowych (szkół/przedszkoli) z terenu powiatu częstochowskiego - SORE 1;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - pełnienie funkcji SORE dla 9 placówek oświatowych (szkół/przedszkoli) z terenu powiatu częstochowskiego - SORE 1;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - pełnienie funkcji SORE dla 9 placówek oświatowych (szkół/przedszkoli) z terenu powiatu częstochowskiego - SORE 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - pełnienie funkcji SORE dla 9 placówek oświatowych (szkół/przedszkoli) z terenu powiatu częstochowskiego - SORE 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - pełnienie funkcji SORE dla 10 placówek oświatowych (szkół/przedszkoli) z terenu powiatu częstochowskiego - SORE 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - pełnienie funkcji SORE dla 10 placówek oświatowych (szkół/przedszkoli) z terenu powiatu częstochowskiego - SORE 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - pełnienie funkcji SORE dla 10 placówek oświatowych (szkół/przedszkoli) z terenu powiatu częstochowskiego - SORE 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - pełnienie funkcji SORE dla 10 placówek oświatowych (szkół/przedszkoli) z terenu powiatu częstochowskiego - SORE 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont ogrodzenia w Szkole Podstawowej nr 27 w Częstochowie przy ul. Rozdolnej 27 - BO
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Artyleryjskiej w Częstochowie.
- Remont sanitariatów w budynku Urzędu Miasta przy ul. Jerzego Waszyngtona 5 w Częstochowie - kondygnacja III piętra
- Dostawa 3 projektorów laserowych dla Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej.
- Świadczenie usług w ramach programu sportowo-rekreacyjnego dla pracowników i byłych pracowników Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie prac remontowych trzech pomp FLYGT typ 3400.805 zainstalowanych na terenie Centralnej Przepompowni Ścieków wraz z dostawą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- Usługa organizacji wycieczek/atrakcji integracyjnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć dla dzieci z Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Raków
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz SOSW w Kalwarii Zebrzydowskiej.
- USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.