eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych, zlokalizowanych na terenie Powiatu Ostródzkiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-30

Ostróda: Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych, zlokalizowanych na terenie Powiatu Ostródzkiego
Numer ogłoszenia: 265011 - 2014; data zamieszczenia: 30.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244585 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429800, faks 089 6429817.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych, zlokalizowanych na terenie Powiatu Ostródzkiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych, zlokalizowanych na terenie Powiatu Ostródzkiego w obrębach ewidencyjnych: Miasta Ostróda, Gminy Ostróda, Miasta Miłomłyn, Gminy Miłomłyn, Miasta Miłakowo, Gminy Miłakowo, Gminy Łukta, Gminy Małdyty - o łącznej powierzchni ok. 2 301,82 ha (+/- 10 %), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do siwz; oraz projektem umowy stanowiącym załączniki nr 3 do siwz. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, w szczególności obejmuje: 1) Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych, zgodnie z wykazem lasów objętych przedmiotem zamówienia (wyszczególnionych w zał. nr 4 do siwz), ustawą z dnia 28 września 1991r. o lasach (Dz.U. z 2014r. poz. 1153) oraz aktami wykonawczymi wydanymi do tej ustawy, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz.U. z 2012r. poz. 1302) i rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 sierpnia 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego i terminowego wykonywania prac urządzeniowych (Dz.U. z 2012r. poz. 949). Okres obowiązywania uproszczonych planów urządzenia lasu należy przyjąć na 10 lat, licząc od dnia ich zatwierdzenia przez Starostę Ostródzkiego. 2) Uzgodnienie z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Olsztynie oraz Warmińsko - Mazurskim Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym w Olsztynie konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. 3) W razie konieczności - przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2013r. poz. 1235 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi wydanymi do tej ustawy, w tym opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko. 3. Wymagania dotyczące formy pisemnej i elektronicznej opracowania określono w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do siwz). 4. Inne postanowienia: 1) Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej bazę danych z ewidencji gruntów i budynków niezbędnych do wykonania zadania publicznego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia. Przed przekazaniem danych, między Zamawiającym a Wykonawcą zostanie podpisana umowa na ich wykorzystanie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwą ochronę udostępnionych mu danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r. poz. 1182). 2) Rejestr działek należy przyjąć zgodnie z aktualnym zapisem rejestru gruntów. Prace urządzeniowe będą prowadzone wyłącznie na gruntach figurujących w ewidencji gruntów i budynków jako las (Ls), na bazie aktualnych danych z ewidencji gruntów (rejestr i mapa) bez uwzględnienia wewnętrznych podziałów rodzinnych, które zostały dokonane bez zachowania obowiązujących przepisów prawnych. W opracowaniu nie należy ujmować powierzchni wykazanych w ewidencji geodezyjnej jako Lz - zadrzewienia, zakrzaczenia. Zakres prac urządzeniowych będzie obejmował lasy niestanowiące własności Skarbu Państwa, należące do osób fizycznych. 3) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, ze Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia nowych uregulowań prawnych mających wpływ na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia, wprowadzonych w życie w trakcie realizacji usługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Taxus SI Sp. z o. o. 02-491 Warszawa ul. Płomyka 56A, 02-491 Warszawa, ul. Płomyka 56A, 02-491 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 224427,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89310,62

  • Oferta z najniższą ceną: 65154,00 / Oferta z najwyższą ceną: 124828,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.