eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › "Budowa automatycznych toalet samoczyszczących dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych w Skierniewicach." w ramach zadania pn. "Budowa ogólnodostępnych toalet z dostępem do bieżącej wody w miejscach nasilonego ruchu."

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-16

Ogłoszenie nr 26495 - 2017 z dnia 2017-02-16 r.

Skierniewice: "Budowa automatycznych toalet samoczyszczących dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych w Skierniewicach." w ramach zadania pn. "Budowa ogólnodostępnych toalet z dostępem do bieżącej wody w miejscach nasilonego ruchu."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 367233-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice, krajowy numer identyfikacyjny 000524306, ul. ul. Rynek  1, 96-100  Skierniewice, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. +48468345100, faks +48468345151, e-mail k.stepien@um.skierniewice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.um.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa automatycznych toalet samoczyszczących dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych w Skierniewicach." w ramach zadania pn. "Budowa ogólnodostępnych toalet z dostępem do bieżącej wody w miejscach nasilonego ruchu."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Budowa automatycznych toalet samoczyszczących dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych w Skierniewicach." w ramach zadania pn. "Budowa ogólnodostępnych toalet z dostępem do bieżącej wody w miejscach nasilonego ruchu." 2. Zakres robót a) Zakres robót obejmuje wykonanie: projektów budowlano-wykonawczych (wraz z przyłączeniami toalet do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i elektroenergetycznej oraz odprowadzeniem wód deszczowych) oraz uzyskanie pozwolenia na budowę automatycznych toalet samoczyszczących dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych, wybudowanie automatycznych toalet samoczyszczących dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych, zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem. Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; b) Wykonawca pisemnie powiadamia zainteresowane służby o rozpoczęciu robót. c) W zakres robót Wykonawcy wchodzą m.in.: uzyskanie map do celów projektowych, wykonania dokumentacji technicznej wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami w 6 egz. uzyskanie pozwolenia na budowę, odbiory robót zanikających, badania niezbędne w związku z koniecznością uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz odbiór końcowy, a także sporządzenie dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej w czterech egzemplarzach. 3 Lokalizacja 1) lokalizacja nr 1: ul. Rynek, działka nr 262, obręb 10 - strefa "A" ścisłej ochrony konserwatorskiej dla Miasta Skierniewice 2) lokalizacja nr 2: ul. Narbuta-Łuczyńskiego, działka nr 1226, obręb 2. I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę dwóch automatycznych toalet samoczyszczących dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych na terenie miasta Skierniewice zlokalizowanych na działkach: dz. nr ew. 262 obręb 10; ul. Rynek, 96-100 Skierniewice (strefa "A" ścisłej ochrony konserwatorskiej dla Miasta Skierniewice) dz. nr ew. 1226 obręb 2; ul. Narbuta-Łuczyńskiego, 96-100 Skierniewice Przedstawione w SIWZ i jej załącznikach wskazania na urządzenia techniczne / materiały / znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. Ponadto powinien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zapewnia miejsca do magazynowania sprzętu budowlanego oraz elementów małej architektury przed jej montażem. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane przez niego przy realizacji niniejszej umowy oraz za wszelkie szkody spowodowane przez niego, przy usuwaniu wad w ramach gwarancji czy rękojmi, tak wobec Zamawiającego i osób trzecich. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej z warunkami wykonania i odbioru, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. Teren budowy ogrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Prace niebezpieczne (głębokie wykopy, prace na wysokościach, przy rozbiórkach itp.) właściwie oznakować zgodnie z przepisami BHP. Do wykonania zadania będą użyte materiały posiadające atesty, certyfikaty, dopuszczenie do stosowania, nieposiadające uszkodzeń. Za wypadki i szkody, które mogą powstać na placu budowy odpowiada wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie oferent - wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa budowlanego. W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu do posesji, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w PFU SIWZ, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane w PFU SIWZ czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 11 wzoru umowy stanowiącym załącznik 9 do SIWZ. 1. Projekt budowlany (w tym lokalizacja sanitariatu w granicach działek) i rozwiązania w nim zawarte muszą zostać uzgodnione z zamawiającym przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę. Zaleca się bieżącą współpracę z zamawiającym w celu sprawnego uzgadniania dokumentacji. 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót muszą zostać uzgodnione z zamawiającym przed rozpoczęciem robót. UWAGA - MAPA DO CELÓW PROJEKTOWYCH ORAZ WSZELKIE DOKUMENTY KONIECZNE DO WYKONANIA PROJEKTU LEŻĄ PO STRONIE WYKONAWCY POZWOLENIE NA BUDOWĘ UZYSKUJE WYKONAWCA POZWOLENIE NA UŻYTKOWANIE UZYSKUJE WYKONAWCA PRZESZKOLENIE PRACOWNIKÓW OBSŁUGUJĄCYCH TOALETĘ ZAPEWNIA WYKONAWCA WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DOKONYWAĆ PRZEGLĄDÓW SERWISOWYCH WYBUDOWANYCH TOALET CO PÓŁ ROKU W TRAKCIE TRWANIA GWARANCJI UWAGA: a) Tam gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje i systemy o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. b) Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podane w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi, po akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71355000-1
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45215500-2, 44211100-3, 45231300-8, 45000000-7, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT435297.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
HAMSTER POLSKA Sp. z o.o. ,  biuo@hamsterpolska.pl,  ul. Jankowicka 23/25,  44-200,  Rybnik,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 454999.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 454999.14
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 598170.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.