eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomin › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1955716,00 zł na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w budżecie gminy na 2010 r.



Ogłoszenie z dnia 2010-08-25

Radomin: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1955716,00 zł na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w budżecie gminy na 2010 r.
Numer ogłoszenia: 264940 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1955716,00 zł na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w budżecie gminy na 2010 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 955 716,00 zł na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w budżecie gminy na 2010 r. Zaciągnięcie kredytu: 1.Kredyt długoterminowy w kwocie 1.517.000,00 zł (słownie: jeden milion sto dziewięćdziesiąt cztery tysiące złotych) na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w budżecie gminy na 2010 r.: 2. Spłata kredytu: - I rata -31.05.2011 r. - kwota spłaty 150 000,00 zł; II rata - 30.11.2011 - kwota spłaty 200 000,00 zł; III rata - 31.05.2012 r. - kwota spłaty 150 000,00 zł; IV rata - 30.11.2012 r.- kwota spłaty 200 000,00 zł; V rata - 31.05.2013 r. -kwota spłaty 150 000,00 zł; VI rata - 30.11.2013 r. - 200 000,00 zł; VII rata - 31.05.2014 r. - kwota spłaty - 150 000,00 zł; VIII rata - 30.11.2014 - kwota spłaty - 200 000,00 zł; IX rata - 31.05.2015 r. - kwota spłaty - 150 000,00 zł; X rata - 30.11.2015 r. - kwota spłaty - 200 000,00 zł; XI rata - 31.05.2016 r. - kwota spłaty - 150 000,00 zł; XII rata - 30.11.2016 r. - 55 716,00 zł. Spłata odsetek w okresach miesięcznych. Odsetki od kwoty wykorzystanego kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych na ostatni dzień każdego miesiąca, płatne w ostatnim dniu każdego miesiąca. W przypadku spłaty zarówno kapitału jak i odsetek, jeśli dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie. Do okresu obrachunkowego stosuje się kalendarz rzeczywisty 365/366 dni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie Oddział w Toruniu, ul. Chełmińska 28, 87-100 Torun, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 465400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 339368,84

  • Oferta z najniższą ceną: 339368,84 / Oferta z najwyższą ceną: 465316,89

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Tryb zapytania o cenę może być zastosowany gdy przedmiotem zamówienia jest usługa, a takim zamówieniem jest udzielenie kredytu wraz z obsługą. Wartością zamówienia jest w tym przypadku wartość osługi kredytu, czyli: odsetki, prowizja, marża banku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.