eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Zakup wraz z dostawą sprzętu - 4 zadania w ramach realizacji projektu pn. Program wspomagania szkół powiatu zawierciańskiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-29

Zawiercie: Zakup wraz z dostawą sprzętu - 4 zadania w ramach realizacji projektu pn. Program wspomagania szkół powiatu zawierciańskiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 264935 - 2014; data zamieszczenia: 29.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zawierciański Starostwo Powiatowe , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6710710-2 w. 551, faks 32 6721971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą sprzętu - 4 zadania w ramach realizacji projektu pn. Program wspomagania szkół powiatu zawierciańskiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu na potrzeby realizacji projektu pn. Program wspomagania szkół powiatu zawierciańskiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest w ramach programu wspomagania szkół powiatu zawierciańskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 Zadania, tj: Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą laptopów - 2 sztuki wraz z oprogramowaniem biurowym - 2 licencje Szczegółowy opis części zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą rzutnika multimedialnego - 1 sztuka Szczegółowy opis części zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ. Zadanie nr 3: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą ekranu projekcyjnego - 1 sztuka Szczegółowy opis części zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ. Zadanie nr 4: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego z drukarką, skanerem i ksero - 1 sztuka Szczegółowy opis części zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0, 38.65.21.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) opisy produktów które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie Zamawiającego Wykonawca do oferty dołączy szczegółowe specyfikacje techniczne wraz z podaniem numerów katalogowych poszczególnych urządzeń lub karty katalogowe wszystkich oferowanych urządzeń, będących przedmiotem zamówienia zawierające opisy parametrów technicznych i jakościowych tych urządzeń - co najmniej w zakresie określonym w Załączniku nr 4 do SIWZ - odpowiednio do składanej oferty. b) Inne dokumenty (w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ) Wykonawca do oferty dołączy następujące dokumenty: 1) wydruk ze strony http:www.cpubenchmark.net potwierdzający osiągnięcie w teście Passmark wynik min.: 2480 punktów dla procesora - odpowiednio do składanej oferty 2) wydruk ze strony http:videocardbenchmark.net potwierdzający osiągnięcie w teście PassMark wydajność min. 590 pkt. dla karty graficznej - odpowiednio do składanej oferty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta (oprócz dokumentów wymienionych w pkt od 1 do 4) powinna zawierać również: a) wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ) b) wypełniony formularz cenowy ( wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ) c) uzupełniony o wartości / parametry oferowane Załącznik nr 4 do SIWZ d) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest powołany e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy f) pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów - jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp (o ile dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w poniższych okolicznościach, w szczególności w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: a) wystąpienia siły wyższej - przez siłę wyższą należy rozumieć wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b) ustawowej zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym wykonania umowy, c) powierzenia wykonania części umowy podwykonawcy w trakcie trwania umowy, rezygnacji z podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy z zastrzeżeniem zapisów § 11 ust. 1 i 2. d) przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia trudności organizacyjnych lub technicznych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w przypadku opóźnienia dostawy przez producenta lub głównego dystrybutora przedmiotu zamówienia ponad przeciętny termin dostawy, co musi być pisemnie udokumentowane. e) zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu umowy w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji, a dostępny będzie przedmiot umowy o parametrach nie gorszych niż w Ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że cena równoważnego modelu (typu, wersji) nie będzie wyższa niż wskazana w Ofercie (tzn. sprzęt równoważny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie wskazanego w Ofercie modelu (typu, wersji) z produkcji Wykonawca musi pisemnie udokumentować.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zawiercie Samodzielny Referat Zamówień Publicznych ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie pok. 309 III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zawiercie Samodzielny Referat Zamówień Publicznych ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie pok. 309 III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach programu wspomagania szkół powiatu zawierciańskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą sprzętu - 4 zadania w ramach realizacji projektu pn. Program wspomagania szkół powiatu zawierciańskiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą laptopów - 2 sztuki wraz z oprogramowaniem biurowym - 2 licencje Szczegółowy opis części zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą sprzętu - 4 zadania w ramach realizacji projektu pn. Program wspomagania szkół powiatu zawierciańskiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą rzutnika multimedialnego - 1 sztuka Szczegółowy opis części zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0, 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wraz z dostawą sprzętu - 4 zadania w ramach realizacji projektu pn. Program wspomagania szkół powiatu zawierciańskiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą ekranu projekcyjnego - 1 sztuka Szczegółowy opis części zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0, 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup wraz z dostawą sprzętu - 4 zadania w ramach realizacji projektu pn. Program wspomagania szkół powiatu zawierciańskiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego z drukarką, skanerem i ksero - 1 sztuka Szczegółowy opis części zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0, 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.