eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › dostawa żywności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-10

POZYCJA 26492

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa żywności Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zespół Żłobków w Lublinie, do kontaktów: Beata Piekniak, ul. Radości 8, 20-530 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 575646, fax 081 5275646, e-mail: mzz_lublin@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): mzz_lublin@o2.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej; Inne:pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa żywności. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : żłobki na terenie miasta Lublina. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa artykułów spozywczych w 8 pakietach, 5 zadań 1.Produkty warzywnictwa i ogrodnictwa 2.Mięso i produkty mięsne 3.Produkty mleczarskie 4.Różne produkty spozywcze 5.Owoce, warzywa i podobne produkty 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 01.10.00.00 - 01.10.00.00 Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 5 zadań 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.09.2007; lub data zakończenia: 31.08.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: zgodnie ze siwz Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena dokonana będzie metodą spełnia/ nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie ze siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzz.bip.lublin.eu. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 10:00, Miejski Zespół Żłobków, ul. Radości 8, 20-530 Lublin.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: produkty warzywnictwa i ogrodnictwa. 1) Krótki opis: dostawa warzyw i owoców wg zapotrzebowania żłobków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: ilości wg zapotrzebowania żłobków. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2007; Zakończenie: 31.08.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: mięso i produkty mięsne. 1) Krótki opis: dostawa mięsa wg zapotrzebowania złobków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: ilości wg zapotrzebowania żłobków. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2007; Zakończenie: 31.08.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: produkty mleczarskie. 1) Krótki opis: dostawa produktów mleczarskich wg zapotrzebowania żłobków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00. 3) Wielkość lub zakres: ilości wg zapotrzebowania żłobków. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2007; Zakończenie: 31.08.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: różne produkty spożywcze. 1) Krótki opis: dostawa różnych produktów spożywczych wg zapotrzebowania żłobków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00. 3) Wielkość lub zakres: ilości wg zapotrzebowania żłobków. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2007; Zakończenie: 31.08.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: owoce,warzywa i podobne produkty. 1) Krótki opis: dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów wg zapotrzebowania żłobków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: ilości wg zapotrzebowania żłobków. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2007; Zakończenie: 31.08.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.