Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-25
Michałowice: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Książniczki, Młodziejowice oraz Michałowice w Gminie Michałowice
Numer ogłoszenia: 264916 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Michałowice , Pl. Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice, woj. małopolskie, tel. 012 3885740, faks 012 3885035.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.malopolska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Książniczki, Młodziejowice oraz Michałowice w Gminie Michałowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Książniczki, Młodziejowice oraz Michałowice w Gminie Michałowice. 1. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy przedmiotu zamówienia określa projekt wykonawczy pn.: Budowa sieci i przyłączy kanalizacji wraz z pompowniami z zasilaniem energetycznym (przyłącza i sieci NN), z zasilaniem w wodę (przyłącza i sieci wod.), zjazdami z dróg publicznych, obiektami kubaturowymi towarzyszącymi oraz infrastrukturą uzupełniającą dla istniejącego i przewidywanego budownictwa mieszkaniowego i usługowego z grawitacyjnym i ciśnieniowym odprowadzeniem ścieków sanitarnych do istniejących kanałów w Raciborowicach Gmina Michałowice oraz Dziekanowicach Gmina Zielonki, objętym decyzją Starosty Krakowskiego zn. AB.V-1-882/07 z dnia 13.12.2007 r. w sprawie udzielenia pozwolenia na budowę autorstwa: mgr inż. Stefan Przepiórka FUH GRAFIS Wielobranżowa Pracownia Projektowo-Inwestorska, 30-623 Kraków, ul. Kotsisa 17 - załącznik nr 9.01-9.07 do postępowania nr 7/IK/6pn/2010. 2. Zakres rzeczowy i ilościowy realizacji zamówienia określają również: 2.1. przedmiary robót - załącznik Nr 8 i 8A do postępowania nr 7/IK/6pn/2010; 2.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - zał. Nr 7 do postępowania nr 7/IK/6pn/2010; 2.3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - do postępowania nr 7/IK/6pn/2010; 2.4. Projekt umowy - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2.3. Wyżej wymienione dokumenty mają być traktowane jako wzajemnie uzupełniające się. 2.4. W/w projekt i dokumenty są do pobrania w wersji elektronicznej na stronie internetowej Gminy Michałowice adres: www.michalowice.malopolska.pl w Biuletynie Informacji Publicznej pod zakładką: zamówienia publiczne i ogłoszenia, wyniki przetargów, jako załączniki do postępowania nr 7/IK/6pn/2010. Wersja papierowa projektu i dokumentów jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu. 2.5. Przedmiot umowy będzie realizowany w dwóch etapach podlegającym odbiorom częściowym wraz z dostarczeniem dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie danego etapu. 2.6. Zakres prac objętych nadzorem z podziałem na poszczególne etapy, części, terminy oraz kwoty wynagrodzenia należne Wykonawcy za wykonane i odebrane elementy określał będzie Harmonogram Rzeczowo-Finansowy Robót - zwany dalej Harmonogramem, który stanowił będzie załącznik nr 1 do umowy z Realizatorem Inwestycji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje, że w okresie 3 lat od zawarcia umowy na wykonanie niniejszego zamówienia (zamówienia podstawowego) wybranemu wykonawcy mogą zostać udzielone zamówienia uzupełniające o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, dotyczące przedmiotu zamówienia podstawowego, stanowiące nie więcej niż 20 % wartości niniejszego zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
legitymują się wykonaniem minimum 1 (jednego) zamówienia obejmującego usługi polegające na pełnieniu nadzorowaniu inwestorskiego podczas budowy sieci kanalizacji sanitarnej o długości min. 1km
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują minimum jednym pracownikiem lub osobami współpracującymi posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej w zakresie konstrukcji; - instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych; - instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych do 1kV; - konstrukcyjno-budowlanej w zakresie dróg;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Listę podwykonawców realizujących prace objęte przedmiotowym zamówieniem z podaniem dokładnego zakresu i wartości poszczególnych podzlecanych prac oraz załączeniem stosownych uprawnień zawodowych pracowników podwykonawcy do wykonania tych prac (brak załącznika oznacza, że nie przewiduje się udziału podwykonawców); 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, o którym mowa w ust. 8 SIWZ p.t.: W przypadku wnoszeni oferty wspólnej (brak załącznika oznacza, że nie dotyczy on składającego ofertę);
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany umowy zostały określone w par. 13 projektu umowy stanowiącego załacznik nr 2 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.michalowice.malopolska.pl - BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Michałowice, Plac Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice, I piętro pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Michałowice, Plac Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice, parter, Dziennik Podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z programu PROW 2007-2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru przy realizacji inwestycji prowadzonych na terenie Gminy Czempiń.
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Skierniewickie Centrum Sportu i Rekreacji"
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad przebudową, rozbudową i termomodernizacją budynku DPS-u oraz przebudową budynku hydroforni na budynek kotłowni z niezbędną infrastrukturą
- Świadczenie kompleksowej obsługi inspektora nadzoru w PZLPiT Mazowsze
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. "Budowa Szkoły Podstawowej w Wiszni Małej ETAP II"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.