eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › zakup różnego sprzętu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-14

Poznań: zakup różnego sprzętu
Numer ogłoszenia: 264883 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej , ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, fax. 061 852-94-72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk1.am.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup różnego sprzętu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup różnego sprzętu m. in. pojemniki na odpady medyczne, szczotki do chirurgicznego mycia rąk, etykiety, wiadra pedałowe, papier do drukarek ... 11 pakietów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.80.00 - Pojemniki tymczasowe 39.22.42.00 - Szczotki 30.19.97.60 - Etykiety 30.19.76.30 - Papier do drukowania 39.22.43.30 - Wiadra 39.15.11.00 - Stojaki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP. Wykonawcy dołączą do oferty dokumenty niżej wymienione zgodnie z rozporządzeniem Prezesa RM w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form w jakich te dokumenty magą być składane. Zamawiający dokona oceny Wykonawców czy spełniają warunki udziału na podstawie dołączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty: z ceną, terminem dostawy oraz dane ogólne dotyczące wykonawcy tj. pełna nazwa (firmy) oraz aktualny adres wykonawcy, nr telefonu i fax., zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w cz. II pkt. 2, lit. b, SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 2 lit. b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przetargowym (art. 22 ust 1), zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (min. 1)- zgodnie z załącznikiem nr 4.Ważny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju -zgodnie z obowiązującym prawem ( np. CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE dla którego wystawiono deklarację zgodności). Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski o czym mowa w SIWZ część V pkt. 4, nie dotyczy nazwy własnej przedmiotu zamówienia, której nie można przetłumaczyć), stosownie do pakietu. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty. Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk1.am.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Dział Zamówień Publicznych pokój 603.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Dział Zamówień Publicznych pokój 603.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup różnego sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki na odpady medyczne do stolików zabiegowych z obręczami- pakiet składa się z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.80.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup różnego sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki na odpady medyczne - pakiet składa się z 2 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.80.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup różnego sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki plastikowe zakręcane do badań histopatologicznych - pakiet składa się z 9 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.80.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup różnego sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: worki z zamknięciem strunowym - pakiet składa się 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.80.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup różnego sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczotki do chirurgicznego mycia rąk - pakiet składa się z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.80.00-3, 39.22.42.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakup różnego sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: etykieta biała samoprzylepna - pakiet składa się z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.80.00-3, 30.19.97.60-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zakup różnego sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier termiczny do drukarki - pakiet składa się z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.80.00-3, 30.19.76.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zakup różnego sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier termiczny do drukarki autoklawu, papier termiczny do sterylizatora - pakiet składa się z 2 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.80.00-3, 30.19.76.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zakup różnego sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wiadra pedałowe - pakiet składa się z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.80.00-3, 39.22.43.30-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zakup różnego sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stojak do płynów infuzyjnych na kółkach - pakiet składa sie z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.80.00-3, 39.15.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zakup różnego sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łopatka drewniana, patyczki drewniane, słoje do moczu - pakiet składa się z 3 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.80.00-3, 33.14.16.15-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.