Ogłoszenie z dnia 2015-10-07
Świętoszów: usług przewozu osób na trasie krajowej i zagranicznej na potrzeby 43 WOG w Świętoszowie.
Numer ogłoszenia: 264860 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Saperska 2, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usług przewozu osób na trasie krajowej i zagranicznej na potrzeby 43 WOG w Świętoszowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu osób na terenie kraju i za granicą, autokarami min. 50 osobowymi i minibusami wraz z kierowcą (lub mniejszymi - w zależności od ilości przewożonych osób) na potrzeby 43 WOG w Świętoszowie W przypadku, gdy przewożona ilość osób będzie większa niż największy autobus dostępny u przewoźnika, z którym zostanie podpisana umowa, nie mniejszy jednak niż 50-osobowy, Zamawiający przewiduje przewóz osób przez więcej niż jeden autobus. Planowany (przykładowy) zakres przewozów z Jednostek Wojskowych w miejscowościach: - Żagań - Świętoszów - Bolesławiec - Głogów - Dobre nad Kwisą - Niemcy Zamawiający pokrywa koszt (ilość kilometrów) przejazdu autobusu z miejsca wyjazdu w obie strony (do miejsca docelowego i powrót). Wykonawca ponosi wszelkie koszty: przejazdu całej trasy, godziny przestojowe, wyżywienie i noclegi kierowców, opłaty drogowe i inne koszty. Kierowcy są zobligowani do wcześniejszego zaznajomienia się z trasą. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autokaru (autokarów) minibusu w sposób uzgodniony z przedstawicielem Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania autokarów lub minibusów na 24 godziny przed rozpoczęciem świadczenia usługi, jak również odwołania uzgodnionego wcześniej przewozu na 4 godziny przed rozpoczęciem świadczenia usługi. W przypadku nie podstawienia autokaru w dniu wyjazdu lub podstawienia w innym miejscu bez uzgodnienia, o którym mowa powyżej, fakt ten będzie oznaczał odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które nie odpowiada Zamawiający, co spowoduje, że Zamawiający zrealizuje prawo do kary umownej, o której mowa w projekcie umowy. Usługi wynajmu autobusów, minibusów będą wykonywane w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego i zlecane będą e-mailem, faksem bądź telefonicznie. Zgłoszenie telefoniczne zostanie niezwłocznie potwierdzone e-mailem lub faksem. Każdorazowo potwierdzeniem usługi będzie zlecenie wyjazdu potwierdzające liczbę przejechanych kilometrów, rodzaje pojazdów, daty i godziny wyjazdu i powrotu Wykonawca będzie świadczyć usługi przy pomocy pojazdów o następujących minimalnych parametrach technicznych: - minibus (liczba miejsc siedzących wraz z kierowcą min. 8)- wymagane przez Zamawiającego minimalne wyposażenie pojazdu: ABS, pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, klimatyzacja (w przypadku realizowania przewozu osób w trasy powyżej 100 km DVD), radio i nagłośnienie, - autobus (liczba miejsc siedzących wraz z kierowcą min. 50+ 1) - wymagane przez Zamawiającego minimalne wyposażenie pojazdu: ABS, pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, klimatyzacja (w przypadku realizowania przewozu osób w trasy powyżej 200 km DVD i toaleta), radio i nagłośnienie. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania umowy z należytą starannością. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Pojazdy wynajmowane w ramach zamówienia winny być prowadzone przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami, ze szczególną starannością i troską o życie i zdrowie pasażerów. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia wszystkich kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów własnych, w tym również dodatkowych kosztów związanych z awarią pojazdów. W przypadku awarii środka transportowego (z jakiejkolwiek przyczyny) Wykonawca zapewni niezwłocznie zastępczy środek transportu spełniający wszystkie warunki Zamawiającego, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych oraz poniesie pełną odpowiedzialność z tego tytułu. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: a) podstawienia pojazdu wraz z kierowcą zgodnie ze zamówieniem, b) zapewnienia pojazdu spełniającego parametry opisane w SIWZ i wymagania techniczne określone przepisami prawa oraz posiadającego aktualne ubezpieczenie OC i NW, c) telefonicznego informowania Zamawiającego o każdym opóźnieniu powyżej 15 minut w podstawieniu pojazdu. Brak informacji będzie traktowany jako niepodstawienie pojazdu i będzie skutkował naliczeniem kary umownej, d) świadczenia usługi we wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli włącznie, e) zapewnienia bezpiecznego przewozu osób oraz ich bagażu, w szczególności świadczenia usług przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje do przewozu osób, f) każdorazowego ustalenia trzeźwości kierującego pojazdem, a w przypadku stwierdzenia, że stan kierowcy wskazuje na spożycie alkoholu lub środków odurzających, odsunięcia go od wykonywania pracy, g) zapewnienia na własny koszt pojazdu zastępczego spełniającego warunki wymienione w SIWZ i zamówieniu w przypadku wystąpienia w czasie świadczenia usługi zdarzeń uniemożliwiających jej kontynuację dotychczasowym pojazdem. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2007 Nr 125 poz. 874), ustawą z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 281 poz. 2780) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.10.00 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwem Komunikacji Samochodowej S.A. z siedzibą 59-700 Bolesławiec ul. Modłowa 8, ul. Modłowa 8, 59-700 Bolesławiec, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81000,00
Oferta z najniższą ceną: 81000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81000,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Remont budynku magazynowego nr 91 i 92 w kompleksie 7795 w Duninowie
- Remont budynków magazynowych nr 93, 125, 131 w kompleksie 3096 w Potoku
- Montaż krat okiennych w budynku nr 4 i 6 w kompleksie K2245 w Głogowie i remont dachu w budynku nr 1 w kompleksie 8791 W Jeleniej Górze
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.