eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie inwestycji pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w gminie Ząbkowice Śląskie dla miejscowości Grochowiska, Pawłowice, Braszowice w ramach czterech zadań inwestycyjnych1. Budowa sieci kan.sanitarnej dla odcinka Oczyszczalnia-Grochowiska z m. Grochowiska 2. Budowa sieci kan.sanitarnej dla odcinka Grochowiska-Pawłowice z m. Pawłowice 3. Budowa sieci kan.sanitarnej dla odcinka Grochowiska-Braszowice (do DK nr 8) 4. Budowa sieci kan.sanitarnej dla odcinka Braszowice od DK nr 8 do budynku nr 150

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-07

Ząbkowice Śląskie: udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie inwestycji pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w gminie Ząbkowice Śląskie dla miejscowości Grochowiska, Pawłowice, Braszowice w ramach czterech zadań inwestycyjnych: 1. Budowa sieci kan.sanitarnej dla odcinka Oczyszczalnia-Grochowiska z m. Grochowiska 2. Budowa sieci kan.sanitarnej dla odcinka Grochowiska-Pawłowice z m. Pawłowice 3. Budowa sieci kan.sanitarnej dla odcinka Grochowiska-Braszowice (do DK nr 8) 4. Budowa sieci kan.sanitarnej dla odcinka Braszowice od DK nr 8 do budynku nr 150
Numer ogłoszenia: 264842 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji DELFIN Sp. z o.o. , ul. Rzeczna 2, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 8151608, faks 74 8154449.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie inwestycji pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w gminie Ząbkowice Śląskie dla miejscowości Grochowiska, Pawłowice, Braszowice w ramach czterech zadań inwestycyjnych: 1. Budowa sieci kan.sanitarnej dla odcinka Oczyszczalnia-Grochowiska z m. Grochowiska 2. Budowa sieci kan.sanitarnej dla odcinka Grochowiska-Pawłowice z m. Pawłowice 3. Budowa sieci kan.sanitarnej dla odcinka Grochowiska-Braszowice (do DK nr 8) 4. Budowa sieci kan.sanitarnej dla odcinka Braszowice od DK nr 8 do budynku nr 150.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie inwestycji pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w gminie Ząbkowice Śląskie dla miejscowości: Grochowiska, Pawłowice, Braszowice w ramach czterech zadań inwestycyjnych: Zadanie 1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla odcinka Oczyszczalnia-Grochowiska z m. Grochowiska Zadanie 2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla odcinka Grochowiska-Pawłowice z m. Pawłowice Zadanie 3 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla odcinka Grochowiska-Braszowice (do DK nr 8) Zadanie 4 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla odcinka Braszowice od DK nr 8 do budynku nr 150 Wysokość kredytu: 2.000.000,00 zł Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego złotowego do wysokości 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) na finansowanie inwestycji polegającej na wybudowaniu sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Braszowice, Pawłowice, Grochowiska. Warunki udzielenia kredytu: - Kredyt postawiony będzie do dyspozycji Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia złożenia dyspozycji wypłaty transzy/kredytu. Przewiduje się następujące terminy i kwoty wykorzystania kredytu: - transza I 15.04.2016 w kwocie 800.000,00 zł, - transza II 30.06.2016 w kwocie 800.000,00 zł, - transza III 15.09.2016 w kwocie 400.000,00 zł. - Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. - Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu, bez dodatkowych kosztów. - Okres kredytowania do 30 grudnia 2021 roku. - Spłata kapitału w ratach miesięcznych: 59 rat po 33.500 zł, ostatnia rata 23.500 zł. - Karencja w spłacie kapitału do 31 grudnia 2016 roku. - Spłata rat kapitału na koniec każdego miesiąca. - Jeżeli termin ustalony w umowie przypada na sobotę lub na dzień ustawowo wolny od pracy, uważa się, że termin spłaty został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym następującym po tym dniu. Powyższe dotyczy spłaty rat kapitału i odsetek. - W całym okresie kredytowania marża Kredytodawcy pozostaje na niezmienionym poziomie. - Prowizja będzie płatna w ratach, przed uruchomieniem każdej kolejnej transzy w wysokości procentowej (%) kwoty uruchamianej transzy. - Rachunek zamawiającego do refundacji (kredytowy) będzie bezkosztowy. - Przekazanie kredytu do dyspozycji zamawiającego nastąpi w formie przelewu środków na wskazany rachunek bankowy na podstawie pisemnej dyspozycji. - W przypadku nie wypłacenia przez Bank kredytu w umownym terminie, bank zapłaci zamawiającemu odsetki w wysokości 5% za każdy dzień zwłoki, liczone od niewypłaconej kwoty kredytu. - Jedynym kosztem kredytu jest: - Prowizja za udzielenie kredytu (w tym prowizja za rozpatrzenie wniosku), - Odsetki od kredytu naliczane miesięcznie wg wzoru: WIBOR IM + marża banku - Odsetki liczone będą od kwoty aktualnego zadłużenia pozostałego do spłaty, do dnia spłaty kredytu w okresach miesięcznych i płatne na koniec miesiąca kalendarzowego, z tym że początek spłaty odsetek należy wyliczyć od miesiąca po wypłaceniu pierwszej transzy z terminem płatności na koniec miesiąca. -Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu, przy założeniu, że rok liczy 365 lub 366 dni a miesiąc liczy rzeczywistą liczbę dni. -Oprocentowanie kredytu ustalone miesięcznie na podstawie stawki WIBOR 1M notowanej w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego okres, za który odsetki są naliczane. -Zabezpieczenie kredytu: - weksel in blanco wystawiony przez zamawiającego, - pełnomocnictwo do dysponowania rachunkiem bankowym..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe ustala się w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ząbkowice Śląskie nr 02 9533 0004 2001 0013 4949 0001 z dopiskiem WADIUM PRZETARGOWE. 2. poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 6. Potwierdzenie dokonania przelewu (dot. wadium wniesionego w pieniądzu), wystawione przez Bank opisane WADIUM PRZETARGOWE należy dołączyć do oferty w postaci oryginału obejmujące okres związania Wykonawcy ofertą. 7. Wadium w innej postaci niż w pieniądzu, wymienionej w ust. 1 lit. b do e w postaci oryginału, obejmujące okres związania Wykonawcy ofertą (30 dni) należy dołączyć do oferty. 8. Zamawiający wyklucza wadium w innej postaci niż określone wyżej. 9. Oferty nie zabezpieczone wadium przetargowym będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego warunki w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy P ZP, zostanie uznany Wykonawca, który przedłoży poniżej wymienione dokumenty : - Oświadczenie o kwalifikacjach osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia. - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; - uprawnienia do wykonywania działalności kredytodawczej określonej w ustawie z dnia 29.08.1997 Prawo bankowe.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku, Zamawiający będzie wymagał poniżej wymienionych dokumentów: -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych /zał. 2/

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku, Zamawiający będzie wymagał poniżej wymienionych dokumentów: -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych /zał. 2/

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku, Zamawiający będzie wymagał poniżej wymienionych dokumentów: -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych /zał. 2/

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku, Zamawiający będzie wymagał poniżej wymienionych dokumentów: -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych /zał. 2/

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych /zał. 2/. 3)Oświadczenie o możliwości wcześniejszej spłaty kredytu. 4)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 5)Potwierdzenie wniesienia wadium. 6)Dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych (koncesja, zezwolenie lub licencja).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Rodzaj zabezpieczenia spłaty kredytu - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą zmiany okresu spłaty kapitału i odsetek, zmian oprocentowania kredytu oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwikdelfin-zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji DELFIN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Rzeczna 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji DELFIN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Rzeczna 2, sekretariat - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.