eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowice › Remont dachów w 16 budynkach mieszkalnych i użytkowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-25

Świętochłowice: Remont dachów w 16 budynkach mieszkalnych i użytkowych.
Numer ogłoszenia: 264810 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Tunelowa 2, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, faks (032) 245 48 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mzbm.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachów w 16 budynkach mieszkalnych i użytkowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachów w 16 budynkach mieszkalnych i użytkowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W odniesieniu do Zadania 1: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego papą o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 25 000,00 zł brutto. 2. W odniesieniu do Zadania 2: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego papą o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 40 000,00 zł brutto. 3. W odniesieniu do Zadania 3: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego papą o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 70 000,00 zł brutto. 4. W odniesieniu do Zadania 4: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego papą o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 45 000,00 zł brutto. 5. W odniesieniu do Zadania 5: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego papą o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 35 000,00 zł brutto. 6. W odniesieniu do Zadania 6: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego dachówką o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 90 000,00 zł brutto. 7. W odniesieniu do Zadania 7: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego papą o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 40 000,00 zł brutto. 8. W odniesieniu do Zadania 8: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego dachówką o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 100 000,00 zł brutto. 9. W odniesieniu do Zadania 9: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego dachówką o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 110.000,00 zł brutto. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 2. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 3. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W odniesieniu do Zadania 1: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego papą o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 25 000,00 zł brutto. 2. W odniesieniu do Zadania 2: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego papą o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 40 000,00 zł brutto. 3. W odniesieniu do Zadania 3: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego papą o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 70 000,00 zł brutto. 4. W odniesieniu do Zadania 4: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego papą o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 45 000,00 zł brutto. 5. W odniesieniu do Zadania 5: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego papą o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 35 000,00 zł brutto. 6. W odniesieniu do Zadania 6: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego dachówką o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 90 000,00 zł brutto. 7. W odniesieniu do Zadania 7: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego papą o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 40 000,00 zł brutto. 8. W odniesieniu do Zadania 8: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego dachówką o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 100 000,00 zł brutto. 9. W odniesieniu do Zadania 9: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego dachówką o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 110.000,00 zł brutto. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 2. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 3. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W odniesieniu do Zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9: Wykonawca musi dysponować co najmniej: - kierownikiem budowy (co najmniej 1 osoba) posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) uprawniające do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 2. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 3. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Zakres robót obejmuje między innymi wymianę pokrycia dachu krytego blachą, wymianę pokrycia dachu krytego papą, wymianę pokrycia dachu krytego dachówką, wymianę deskowania, wzmocnienie krokwi, wymianę rynien i rur spustowych, przemurowanie kominów, wymianę obróbek blacharskich. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 4. Zamawiający w porozumieniu z użytkownikiem będzie podejmował decyzje, co do sposobu dysponowania materiałami pochodzącymi z rozbiórki. 5. Na roboty będące przedmiotem zamówienia ustala się okres gwarancji jakości, który wynosi 60 miesięcy. Bieg gwarancji dla całego przedmiotu zamówienia rozpoczyna się w dniu następnym, licząc od daty odbioru końcowego robót. 6. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w przedmiarach robót załączonych do SIWZ jako Załącznik nr 8 oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do SIWZ jako Załącznik nr 9

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy tylko w odniesieniu do: I. terminu wykonania - w przypadku: a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających zachowanie technologii wykonania robót, lub b) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego do zamówienia podstawowego stanowiącego przedmiot umowy. II. zmiany wynagrodzenia brutto - w przypadku zmiany stawki podatku VAT na roboty będące przedmiotem zamówienia. 2. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmian z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz wyrażenia przez Zamawiającego zgody na tę zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZBM Świętochłowice, ul. Tunelowa 2, pokój nr 5 lub pocztą za zaliczeniem pocztowym, po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena 50zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejsce składania ofert: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Świętochłowicach przy ul. Tunelowej 2 - Kancelaria pokój nr 7..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 obejmuje wykonanie remontu dachów budynków mieszkalnych przy ul. Polaka 4-6-8, ul. Katowickiej 29-29a, ul. Katowickiej 33-33a.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 obejmuje wykonanie remontu dachów budynków mieszkalnych przy ul. Katowickiej 15 (lok. użytkowy), ul. Sudeckiej 9 (lok. użytkowy). Zakres robót obejmuje m.in.: wymianę pokrycia dachu krytego papą, wymianę rynien i rur spustowych, przemurowanie kominów, wykonanie tynków. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 obejmuje wykonanie remontu dachów budynków mieszkalnych przy ul. Chopina 39, ul. Matejki 5-7,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 obejmuje wykonanie remontu dachów budynku przy ul. Katowickiej 15, ul. Cmentarna 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 obejmuje wykonanie remontu dachów budynków przy ul. Hutniczej 6-6a, ul. Metalowców 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6 obejmuje wykonanie remontu dachów budynków przy ul. Łagiewnickiej 74-74a.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 7 obejmuje wykonanie remontu dachów budynków przy ul. Barlickiego 30, ul. Bytomskiej 67.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 8 obejmuje wykonanie remontu dachów budynków przy ul. Św. Jana 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje wykonanie remontu dachów budynków przy ul. Wallisa 8 / H. Sawickiej 38 (I etap)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.