eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługa opracowania ekspertyzy dotyczącej wdrożenia technologii - urządzenia z granulowanymi glonami do intensywnego pochłaniania CO2- w skali przemysłowej, objętej projektem pt. Uzyskanie ochrony własności intelektualnej na urządzenie do intensywnego pochłaniania CO2, opracowanej przez naukowców Wydziału Nauk o Środowisku UWM w Olsztynie (nr umowyUDA-POIG.01.03.02-28-079/12-01)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-29

Olsztyn: Usługa opracowania ekspertyzy dotyczącej wdrożenia technologii - urządzenia z granulowanymi glonami do intensywnego pochłaniania CO2- w skali przemysłowej, objętej projektem pt. Uzyskanie ochrony własności intelektualnej na urządzenie do intensywnego pochłaniania CO2, opracowanej przez naukowców Wydziału Nauk o Środowisku UWM w Olsztynie (nr umowy: UDA-POIG.01.03.02-28-079/12-01)
Numer ogłoszenia: 264785 - 2014; data zamieszczenia: 29.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa opracowania ekspertyzy dotyczącej wdrożenia technologii - urządzenia z granulowanymi glonami do intensywnego pochłaniania CO2- w skali przemysłowej, objętej projektem pt. Uzyskanie ochrony własności intelektualnej na urządzenie do intensywnego pochłaniania CO2, opracowanej przez naukowców Wydziału Nauk o Środowisku UWM w Olsztynie (nr umowy: UDA-POIG.01.03.02-28-079/12-01).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot usługi: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi opracowania ekspertyzy dotyczącej wdrożenia technologii - urządzenia z granulowanymi glonami do intensywnego pochłaniania CO2 - w skali przemysłowej, objętej projektem pt. Uzyskanie ochrony własności intelektualnej na urządzenie do intensywnego pochłaniania CO2, opracowanej przez naukowców Wydziału Nauk o Środowisku UWM w Olsztynie (nr umowy: UDA-POIG.01.03.02-28-079/12-01). II. Zakres przedmiotowy usługi: 1. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany będzie do przygotowania i opracowania ekspertyzy dotyczącej następujących 4-ch obszarów technologicznych i technicznych w skali przemysłowej: 1.1. Przemysłowe wytwarzanie kapsułek zarówno z osłoną żelową, jak i z osłoną z tworzywa sztucznego. 1.1.1. do zadań Wykonawcy należy: a) opracowanie technologii zagęszczania biomasy glonów lub sinic w celu uformowania kapsułki o różnej wielkości ze szczególnym zwróceniem uwagi na stworzenie dogodnych warunków pozwalających na zachowanie aktywności życiowej glonów lub sinic; b) określenie sposobów powlekania substancją żelową zagęszczonej biomasy glonów lub sinic w celu uformowania w kapsułki; c) zaproponowanie różnych substancji żelowych do powlekania biomasy uwzględniając takie czynniki jak wpływ CO2, światła, zmiennego odczynu środowiska, wpływu warunków hydraulicznych oraz określić zasady przygotowania substancji żelowych w skali przemysłowej łącznie z ich magazynowaniem i opisem urządzeń jakie mogą być zastosowane; d) określenie czasu trwałości żelowej osłonki na kapsułkach, a także możliwości jej regeneracji, tak aby zachować korzystne warunki dla rozwoju biomasy glonów lub sinic; e) wytypowanie substancji jakie można zastosować do porowania osłonki żelowej; f) wytypowanie i opisanie materiałów jakie można zastosować do przemysłowej produkcji osłonek z tworzywa sztucznego stanowiących zewnętrzną warstwę kapsułki z glonami lub sinicami, uwzględniając takie czynniki jak wpływ CO2, światła, zmiennego odczynu środowiska, wpływu warunków hydraulicznych; g) opisanie metody wprowadzania biomasy glonów lub sinic do osłonki z tworzywa sztucznego i urządzenia jakie można zastosować, ze szczególnym uwzględnieniem typowych stosowanych urządzeń w przemyśle; h) podanie propozycji różnych typów zamknięcia kapsułki z możliwością ponownego otwarcia w celu uzupełnienia biomasy. 1.2. Zasilanie energią świetlną biomasy glonów lub sinic. 1.2.1. do zadań Wykonawcy należy: a) scharakteryzowanie rodzajów źródeł światła w zależności od rodzaju zastosowanych kapsułek z biomasą ze szczególnym uwzględnieniem tych źródeł światła , które mają obecnie przemysłowe zastosowanie; b) opisanie wariantów doprowadzania światła od źródła światła do kapsułek różnymi przewodami świetlnymi; c) zaproponowanie przemysłowych sposobów mocowania końcówek przewodów świetlnych wewnątrz kapsułek ze szczególnym uwzględnieniem trwałości zamocowania; d) scharakteryzowanie metody bezprzewodowego dostarczania światła i określić techniczne możliwości zastosowania tego rozwiązania do naświetlania biomasy glonów lub sinic wewnątrz kapsułek; e) przedstawienie technicznych możliwości efektywnego wykorzystania światła poprzez automatyczne sterowanie urządzeniem wytwarzającym światło. 1.3. Opracowanie konstrukcji urządzeń w oparciu o podany opis patentowy. 1.3.1. do zadań Wykonawcy należy: a) opracowanie typoszeregów konstrukcji urządzeń na podstawie opisu patentowego; b) przedstawienie konstrukcji wykonanych z różnych materiałów; c) opracowanie wariantowe instalacji gazowych, wodnych i osadowych poprzez wykorzystanie typowego uzbrojenia stosowanego do montażu w instalacjach przemysłowych. 1.4. Automatyka. 1.4.1. do zadań Wykonawcy należy: a) wariantowo podać system automatycznego sterowania procesami jakie występują w czasie eksploatacji urządzenia na podstawie opisu patentowego określającego zasadę działania urządzenia; b) podanie systemu awaryjnego ostrzegania; c) zaproponowane systemy oprzeć na znanej i stosowanej aparaturze pomiarowo-kontrolnej w instalacjach przemysłowych. III. Sposób realizacji: 1. Ekspertyza musi zostać oznaczona zgodnie z dokumentem pt. Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 dla Beneficjentów i Instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu (dokument obowiązujący od kwietnia 2014r.) , zamieszczonym pod poniższym linkiem: http://www.poig.gov.pl/ZPFE/Documents/przewodnik_dla_beneficjentow_dot_i_i_prom_proj_wersja_IV2014_czysty.pdf 2. Zamawiający w terminie 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przekaże Wykonawcy wszystkie, wskazane przez Wykonawcę dokumenty niezbędne do wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania. Formę przekazania dokumentów strony ustalą po podpisaniu umowy. 3. Ekspertyza musi być dostarczona w wersji papierowej zbindowanej (wydruk - 2 kopie) oraz cyfrowej (edytor Word + PDF - płyta CD/DVD). 4. Zamawiający zastrzega sobie: a) prawo do swobodnego kopiowania opracowanej ekspertyzy i udostępniania jej w celach realizacji i promocji Projektu, b) przeniesienie majątkowych praw autorskich na Zamawiającego, c) ostateczny projekt musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. IV. Termin realizacji: 1. Maksymalny termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwiec 2015 r. 2. Inne możliwe terminy wykonania zamówienia: 2.1. 31.05.2015 r. - 5 pkt. 2.2. 30.04.2015 r. - 10 pkt. V. Sposób i warunki płatności: 1. Wykonawca musi skalkulować cenę jako cenę ryczałtową za cały zakres przedmiotu zamówienia (bez względu na ilość godzin poświęconych na jego wykonanie). Cena musi zawierać całkowity koszt z tytułu wykonania wszystkich świadczeń wymaganych do wykonania. 2. Zamawiający zapłaci należność wynikającą z danej faktury VAT przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę, w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 3. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisanie przez obie strony, protokołu odbioru, przyjętego jako - bez zastrzeżeń. 4. Faktura VAT musi zawierać numer umowy z której wynika płatność..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.00.00 - Usługi badania rynku .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego; 2. Wypełniony i podpisany formularz Opis przedmiotu zamówienia (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia ); 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia; 4. Oświadczenie z art. 22 sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia; 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia ; 6. Oświadczenie z art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy Pzp sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej o charakterze naturalnym np. powódź, huragan, trzęsienie ziemi, sztorm, śnieżyca etc

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 305, 10-719 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10-719 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Maksymalny termin wykonania usługi: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwiec 2015 r. 2. Wykonawcy, którzy zgodnie ze swoją wiedzą i doświadczeniem, są w stanie wykonać usługę będącą przedmiotem niniejszego zamówienia w terminie krótszym niż wyznaczony powyżej, mogą zaproponować następujące terminy oddania ekspertyzy, 2.1. 30.04.2015 r. - 10 pkt.; 2.2. 31.05.2015 r. - 5 pkt.; 2.3. 30.06.2015 r. - 0 pkt., którym Zamawiający przypisał ilość punktów jak wyżej. 3. Realizacja projektu pt. Uzyskanie ochrony własności intelektualnej na urządzenie do intensywnego pochłaniania CO2, opracowanej przez naukowców Wydziału Nauk o Środowisku UWM w Olsztynie (nr umowy: UDA-POIG.01.03.02-28-079/12-01).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.