eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebiechów › Przebudowa drogi w m. Borek dz. nr 191

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-16

Ogłoszenie nr 26475 - 2017 z dnia 2017-02-16 r.

Trzebiechów: Przebudowa drogi w m. Borek dz. nr 191
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Budowa i przebudowa dróg gminnych - PROW

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 373603 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Trzebiechów, krajowy numer identyfikacyjny 54687400000, ul. ul. Sulechowska  2, 66132   Trzebiechów, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 068 3514122, 3514131, faks 683 514 122, e-mail trzebiechow@zgwrp.org.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.trzebiechow.pl; adres email: urzad@trzebiechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi w m. Borek dz. nr 191

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GG.271.25.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa drogi w m. Borek dz. nr 191 obejmuje zakres: Przebudowę drogi gminnej polegającej na wykonaniu korytowania, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 cm oraz z tłucznia gr. 20 cm, nawierzchni z kostki brukowej betonowej typu Behaton gr. 8cm na podsypce cementowopiaskowej 1,5-2,5 Mpa na długości ok. 770 mb przy szerokości drogi wynoszącej 5m z dopuszczeniem lokalnych przewężeń. Obramowanie nawierzchni krawężnikiem drogowym najazdowym na ławie betonowej z oporem. Odwodnienie drogi pozostaje wg stanu istniejącego (odprowadzenie wód ściekiem powierzchniowym). Pobocza utwardzone tłuczniem. Oznakowanie drogi znakami drogowymi. W trakcie wykonywania prac budowlanych należy wykonać regulacje istniejących skrzynek ulicznych zasuw wodociągowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 do SIWZ (opracowanie techniczne + STWiOR). Standardy jakościowe: Zamawiający wymaga aby Wykonawcy użyli do wykonania przedmiotu zamówienia nowych materiałów budowlanych posiadających dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Tolerancje i odchyłki wykonawcze opisane zostały w opracowaniu technicznym oraz STWiOR. Analizując koszty cyklu życia przedmiotu zamówienia wzięto pod uwagę długość okresu eksploatacji oraz koszt ewentualnych napraw lub wyburzenia. Przy wykonaniu przez wykonawców robót zgodnie z STWiOR ewentualne uszkodzenia nawierzchni mogą pojawić się w okresie użytkowania niezależnie od Wykonawcy, a koszt ich naprawy zgodnie z przyjętą technologią nawierzchni będzie jednakowy i niezależny od wykonawcy. Podobnie będzie z kosztami ewentualnego wyburzenia. Wynika z tego, że koszty cyklu życia wykonanego przedmiotu zamówienia będą w każdym przypadku jednakowe i niezależne od Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233100-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT673464.51
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert10
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa BRUK-MAX Jacek Hewusz,  hewusz@tlen.pl,  ul. Powst. Wiekopolskich 5 Brenno,  64-150,  Wijewo ,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 510556,81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 510556,81
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 797708,80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.