eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawor › Docieplenie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem instalacji wentylacyjnej i budowy windy dla osób niepełnosprawnych w obiekcie przy Pl. Bankowym nr 1 w Jaworze realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.Docieplenie, wymiana stolarki oraz adaptacja poddasza na cele dydaktyczne -centrum edukacji ekologicznej w obiekcie przy Pl. Bankowym nr 1 w Jaworze - roboty dodatkowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-06

Jawor: Docieplenie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem instalacji wentylacyjnej i budowy windy dla osób niepełnosprawnych w obiekcie przy Pl. Bankowym nr 1 w Jaworze realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Docieplenie, wymiana stolarki oraz adaptacja poddasza na cele dydaktyczne -centrum edukacji ekologicznej w obiekcie przy Pl. Bankowym nr 1 w Jaworze - roboty dodatkowe
Numer ogłoszenia: 264755 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jawor, ul. Rynek 1, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 8702021, faks , strona internetowa www.jawor.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem instalacji wentylacyjnej i budowy windy dla osób niepełnosprawnych w obiekcie przy Pl. Bankowym nr 1 w Jaworze realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Docieplenie, wymiana stolarki oraz adaptacja poddasza na cele dydaktyczne -centrum edukacji ekologicznej w obiekcie przy Pl. Bankowym nr 1 w Jaworze - roboty dodatkowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Docieplenie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem instalacji wentylacyjnej i budowy windy dla osób niepełnosprawnych w obiekcie przy Pl. Bankowym nr 1 w Jaworze realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Docieplenie, wymiana stolarki oraz adaptacja poddasza na cele dydaktyczne -centrum edukacji ekologicznej w obiekcie przy Pl. Bankowym nr 1 w Jaworze - roboty dodatkowe. Zakres prac obejmuje: 1. Wykonanie oświetlenia podstawowego i awaryjnego dojścia do windy. 2. Wykonanie wypełnienia przestrzeni między klapami oddymiającymi w połaci dachu a stropem nad klatką schodową. 3. Wykonanie połączenia okapu dachu z szybem windy wraz z ogrzewaniem rynny i rury spustowej. 4. Wykonanie podbicia ław fundamentowych budynku sali sportowej i wykonania ściany oporowej. 5. Wymiana części dachu nad pomieszczeniem 04. 6. Wykonanie drogi p.poż..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Po analizie umowy, dokumentacji projektowej oraz przeglądzie budowy, stwierdzono konieczność wykonania następujących robót nie ujętych w dokumentacji projektowo - kosztorysowej jako roboty dodatkowe do zamówienia podstawowego. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 5 lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Uzasadnienie faktyczne - zaistniała konieczność wykonania następujących robót: 1. Wykonanie oświetlenia podstawowego i awaryjnego dojścia do windy. Uzasadnienie: W trakcie wykonywania robót budowlanych wystąpiła konieczność zmiany konstrukcji dachu związanej z montażem szybu windy co w konsekwencji wymusiło rozbiórkę oświetlenia w pomieszczeniu korytarzowym stanowiącym dojście do windy. Zdemontowany osprzęt nie nadawał się do ponownego montażu . W związku z tym należało wykonać nowe oświetlenie spełniające wymagania ppoż. 2. Wykonanie wypełnienia przestrzeni między klapami oddymiającymi w połaci dachu a stropem nad klatką schodową. Uzasadnienie: Konieczność wykonania ścianek wydzielających przestrzeń między korytarzem z klapami oddymiającymi a pomieszczeniami centrum edukacji wyniknęła z zamiany okien oddymiających na klapy oddymiające , które zlokalizowane zostały w połaci dachowej przy szybie windowym. 3. Wykonanie połączenia okapu dachu z szybem windy wraz z ogrzewaniem rynny i rury spustowej. Uzasadnienie: W celu poprawienia bezpieczeństwa związanego z przeciwdziałaniem powstawaniu oblodzenia na narożniku okapu dachów (możliwości powstawania sopli lodowych) inwestor podjął decyzję o wykonaniu instalacji przeciwoblodzeniowej. 4. Wykonanie podbicia ław fundamentowych budynku sali sportowej i wykonania ściany oporowej. Uzasadnienie: W trakcie prac termomodernizacyjnych stwierdzono spękania na szczytowej ścianie nośnej sali sportowej. Po odkrywce części fundamentów została wykonana dokumentacja geotechniczna na podstawie której stwierdzono konieczność wykonania podbicia odcinkowego ław fundamentowych narożnika sali oraz wykonania ściany oporowej. 5. Wymiana części dachu nad pomieszczeniem 04: Uzasadnienie. W trakcie prac elewacyjnych budynku szkoły rozebrano część połaci dachowej nad pomieszczeniem klasowym nr 04 w celu postawienia rusztowania. Dokonano oględzin konstrukcji odkrytego dachu i stwierdzono konieczność wymiany elementów konstrukcyjnych dachu wraz z pokryciem ze względu na ich bardzo zły stan techniczny. 6. Wykonanie drogi p.poż. Uzasadnienie: Zgodnie z obowiązkiem nałożonym przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń pożarowych należy wykonać drogę pożarową na terenie szkoły w celu zapewniania możliwości prawidłowego prowadzenia akcji ratowniczej. Wskutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, wykonanie robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym jest niezbędne do jego prawidłowego wykonania. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W związku z powyższym spełnione zostały przesłanki z art. 67 ust. 1 pkt 5) lit. b.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • PRO-BUD Janusz Pawłowski i Wspólnicy Spółka Jawna z siedzibą przy, ul. Poznańskiej 12-13, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.