Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-27
Mszana: Utrzymanie zimowe dróg gminnych w Gminie Mszana w sezonie zimowym 2010/2011
Numer ogłoszenia: 264717 - 2010; data zamieszczenia: 27.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mszana , ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana, woj. śląskie, tel. 032 4759740, 4759755.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zimowe dróg gminnych w Gminie Mszana w sezonie zimowym 2010/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie zimowe dróg gminnych w Gminie Mszana w sezonie zimowym 2010/2011 poprzez: 1. odśnieżanie, posypywanie, montaż i demontaż płotków przeciwśnieżnych oraz posprzątanie dróg gminnych po zakończeniu AKCJI ZIMA w sołectwie Mszana, 2. odśnieżanie, posypywanie, montaż i demontaż płotków przeciwśnieżnych oraz posprzątanie dróg gminnych po zakończeniu AKCJI ZIMA w sołectwie Połomia, 3. odśnieżanie, posypywanie, montaż i demontaż płotków przeciwśnieżnych oraz posprzątanie dróg gminnych po zakończeniu AKCJI ZIMA w sołectwie Gogołowa. 4. Wykonanie w/w usługi polegać będzie na usuwaniu śniegu i zwalczaniu śliskości na drogach gminnych, chodnikach, drogach dojazdowych do obiektów użyteczności publicznej, drogach wewnętrznych oraz placach i parkingach w sołectwach Mszana, Połomia, Gogołowa. 5. Usługę należy wykonywać we wszystkie dni tygodnia nie zależnie od pory dnia w miarę potrzeb, w zależności od warunków atmosferycznych. 6. Ustawianie płotków przeciwśnieżnych przy drogach gminnych nastąpi w miejscach wskazanych przez odpowiedzialnego pracownika Urzędu Gminy. Płotki śnieżne zostaną udostępnione przez zamawiającego 7. Sprzątanie w/w miejsc z pozostałości po Akcji Zima. 8. Wykazy ulic i miejsc do zimowego utrzymania stanowią załączniki nr 1, nr 2, nr 3 do projektu umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Odśnieżanie, posypywanie, montaż i demontaż płotków przeciwśnieżnych oraz posprzątanie dróg gminnych po zakończeniu AKCJI ZIMA
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.61.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał usługę zimowego utrzymania dróg o standardzie dróg gminnych i posiada dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponują lub będzie dysponował sprzętem umożliwiającym sprawne wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował: -co najmniej jednym ciągnikiem z pługiem do odśnieżania o mocy co najmniej 75 KM dla każdej części zamówienia, -jednym dla wszystkich części zamówienia ciągnikiem o mocy co najmniej 34 KM (innym aniżeli przeznaczony do odśnieżania) wraz z rozsiewaczem, -jedną dla wszystkich części zamówienia koparko-ładowarką
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za realizację przedmiotu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne jest zobowiązany, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączyć, do oferty: 1. podpisany Formularz ofertowy 2. ewentualne pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy(ów) w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy(ów) w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę(ów) w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy w zakresie: - wszystkich przedstawicieli stron - nr kont bankowych 2. Zmianę terminu wykonania zamówienia dopuszcza się w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Zmiana nastąpić może tylko z zachowaniem formy pisemnego aneksu. 3. Zmianę kwoty wynagrodzenia dopuszcza się w wypadku zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mszana.finn.pl/index.jsp?bipkod=/013
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mszana, 44-325 Mszana, ul. 1 Maja 81.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Gmina w Mszanie ul. 1 Maja 81 Sekretariat Urzędu pokój nr 16 I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie zimowe dróg gminnych w Gminie Mszana w sezonie zimowym 2010/2011- sołectwo Mszana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odśnieżanie, posypywanie, montaż i demontaż płotków przeciwśnieżnych oraz posprzątanie dróg gminnych po zakończeniu AKCJI ZIMA w sołectwie Mszana, 2. Wykonanie w/w usługi polegać będzie na usuwaniu śniegu i zwalczaniu śliskości na drogach gminnych, chodnikach, drogach dojazdowych do obiektów użyteczności publicznej, drogach wewnętrznych oraz placach i parkingach w sołectwie Mszana, 3. Usługę należy wykonywać we wszystkie dni tygodnia nie zależnie od pory dnia w miarę potrzeb, w zależności od warunków atmosferycznych. 4. Ustawianie płotków przeciwśnieżnych przy drogach gminnych nastąpi w miejscach wskazanych przez odpowiedzialnego pracownika Urzędu Gminy. Płotki śnieżne zostaną udostępnione przez zamawiającego 5. Sprzątanie w/w miejsc z pozostałości po Akcji Zima. 6. Wykaz ulic i miejsc do zimowego utrzymania stanowi załączniki nr 1 do projektu umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.61.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie zimowe dróg gminnych w Gminie Mszana w sezonie zimowym 2010/2011- sołectwo Połomia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odśnieżanie, posypywanie, montaż i demontaż płotków przeciwśnieżnych oraz posprzątanie dróg gminnych po zakończeniu AKCJI ZIMA w sołectwie Połomia, 2. Wykonanie w/w usługi polegać będzie na usuwaniu śniegu i zwalczaniu śliskości na drogach gminnych, chodnikach, drogach dojazdowych do obiektów użyteczności publicznej, drogach wewnętrznych oraz placach i parkingach w sołectwie Połomia, 3. Usługę należy wykonywać we wszystkie dni tygodnia nie zależnie od pory dnia w miarę potrzeb, w zależności od warunków atmosferycznych. 4. Ustawianie płotków przeciwśnieżnych przy drogach gminnych nastąpi w miejscach wskazanych przez odpowiedzialnego pracownika Urzędu Gminy. Płotki śnieżne zostaną udostępnione przez zamawiającego 5. Sprzątanie w/w miejsc z pozostałości po Akcji Zima. 6. Wykaz ulic i miejsc do zimowego utrzymania stanowi załączniki nr 2 do projektu umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.61.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie zimowe dróg gminnych w Gminie Mszana w sezonie zimowym 2010/2011- sołectwo Gogołowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odśnieżanie, posypywanie, montaż i demontaż płotków przeciwśnieżnych oraz posprzątanie dróg gminnych po zakończeniu AKCJI ZIMA w sołectwie Gogołowa, 2. Wykonanie w/w usługi polegać będzie na usuwaniu śniegu i zwalczaniu śliskości na drogach gminnych, chodnikach, drogach dojazdowych do obiektów użyteczności publicznej, drogach wewnętrznych oraz placach i parkingach w sołectwie Gogołowa, 3. Usługę należy wykonywać we wszystkie dni tygodnia nie zależnie od pory dnia w miarę potrzeb, w zależności od warunków atmosferycznych. 4. Ustawianie płotków przeciwśnieżnych przy drogach gminnych nastąpi w miejscach wskazanych przez odpowiedzialnego pracownika Urzędu Gminy. Płotki śnieżne zostaną udostępnione przez zamawiającego 5. Sprzątanie w/w miejsc z pozostałości po Akcji Zima. 6. Wykaz ulic i miejsc do zimowego utrzymania stanowi załączniki nr 3 do projektu umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.61.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.