eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pułtusk › Roboty budowlane kanalizacji sanitarnej w ulicy Nasielskiej, Batalionów Chłopskich, Kubusia Puchatka, Kosynierów oraz Marii Skłodowskiej - Curie i działka nr 119/6 obręb 23 m. Pułtuska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-08

Pułtusk: Roboty budowlane kanalizacji sanitarnej w ulicy Nasielskiej, Batalionów Chłopskich, Kubusia Puchatka, Kosynierów oraz Marii Skłodowskiej - Curie i działka nr 119/6 obręb 23 m. Pułtuska
Numer ogłoszenia: 264694 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74225 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pułtusk, ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6920391, faks 023 6924296.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane kanalizacji sanitarnej w ulicy Nasielskiej, Batalionów Chłopskich, Kubusia Puchatka, Kosynierów oraz Marii Skłodowskiej - Curie i działka nr 119/6 obręb 23 m. Pułtuska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą : Roboty budowlane kanalizacji sanitarnej w ulicy Nasielskiej, Batalionów Chłopskich, Kubusia Puchatka , Kosynierów i Marii Skłodowskiej - Curie oraz działka 119/6 obr. 23 m. Pułtuska w zakresie objętym projektem budowlano - wykonawczym stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ z uwzględnieniem zestawienia stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ.2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia : a)rurociąg z rur kamionkowych klasy 160, system C : o 250 -119 mb ; o 200 -680,50 mb ; b) rurociąg z rur PVC-U SDR 34 (SN - 8) : o 200- 570,50 mb; o 160 - 196,50 mb ; c) przewierty sterowane rurami kamionkowym przeciskowymi :o 250 -173 mb ;o 200 - 324 mb; o 150 - 186,50 mb; d)studnia żelbetowa łączona na uszczelki gumowe o 1500 -1 szt.; e) studnia żelbetowa łączona na uszczelki gumowe o 1200 - 50 szt.; f) studnia żelbetowa łączona na uszczelki gumowe o 800 - 4 szt.;g) studnia z PP o 425 - 15 szt.; h) studnia z PP o 315 - 4 szt.; i) korek - 40 szt. 3. Szczegółowy zakres wykonania robót zawierają : dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz decyzje o pozwoleniu na budowę , które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. 4.Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady: 1)Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia przez okres 3 lat od dnia dokonania odbioru końcowego. 2)Rękojmia za wykonany przedmiot zamówienia - 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego.3)Wykonawca zobowiązany będzie w okresie 3 lat od odbioru końcowego do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację kanalizacji sanitarnej.4)Wykonawca zapewni w okresie gwarancyjnym czas reakcji serwisowej - maksymalnie 24 godziny od pisemnego lub nadanego faksem zgłoszenia.5)W okresie gwarancyjnym koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi ponosić będzie Wykonawca. 5. Rozwiązania równoważne:1) Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań , nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania. 2)Wykonawca może zastosować materiały równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów zaproponowanych w dokumentacji projektowej. 3) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie / wbudowanie ( atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości ) .4)Dopuszcza się zamienne rozwiązania ( w oparciu o produkty innych producentów ) pod warunkiem:spełnienia tych samych właściwości technicznych, przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania).6. Wykonanie przedmiotu zamówienia:1)Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją , specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych ( dalej STWiOR ) , wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia , wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami Inżyniera Kontraktu i Nadzoru Autorskiego. 2)Przed rozpoczęciem robót na danym terenie Wykonawca zawiadomi skutecznie właścicieli nieruchomości na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem robót o terminach prowadzenia robót i ograniczeniach ruchu kołowego. 3)Przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedłoży atesty i świadectwa na podstawowe materiały przewidziane do wbudowania i uzyska akceptacje Zamawiającego (Inżyniera Kontraktu) na ich wbudowanie.4)Wykonawca dokona odbudowy dróg dojazdowych do miejsc wykonywania robót objętych zamówieniem do stanu sprzed wejścia na budowę z zachowaniem technologii drogi odtwarzanej , odtworzenia ogrodzeń prywatnych posesji i innych uszkodzonych urządzeń terenowych.5)Wykonywanie tyczenia robót i kontrolę ich wykonania w czasie robót prowadzić należy pod stałym nadzorem uprawnionego geodety.6)Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy upewnić się czy na terenie inwestycji nie występują urządzenia podziemne ( kable , rurociągi itp. ) mogące ulec uszkodzeniu w czasie robót. 7)Należy opracować szczegółowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. Dz. U. Nr. 120 poz. 1126).8)Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez istotnych wad i obiekt będzie spełniał wymagania projektowe. 9)Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie.10)Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie / wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości).11)Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm oraz o innych parametrach niż określone w projekcie.12)Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót do organu nadzoru budowlanego, w tym dokumentację powykonawczą i powykonawczą inwentaryzację geodezyjną oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej. 13) Wykonawca po zakończeniu robót przygotuje i złoży Zamawiającemu w formie papierowej trwale spiętej dokumentację odbiorową ( 3 kpl) , w skład którego wchodzić będą: a)dziennik budowy, b)oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót i gotowości do odbioru, zgodnie z postanowieniami art. 57 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, c)atesty, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności na wbudowane materiały i zamontowane urządzenia ruchome i nieruchome, d) dokumentacja powykonawcza:e) powykonawcza inwentaryzacja i dokumentacja geodezyjna -również w formie elektronicznej na nośniku cyfrowym ;f) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji.Wykonawca wykona trzy komplety (2 kopie i oryginał) wymienionej dokumentacji odbiorowej.14)Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości,właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Inżyniera Kontraktu.15)Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów. 16)Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach.17)Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem następujących postanowień: a) warunkiem podzlecenia wykonania robót podwykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu projektu umowy, na warunkach której będą regulowane wzajemne stosunki pomiędzy Wykonawcą, a podwykonawcą: b) jeżeli w ciągu 14 dni Zamawiający nie wniesie uwag do projektu umowy, uważać się będzie za jego zaakceptowanie; c)uwagi Zamawiającego do projektu umowy Wykonawcy z podwykonawcą muszą być wniesione niezwłocznie przed zawarciem umowy; d)za wykonane roboty przez podwykonawcę pełna odpowiedzialność spoczywa na Wykonawcy; e)Wykonawca nie może się uchylić od odpowiedzialności za roboty zlecone do wykonania podwykonawcy;f) podwykonawca nie może powierzyć zleconej roboty kolejnemu podwykonawcy.7.Dodatkowe obowiązki Wykonawcy:1)Uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami obowiązującego prawa oraz przepisami szczegółowymi oraz decyzjami dotyczącymi przedmiotu niniejszego zamówienia zezwoleń, decyzji, postanowień, ich pełna realizacja z poniesieniem wynikających z nich opłat i kosztów włącznie.2) Po stronie Wykonawcy leży wykonanie i poniesienie kosztów (o ile zostały pominięte w dokumentacji projektowej - uwzględnić należy w kosztach ogólnych budowy):a)prowadzenia nadzoru archeologicznego i obserwacji archeologicznej podczas prowadzenia robót ziemnych; b) nadzoru saperskiego; c)zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót budowlanych; d)uregulowanie opłat i kosztów nadzoru budowy i odbioru elementów przedmiotu Zamówienia prowadzonego przez służby utrzymania sieci (wod.-kan., gaz, telekomunikacyjne, teletechniczne, drogowe, elektroenergetyczne, sanepidu i ochrony środowiska);e) czasowe zajęcie gruntów nie należących do Zamawiającego i koszty, opłaty i odszkodowania z tym związane; f) poniesienie kosztów odszkodowań za szkody wyrządzone podczas prowadzenia robót budowlanych.3)Wytyczenie, bieżąca obsługa geodezyjna budowy, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.4) Wykonanie powykonawczej dokumentacji. 5)Zapewnienie i utrzymanie wszystkich niezbędnych elementów tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem, barierami, oświetleniem, sygnalizacją świetlną i objazdami tymczasowymi.6) Usunięcie po zakończeniu robót wszystkich niezbędnych elementów tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem, barierami, oświetleniem, sygnalizacją świetlną i objazdami tymczasowymi.7)Zaplecze wykonawcy : urządzenie i utrzymanie zaplecza wykonawcy, likwidacja zaplecza wykonawcy.8)Skompletowanie wszystkich wymaganych przepisami obowiązującego prawa dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.9)Koszty umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w pasie drogowym ponosi Zamawiający.8.Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia:1)Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt 2 niniejszego rozdziału i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność oceny oferty.2)Podstawą ustalenia wynagrodzenia wykonawcy (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej SIWZ , STWiOR . Kosztorys ofertowy ma jedynie znaczenie kalkulacyjne i pomocnicze. Ceną oferty jest kwota wynagrodzenia ryczałtowego zaoferowana przez Wykonawcę w formularzu oferty. 3)Zamawiający przewiduje rozliczenie częściowe za wykonane elementy robót budowlano - montażowych.4) Pod pojęciem elementu robót budowlano - montażowych Zamawiający rozumie fragment robót budowlano - montażowych obejmujący roboty ziemne, roboty technologiczne, próby i sprawdzenia , uporządkowanie terenu i odtworzenie nawierzchni , potwierdzone inwentaryzacją geodezyjną ; stanowiący całkowicie wykonany odcinek sieci wg harmonogramu rzeczowo - finansowego, który będzie stanowił załącznik do umowy zawartej w wyniku niniejszego postepowania. 5)Warunkiem zapłaty należności dla Wykonawcy za wykonane roboty będzie otrzymanie przez Zamawiającego pokwitowanych przez podwykonawców potwierdzeń otrzymania zapłaty zgodnie z zawartymi z nimi umowami. Jeżeli pojawią się uzasadnione roszczenia podwykonawcy, to Zamawiający dokona zapłaty dla podwykonawcy i pomniejszy należne wynagrodzenie dla wykonawcy o kwotę zapłaconą podwykonawcy.6)Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki. 7)Zamawiający przewiduje fakturowanie robót nie częściej niż raz na dwa miesiące.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie współfinansowane w ramach pomocy udzielanej ze środków Funduszu Spójności UE. Umowa o dofinansowanie nr POIS.01.01.00-00-260/10 z dnia 29.12.2011 r. dla Projektu Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Pułtusk w ramach działania 1.1 - Gospodarka wodno - ściekowa Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Wodno - Inżynieryjnych MELWOBUD Sp. z o.o., ul. Niechodzka 7, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2046680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1996880,14

  • Oferta z najniższą ceną: 1996880,14 / Oferta z najwyższą ceną: 2337807,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.