eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH dla pracowników Wojskowej Agencji Mieszkaniowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-06

Warszawa: ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH dla pracowników Wojskowej Agencji Mieszkaniowej
Numer ogłoszenia: 264679 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa , ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 501 93 16, faks 022 6269150.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH dla pracowników Wojskowej Agencji Mieszkaniowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie usług zdrowotnych dla pracowników WAM, oraz członków rodzin pracowników WAM. 2. Zapewnienie usług zdrowotnych dla WAM obejmuje: 1) Konsultacje lekarskie podstawowe, 2) Konsultacje specjalistycznej opieki lekarskiej, 3) Zabiegi ambulatoryjne, 4) Badania laboratoryjne, 5) Badania diagnostyczne, 6) Zabiegi leczniczo-rehabilitacyjne, Szczegółowy zakres usług zdrowotnych, sposób ich realizacji oraz pozostałe elementy świadczenia składającego się na zapewnienie minimalnego zakresu usług zdrowotnych finansowanych przez pracowników WAM określa załącznik Nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Sposób finansowania : wszystkie pakiety będą finansowane przez pracownika WAM za pośrednictwem WAM Warunki wykonania zamówienia zawarte są również we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do wysokości 50% wartości szacunkowej zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00 - Usługi medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że: jest wpisany do rejestru zakładów opieki zdrowotnej, o którym mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 14 poz. 89 z późn. zm.) albo posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124. poz. 1151, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - w przypadku składania oferty w postępowaniu przez podmioty prowadzące działalność ubezpieczeniową,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej trzy główne usługi na świadczenie usług medycznych na kwotę nie mniejszą niż 400 000 zł. brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże że: a) posiada zintegrowany, elektroniczny system obsługi dokumentacji pacjenta (historia chorób pacjenta, wykaz wszystkich konsultacji lekarskich, wykaz stosowanych leków, wyniki badań laboratoryjnych i diagnostycznych, inne ważne informacje o pacjencie) dostępny we wszystkich placówkach wykonawcy; dokumentacji pacjenta dostępna w wersji elektronicznej w każdej placówce własnej wykonawcy; b) posiada zintegrowany elektroniczny system rejestracji wizyt lekarskich (w tym: możliwość rezerwacji wizyt on-line przez pacjenta, możliwość rezerwacji wizyt lekarskich i badań pod ogólnopolskim nr telefonu dostępnym 24 h/dobę przez 7 dni w tygodniu, możliwość sprawdzenia dostępności do poszczególnych specjalistów, przypomnienie drogą elektroniczną sms lub e-mail o wizytach) dostępny we wszystkich placówkach własnych wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada opłaconą polisę OC a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzających., że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 2 000 000,00 na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Liczba placówek medycznych Wykonawcy - wg Wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ 2) Wykaz placówek medycznych Wykonawcy w Warszawie - wg Wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, 3) wypełniony i podpisany Formularz cenowo-ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 4) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 5) Opis zawierający zakres i sposób realizacji usług zdrowotnych finansowanych przez pracowników WAM - tzw. pakiet pracowniczy. 6) Opis zawierający zakres i sposób realizacji usług zdrowotnych finansowanych przez pracowników WAM lub członków rodzin pracowników WAM - tzw. pakiet rodzinny, partnerski, senior.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Cena brutto pakietu dla partnera życiowego lub dziecka (do 26 r.ż) pracownika - 15
  • 3 - Cena brutto pakietu dla rodziny pracownika (partner życiowy oraz wszystkie dzieci do 26 r.ż.) - 15
  • 4 - Cena brutto pakietu dla rodzica/teścia pracownika - 10
  • 5 - Cena brutto pakietu dla rodzica/teścia pracownika (powyżej 65 r.ż.) - 10
  • 6 - Liczba placówek własnych Wykonawcy na terenie kraju - 5
  • 7 - Łączna liczba placówek będących w dyspozycji Wykonawcy na terenie kraju (łącznie z własnymi) - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian, dotyczących zakresu przedmiotu zamówienia, w tym zmian zawartej umowy, których celem będzie sprawniejsze i dostosowane do potrzeb Zamawiającego świadczenie usług zdrowotnych: a) Zmiany podatku VAT w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie w przypadku urzędowej zmiany przepisów o podatku VAT; b) zmiany danych liczbowych zawartych w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia w zakresie osób objętych zapewnieniem usług zdrowotnych, c) zmiany zakresu świadczeń wykonywanych przez lekarzy konsultantów, d) zmiany zakresu zabiegów ambulatoryjnych, e) zmiany zakresu badań laboratoryjnych, 6) zmiany zakresu badań diagnostycznych; 6. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie w umowie zmian, które nie dokonają istotnych modyfikacji treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 7. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy wskutek wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 8. 8. Zamawiający dopuszcza w ofercie: 4) zapewnienie usług zdrowotnych w zakresie większym niż minimalnie wymaganym przez Zamawiającego; 5) zapewnienie usług zdrowotnych w większej liczbie miejsc (lokalizacji) niż minimalnie wymaganej przez Zamawiającego; 6) zapewnienie usług zdrowotnych poprzez zaoferowanie szerszego pakietu niż minimalnie wymaganego (np. dostęp do elektronicznej rezerwacji wizyt, dłuższa dostępność w ciągu doby przyjęć w placówkach niż minimalnie wymagana, większa liczba opiekunów kontraktu, większa liczba specjalnie dedykowanych numerów telefonicznych itd). 9. W celu dokonania zmiany zapisów niniejszej umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków niniejszej umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu, muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://www.wam.net.pl/zamowienia_publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chałubińskiego3a 02-004 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 14:00, miejsce: Biuro Prezesa Wojskowej Agencji Mieszkaniowej ul. Chałubińskiego3a 02-004 Warszawa parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.