eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Usługa serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap i Impuls 5 dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego przy ul. Paderewskiego 10 w Wałbrzychu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-29

Wałbrzych: Usługa serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap i Impuls 5 dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego przy ul. Paderewskiego 10 w Wałbrzychu.
Numer ogłoszenia: 264677 - 2014; data zamieszczenia: 29.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248907 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 10, 58-301 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8877183, faks 074 8877103.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap i Impuls 5 dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego przy ul. Paderewskiego 10 w Wałbrzychu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Ewidencja i uzupełnianie Zgłoszenia Serwisowego przez ZAMAWIAJĄCEGO jest realizowane wyłącznie w systemie HD. Obsługa Zgłoszenia Serwisowego jest realizowana przez Wykonawcę w systemie HD lub z wykorzystaniem innych mediów bądź wizyt osobistych, przy czym każdorazowo w HD ewidencjonowany jest status zgłoszenia. 2.Wraz z podpisaniem Umowy ZAMAWIAJĄCY otrzymuje dane identyfikacyjne login, hasło umożliwiające Użytkownikom ZAMAWIAJĄCEGO autentykację w systemie Help Desk zwanym dalej HD udostępnionym przez WYKONAWCĘ pod adresem helpdesk.si-alma.pl. 3.W celu zgłoszenia błędu aplikacji, awarii, pobrania aktualizacji lub zamówienia innej usługi objętej przedmiotem umowy, Zamawiający otrzymuje dane identyfikacyjne login i hasło umożliwiające przynajmniej 4 Użytkownikom Zamawiającego na autentykację w systemie Help Desk, w celu zarejestrowania Zgłoszenia Serwisowego. Wraz z danymi identyfikacyjnymi, Użytkownikom zostają przyznane w systemie HD odpowiednie uprawnienia adekwatne do pakietu usług subskrybowanych przez ZAMAWIAJĄCEGO. 4.Użytkownicy systemu HD posiadają możliwość dokonywania zmian swoich danych kontaktowych oraz podstawowych danych podmiotowych ZAMAWIAJĄCEGO - tzw. Panel Klienta. 5. Użytkownicy systemu HD są zobowiązani do bieżącego śledzenia informacji pojawiających się w systemie HD. System HD monitoruje i powiadamia Użytkowników o pojawieniu się zmian bądź nowych treści 5.1Każde zgłoszenie serwisowe obejmować będzie jeden temat do rozwiązania. W przypadku, gdy zgłoszenie obejmuje kilka tematów Wykonawca może rozdzielić je na kilka zgłoszeń. 6.W ramach 12 miesięcznego serwisu aplikacji Zamawiający wymaga: aObjęcia serwisem aplikacji następujących modułów: Nazwa Aplikacji 1.Ruch Chorych - blok izba przyjęć 2.Ruch Chorych - blok statystyka 3.Ruch Chorych - blok oddział 4.Rejestracja do poradni 5.Poradnia 6.Dokumentacja Medyczna 7.Zlecenia Medyczne 8.Rozliczenia z Płatnikami 9.Gruper do 80 lic RCH 10.Kalkulacja kosztów procedur 11.Rachunek Kosztów Leczenia 12.Blok Operacyjny 13.Blok Porodowy 14.Laboratorium 15.sterowniki do maszyn laboratoryjnych 16.Bakteriologia 17.Pracownia diagnostyczna 18.Histopatologia 19.Apteka 20.Apteczka 21.Zakażenia Szpitalne 22.Żywienie 23.Administrator Eskulap, Impuls 24.Magazynek oddziałowy 25.HL-7 26.e-Rejestracja 27.Finanse- Księgowość 28.Kadry 29.Płace 30.Magazyn 31.Środki Trwałe 32.Ruch chorych - blok EWUŚ b.Świadczenia usług serwisu aplikacji modułów wyszczególnionych w punkcie. 6a wg następującego schematu: Czas reakcji Serwisu Do 4h Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego przez zamawiającego do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu zarejestrowane w godzinach pracy serwisu 8.00 -16.00 od poniedziałku do piątku, poza dniami świątecznymi. Czas usunięcia Błędu Aplikacji Do 7 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status zarejestrowane do momentu usunięcia błędu aplikacji Czas usunięcia Awarii Do 48hCzas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status zarejestrowane do momentu usunięcia awarii Czas usunięcia Usterki Programistycznej Do 30 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status zarejestrowane do momentu usunięcia usterki programistycznej 7.W ramach 12 miesięcznego nadzoru autorskiego Zamawiający wymaga: a Objęcia nadzorem autorskim następujących modułów: Nazwa Aplikacji 1.Ruch Chorych - blok izba przyjęć 2.Ruch Chorych - blok statystyka 3.Ruch Chorych - blok oddział 4.Rejestracja do poradni 5.Poradnia 6.Dokumentacja Medyczna 7.Zlecenia Medyczne 8.Rozliczenia z Płatnikami 9.Gruper do 80 lic RCH 10.Kalkulacja kosztów procedur 11.Rachunek Kosztów Leczenia 12.Blok Operacyjny 13.Blok Porodowy 14.Laboratorium 15.Sterowniki do maszyn laboratoryjnych 16.Bakteriologia 17.Pracownia diagnostyczna 18.Histopatologia 19.Apteka 20.Apteczka 21.Zakażenia Szpitalne 22.Żywienie 23.Administrator Eskulap, Impuls 24.Magazynek oddziałowy 25.HL-7 26.e-Rejestracja 27.Finanse- Księgowość 28.Kadry 29.Płace 30.Magazyn 31.Środki Trwałe 32.Ruch chorych - blok EWUŚ bUdostępnienia w serwisie HD Upgrade lub Update aplikacji związanymi ze zmianą przepisów prawa. Termin dostarczenia zmian upgrade lub update musi pozwolić Zamawiającemu na instalację oprogramowania zgodnie z terminem wymaganym przez ustawy, najpóźniej w dniu wejścia w życie zmian prawa. 8.W ramach 12 miesięcznej umowy na serwis aplikacji w zakresie konsultacji KA Zamawiający wymaga: aObjęcia Konsultacjami następujących modułów: Nazwa Aplikacji Objęte usługą konsultacji KA 1.Ruch Chorych - blok izba przyjęć NIE 2.Ruch Chorych - blok biuro przyjęć statystyka NIE 3.Ruch Chorych - blok oddział NIE 4.Rejestracja do poradni NIE 5.Poradnia NIE 6.Dokumentacja Medyczna NIE 7.Zlecenia Medyczne NIE 8.Rozliczenia z Płatnikami KA 9.Gruper do 80 lic RCH KA 10.Kalkulacja kosztów procedur NIE 11.Rachunek Kosztów Leczenia NIE 12.Blok Operacyjny NIE 13.Blok Porodowy NIE 14.Laboratorium NIE 15.Sterowniki do maszyn laboratoryjnych NIE 16.Bakteriologia NIE 17.Pracownia diagnostyczna NIE 18.Histopatologia NIE 19.Apteka NIE 20.Apteczka NIE 21.Zakażenia Szpitalne NIE 22.Żywienie NIE 23.Administrator ESKULAP IMPULS NIE 24.Magazynek oddziałowy NIE 25.HL-7 NIE 26.e-Rejestracja NIE 27.Finanse- Księgowość KA 28.Kadry NIE 29.Płace NIE 30.Magazyn NIE 31.Środki Trwałe NIE 32.Ruch chorych - blok EWUŚ NIE b Świadczenia usługi konsultacji modułów wyszczególnionych w pkt 8.a wg następującego schematu: 1.Godziny pracy Serwisu 800-1600 Od poniedziałku do piątku w dni robocze. 2. Czas reakcji Serwisu Do 4h Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu zarejestrowane w godzinach pracy serwisu. 3.Czas obsługi Konsultacji Do 10 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status zarejestrowane do momentu obsłużenia konsultacji. 9. W ramach 12 miesięcznej umowy na serwis aplikacji w zakresie nadzoru eksploatacyjnego Zamawiający wymaga: aObjęcia nadzorem eksploatacyjnym modułów wyszczególnionych w punkcie 7a bNadzór eksploatacyjny w wymiarze 88 godzin w okresie trwania umowy w formie: - rzeczywistych pobytów w siedzibie Zamawiającego: jedna wizyta liczona jako siedem godzin NE: od godz. 8 do godz. 15 - za pomocą zdalnego dostępu: rzeczywista liczba godzin NE potrzebna na zrealizowanie zadania. cŚwiadczenia usługi nadzoru eksploatacyjnego modułów wyszczególnionych w pkt 7a wg następującego schematu: 1.Godziny pracy Serwisu 800-1600 Od poniedziałku do piątku w dni robocze. 2. Czas reakcji Serwisu Do 4h Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego dotyczącego usługi NE do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu zarejestrowane w godzinach pracy serwisu. 3. Termin realizacji przez Serwis usługi nadzoru eksploatacyjnego Do 15 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status zarejestrowane do momentu zakończenia usługi nadzoru eksploatacyjnego. 10.W ramach 12 miesięcznej umowy na usługę serwisu motoru bazy danych Zamawiający wymaga gotowości usuwania awarii motoru bazy danych. 1.Godziny pracy Serwisu 800-1600 Od poniedziałku do piątku w dni robocze. 2. Czas reakcji Serwisu Do 4h Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego dotyczącego usługi NE do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu zarejestrowane w godzinach pracy serwisu. 3. Termin realizacji przez Serwis usługi serwisu motoru bazy danych: awaria motoru bazy danych, pomoc w odtwarzaniu bazy danych w razie awarii bazy danych Do 48h Czas liczony w dniach roboczych od momentu powzięcia przez Serwis zlecenia wykonania usługi do momentu usunięcia awarii Definicje: 1.serwis aplikacji - Gotowość WYKONAWCY do usuwania błędów oprogramowania aplikacyjnego, awarii, usterki programistycznej, oraz podjęcia prac zleconych przez zamawiającego 2.nadzór autorski - Usługa realizowana przez Autora Oprogramowania Aplikacyjnego za pośrednictwem WYKONAWCY. Subskrypcja usługi zapewnia zamawiającemu poprawę jakości oraz poszerzenie zakresu funkcjonalnego Oprogramowania Aplikacyjnego, jak również dostosowanie go do zmian czynników wewnętrznych organizacji zamawiającego oraz zewnętrznych, będących efektem nowelizacji uwarunkowań prawnych. W ramach usługi Autor gwarantuje: a.prowadzenie rejestru zgłaszanych przez użytkowników Błędów Aplikacji, b.wprowadzanie do Aplikacji nowych funkcji oraz usprawnień już istniejących stanowiących wynik sugestii użytkowników, c.wprowadzanie do Aplikacji nowych funkcji oraz usprawnień już istniejących stanowiących wynik inwencji twórczej Autora, d.wprowadzanie do Aplikacji zmian stanowiących konsekwencję wejścia w życie nowych aktów prawnych lub aktów prawnych zmieniających obowiązujący stan prawny, opublikowanych w postaci ustaw lub rozporządzeń, e.wprowadzanie do Aplikacji zmian wymaganych przez wyszczególnione poniżej organizacje w stosunku do których zamawiający ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości:Ministerstwa Zdrowia,NFZ, Centrów Zdrowia Publicznego, - gotowość do odpłatnego wykonania na zlecenie zamawiającego zaproponowanych przez niego modyfikacji Aplikacji. 3.konsultacje - Gotowość do świadczenia zamawiającemu Konsultacji w odniesieniu do modułów wytypowanych przez niego w pkt 8 a i Załączniku nr 1 do Umowy za pomocą serwisu HD. 4.nadzór eksploatacyjny - prawo do dowolnego wykorzystania określonych w Umowie ilości wizyt serwisowych w miesiącu, w wymiarze 8h każda. Przedmiotem nadzoru eksploatacyjnego może być szereg prac o charakterze eksploatacyjnym, konserwacyjnym oraz konsultacyjnym wyszczególnionych poniżej z wyłączeniem motoru bazy danych. NE dotyczy: a Konsultacji z zakresu administracji i użytkowania Aplikacji, b Instalowanie Upgrade, Update Aplikacji c Szkolenie administratorów z zakresu wprowadzanych zmian w Aplikacjach, dRekonfiguracja i parametryzacja Aplikacji, w celu zoptymalizowania i podniesienia sprawności ich działania, eTworzenie nowych raportów oraz modyfikacje istniejących mające na celu dostosowanie ich zakresu tematycznego oraz graficznego do potrzeb ZAMAWIAJĄCY, fTworzenie nowych wydruków na dokumentach dostarczonych w formie papierowej przez ZAMAWIAJĄCĘGO oraz modyfikacje istniejących wydruków, gPomoc w awaryjnym odtwarzaniu stanu Aplikacji i zgromadzonych danych archiwalnych na poprawnie zabezpieczonych na nośnikach danych, hPomoc w przekazywaniu danych i sprawozdań do jednostek zewnętrznych Organu założycielskiego, Ministerstwa Zdrowia, NFZ, Biura Rejestru Usług Medycznych, Centrum Organizacji Ochrony Zdrowia, Państwowego Zakładu Higieny, iDokonywanie ponownych instalacji Aplikacji i narzędzi w przypadkach zmiany infrastruktury informatycznej ZAMAWIAJĄCEGO uwzględnia przeniesienie Aplikacji na inną platformę systemową, jDoradztwo w zakresie rozbudowy środowiska informatycznego ZAMAWIAJĄCEGO. 5.motor bazy danych - Program komputerowy dedykowany do zarządzania bazami danych, o którego prawa majątkowe przynależą firmie Oracle Inc. 6.Błąd aplikacji - Oznacza działanie powtarzalne, pojawiające się za każdym razem w tym samym miejscu w Aplikacji i prowadzące w każdym przypadku do otrzymywania błędnych wyników jej działania 7.Awaria błąd krytyczny - Oznacza sytuację, w której nie jest możliwe prawidłowe używanie Oprogramowania Aplikacyjnego, lub jednego z modułów Oprogramowania Aplikacyjnego, z powodu uszkodzenia lub utraty kodu programu, struktur danych lub zawartości bazy danych 8.Usterka Programistyczna - błąd aplikacji, mimo identyfikacji którego Aplikacja nadal funkcjonuje, natomiast usunięcie którego wymaga ingerencji Autora. 9.Upgrade aplikacji - uaktualnienie obejmujące zmiany zakresu funkcjonalnego Aplikacji oznaczające przynajmniej jedną z poniższych modyfikacji: ausprawnienia dotychczasowych mechanizmów, bposzerzenia funkcjonalności zastosowanych mechanizmów, cdodanie nowych mechanizmów, dzmiany estetyczne i formalne. Upgrade Aplikacji akceptuje automatycznie strukturę bazy danych poprzedzającego go ostatniego opublikowanego przez producenta Upgrade oraz pociąga za sobą konieczność uaktualnienia Dokumentacji, w której ujęte i opisane zostają wprowadzone modyfikacje 10.update aplikacji - uaktualnienie obejmujące zmiany związane z eliminacją zidentyfikowanych Błędów poszczególnych Aplikacji, najczęściej nie ingerujące w strukturę bazy danych. W większości przypadków Update wiąże się ze zmianą interfejsu użytkownika lub usprawnieniem działania funkcji lub procesów, natomiast nie wzbogacają Aplikacji o nowe rozwiązania. Update Aplikacji akceptuje automatycznie strukturę bazy danych poprzedzającego go ostatniego opublikowanego przez producenta Update oraz nie pociąga za sobą konieczności uaktualnienia Dokumentacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Informatyczne ALMA Sp. z o.o., ul. Lutycka 95, 60-478 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 151200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 151200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 151200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.