eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-19

Bytom: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 264666 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bytom reprezentowane przez Prezydenta Miasta , ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2836301, faks 032 2836344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz dokonywanie odbioru i zniszczenia tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania. a) Rodzaj, odmiany i ilość tablic rejestracyjnych objętych zamówieniem: Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę następujących tablic rejestracyjnych: - tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe - 21 500 szt. - tablice zwyczajne samochodowe dwurzędowe - 100 szt. - tablice zwyczajne motocyklowe - 400 szt. - tablice zwyczajne motorowerowe - 500 szt. - tablice indywidualne samochodowe (jednorzędowe lub dwurzędowe) - 20 szt. - tablice indywidualne motocyklowe - 5 szt. - tablice zabytkowe samochodowe (jednorzędowe lub dwurzędowe) - 25 szt. - tablice zabytkowe motocyklowe - 3 szt. - tablice tymczasowe badawcze samochodowe (jednorzędowe lub dwurzędowe) - 2 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych tablic rejestracyjnych, określonych w pkt a, w zależności od bieżących potrzeb. Zamawiający gwarantuje odbiór co najmniej 80 % łącznej ilości tablic. b) Tablice rejestracyjne, o których mowa w ust. 1 pkt a, Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z normami i wymogami obowiązującymi w dniu dostawy. c) Wykonawca winien zapewnić sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia otrzymania jednostkowego zlecenia, a w przypadkach awaryjnych do 24 godzin od złożenia zlecenia przez Zamawiającego. Jeżeli termin realizacji zamówienia awaryjnego przypadałby w dniu wolnym dostawa winna nastąpić w pierwszym dniu roboczym do godz. 11.00. d) Tablice, w zależności od potrzeb Zamawiającego, winny być wykonywane i dostarczane w kompletach lub jako tablice pojedyncze (w tym jako wtórniki). Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego opakowania tablic, odpowiednio zabezpieczającego przed uszkodzeniem tablic oraz przed ingerencją osób niepowołanych, w szczególności wymaga się, aby każdy komplet tablic lub ich wtórniki (1 lub 2 sztuki) pakowane były w folię zabezpieczającą. e) Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnego odbioru i zniszczenia (kasacji) tablic rejestracyjnych przekazanych protokolarnie przez Zamawiającego. Wykonawca winien dokonać zniszczenia tablic rejestracyjnych zgodnie z aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne, liczonego od dnia dostawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: odstępuje się od żądania wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity.: Dz. U. z 2007r. nr 223 poz.1655 z późn. zm.). a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe stawiane przystępującym do postępowania: 1/ Wykonawca winien posiadać aktualne zezwolenie na produkcję rodzajów i odmian tablic rejestracyjnych objętych zamówieniem, wydane zgodnie z art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.). 2/ Wykonawca winien posiadać aktualny certyfikat na zgodność rodzajów i odmian tablic rejestracyjnych objętych zamówieniem lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2007 nr 186, poz. 1322). Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, potwierdzające że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. oświadczenie, potwierdzające że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 4. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 7. zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; oraz - jeżeli dotyczy (tj. jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał osoby zdolne do wykonania zamówienia i/lub potencjał techniczny innych podmiotów): 8. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bytom.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bytomiu 41-902 Bytom ul.Parkowa 2 Wydział Zamówień Publicznych pok. 301.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Bytomiu, ul. Parkowa 2, Wydział Organizacyjny - Kancelaria Urzędu (pokój nr 243).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.