eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Wykonanie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania Rozbudowa i przebudowa Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-07

Oświęcim: Wykonanie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania Rozbudowa i przebudowa Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2
Numer ogłoszenia: 264660 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107629 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Legionów 15, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8434339, faks 033 8434727.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania Rozbudowa i przebudowa Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania Rozbudowa i przebudowa Krytej Pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2 w tym w zakresie architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych (wod-kan, wentylacja, klimatyzacja, uzdatniania wody c.o.), instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych, instalacji CCTV, instalacji KD (kontroli dostępu), instalacji SSP (sygnalizacji pożaru), instalacji SSWiN (sygnalizacji włamania i napadu), budowy dróg wewnętrznych, zjazdu z drogi publicznej i parkingów zagospodarowania terenu dla realizacji robót budowlanych oraz w trakcie dostaw i montażu wyposażenia obiektu. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: 1)uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy i naradach koordynacyjnych; 2)sprawowanie stałej kontroli zgodności realizowanego zadania inwestycyjnego z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. Inspektorzy Nadzoru zobligowani są do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie internetowej Zamawiającego. Dokładny zakres obowiązków inspektorów nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j Dz. U z 2013 r. poz 1409 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącej załącznik do SIWZ; 3)kontrolowanie nadzorowanego obiektu stale na etapie wykonywania robót, w tym prac zanikowych i dokonywanie wpisów kontroli w Dzienniku Budowy, sporządzanie notatek i protokołów, dokumentacji fotograficznej istotnych elementów budowy w celach archiwalnych; 4)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuwania wad w celu wypłaty wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych - nadzór ma w zakresie kontrolowanie obmiaru robót i szacowanie ich ilości w celu określenia właściwego rzeczowego i finansowego zakresu wykonanych prac; 5)informowanie na piśmie Zamawiającego o zagrożeniach w terminowej realizacji robót budowlanych oraz zapobieganie odstępstwom od dokumentacji; 6)dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień z Projektantem oraz kwalifikowanie i zatwierdzanie ewentualnych robót dodatkowych; 7)dokonywanie systematycznych wpisów do dziennika budowy; 8)dokonywanie odbiorów częściowych, zasadniczego i końcowego wykonanych robót bez zbędnej zwłoki po zgłoszeniu gotowości do odbiorów przez Wykonawcę; 9)sprawdzenie kompletności i jakości dokumentów odbiorowych (wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie) przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego; 10)sprawdzanie kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych ; 11)potwierdzanie gotowości obiektu do odbioru; 12)uczestniczenie w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych wykonawców robót budowlanych oraz rękojmi za wady wykonanych robót budowlanych; 13)dokonanie odbioru ostatecznego na miesiąc przed upływem okresu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą robót budowlanych; 2.Przedmiot zamówienia obejmuje bieżącą obecność osób pełniących nadzory budowlane podczas wykonywania wszelkich prac, zarówno robót budowlanych, jak i dostaw, a także prac przygotowawczych i/lub zabezpieczających zgodnie z aktualnym harmonogramem robót. Zamawiający wymaga, aby Koordynujący Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zapewnił obecność poszczególnych inspektorów do odpowiedniego zakresu prac do sprawowania bezpośredniego nadzoru, a także aby był obecny na placu budowy codziennie we wszystkie dni robocze co najmniej 8 godzin dziennie. Konieczność pracy zespołu Nadzoru Inwestorskiego w dni wolne od pracy i lub w godzinach innych niż 8-16 nie może być podstawą do jakichkolwiek dodatkowych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. W celu weryfikacji obecności na budowie Zamawiający ma prawo do żądania podpisywania list obecności lub zastosowania innych form sprawdzenia. 3.Kompletna dokumentacja projektowa inwestycji, która będzie przedmiotem zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego i stanowi integralną część SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne WUDIMEKS Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 60/62, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 678861,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 462180,00

  • Oferta z najniższą ceną: 462180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 979080,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.