eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przebudowa układu komunikacyjnego w rejonie wiaduktu kolejowego na ul. Kunickiego w Lublinie (droga wojewódzka nr 835)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-13

Lublin: Przebudowa układu komunikacyjnego w rejonie wiaduktu kolejowego na ul. Kunickiego w Lublinie (droga wojewódzka nr 835)
Numer ogłoszenia: 264651 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223309 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa układu komunikacyjnego w rejonie wiaduktu kolejowego na ul. Kunickiego w Lublinie (droga wojewódzka nr 835).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu umowy obejmuje: 1) Zrealizowanie robót w oparciu o uzgodniony projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej opracowany w 2012 r. przez BPK-POLA Jan Olejnik (z siedzibą w Legnicy ul. Kościuszki 10/2), po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji: a) Przebudowa ul. Kunickiego (od km rob. 0-052,30 do km rob. 0+188,50) z wyłączeniem zakresu drogi objętego projektem przebudowy wiaduktu kolejowego, w tym: - przebudowa warstw konstrukcyjnych nawierzchni, - wymiana krawężników, - budowa zatoki autobusowej, - budowa ścieku przykrawężnikowego, - przebudowa chodników, - budowa murka oporowego. b) Przebudowa odcinka ul. Pocztowej, w tym: - przebudowa warstw konstrukcyjnych nawierzchni, - wymiana krawężników, - przebudowa chodników, - budowa schodów. c) Przebudowa odcinka ul. Garbarskiej, w tym: - wymiana górnych warstw nawierzchni, - wymiana krawężników, - przebudowa chodników. d) Inne czynności i roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 3) Opracowanie i zatwierdzenie w ZDiM w Lublinie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót 4) Regulację elementów naziemnych infrastruktury technicznej uzbrojenia podziemnego. 5) Uporządkowanie terenu robót. 6) Wykonanie niezbędnych prób i badań: a) Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST; wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. b) Prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. c) Przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych. 7) Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia w 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 8) Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o. o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1745054,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1394335,01

  • Oferta z najniższą ceną: 1394335,01 / Oferta z najwyższą ceną: 2463281,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.