eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › "Rewaloryzacja Parku Centralnego - Zwiększenie drożności korytarza ekologicznego na terenie Parku Centralnego w Świdnicy, poprzez remont i przebudowę akwenów wodnych".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-16

Ogłoszenie nr 26449 - 2017 z dnia 2017-02-16 r.

Świdnica: "Rewaloryzacja Parku Centralnego - Zwiększenie drożności korytarza ekologicznego na terenie Parku Centralnego w Świdnicy, poprzez remont i przebudowę akwenów wodnych".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 356010 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, krajowy numer identyfikacyjny 57958900000, ul. ul. Armii Krajowej  49, 58100   Świdnica, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 748 562 850, faks 748 523 110, e-mail mbp@um.swidnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.swidnica.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rewaloryzacja Parku Centralnego - Zwiększenie drożności korytarza ekologicznego na terenie Parku Centralnego w Świdnicy, poprzez remont i przebudowę akwenów wodnych".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

P-19/XII/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn. "Rewaloryzacja Parku Centralnego - Zwiększenie drożności korytarza ekologicznego na terenie Parku Centralnego w Świdnicy, poprzez remont i przebudowę akwenów wodnych". 2.Zadanie wykonywane jest przez Gminę Miasto Świdnica z budżetu gminy. 3.Zadanie, o których mowa wyżej obejmuje wykonanie robót objętych pozwoleniem na budowę (Decyzja nr 1243/2016 Starosty Świdnickiego z dnia 28 września 2016r.) i pozwoleniem wodnoprawnym (Decyzja nr 40/16 Starosty Świdnickiego z dnia 06.09.2016r.) oraz pozwoleniami na usunięcie drzew (Decyzja nr 176/2016 Starosty Świdnickiego z dnia 05.09.2016r.) i (Decyzja nr 216 z dnia 14.10.2016r. Prezydenta Miasta Świdnicy). 4.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, "Rewaloryzacja Parku Centralnego - Zwiększenie drożności korytarza ekologicznego na terenie Parku Centralnego w Świdnicy, poprzez remont i przebudowę akwenów wodnych" sporządzonej przez ECON Biuro Inżynierskie mgr inż. Irgen Zymelka, ul. Izerska 27, 59-220 Legnica. 5.Dokumentacja projektowa dla przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Projekt Budowlany 2)Projekt Wykonawczy 6.Dokumentacja projektowe, o której mowa w ust. 5 i 6 powyżej , stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Referat Infrastruktury Miejskiej - pok. 316. Uwaga! Załączony przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i poglądowym, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie należy mu przypisywać roli funkcji, o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072). Przedmiar robót załączony jest w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiarów nie należy wypełniać ani załączać do oferty. 7.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o: 1)dokumentację projektową, o której mowa w ust. 5-6 powyżej, 2)dokumentację przetargową, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego, obejmującą w szczególności SIWZ wraz z załącznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury przetargowej stanowiącymi integralną część SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego pismach. 8.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi. 9.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zorganizowania placu budowy ((zaplecze, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), 2)obsługi geodezyjnej budowy a w szczególności wykonywania inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, której oryginał należy zgłosić do Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy, a kopię do Zamawiającego, 3)bieżącego wywozu gruntu i materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne (do 10 km), 4)utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 5)wykonania inwentaryzacji i przeglądu nieruchomości w sąsiedztwie wykonywanych robót. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 6)uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem, 7)niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, 8)sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 9)zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji roboty objętej umową, przy czym ubezpieczeniu podlegać mają w szczególności: a)roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót b)odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 10)wykonywania wszelkich, innych czynności wynikających ze specyfiki danych robót. 4.2 LOKALIZACJA Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest na działkach nr: 3038/1, 3017/7, 3017/1, 3039/1, 3039/2, 3038/2, 3042, 3038/3, 3038/4, 3038/5, 3040, 3017/2, 3017/3, 3017/4, 3017/5, 3017/8, 3038/6, 3037 Obręb geodezyjny: 0004 Śródmieście; jedn. ew. 021901 m. Świdnica. 4.3 WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH CPV: 50514100-2 - Usługi w zakresie naprawy i konserwacji zbiorników 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45262500-6 - Roboty murowania i murowe 45111200-0 - Przygotowanie terenu pod budowę, roboty ziemne 45000000-7 - Roboty budowlane 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 4.4 CHARAKTERYSTYKA ROBÓT 1. PRZEDMIOT OPRACOWANIA Projektowane roboty związane z naprawą uszkodzeń skarp i innych elementów koryta Witoszówka oraz Stawu Pływackiego, znajdują się na terenie Parku Centralnego w Świdnicy. 2. ZAKRES OPRACOWANIA: Zakres projektowanych robót: Zbiornik Witoszówka I: a) Umocnienia skarp: - narzut kamienny cięzki grub. 0,5 m i szer. 1,3 m, V=750,9 m3 - bruk kamienny "nowy" na podsypce piaskowej grub. 10 cm, F= 1717,5 m2 - spoinowanie bruku kamiennego "nowego", F=1717,5 m2 - bruk kamienny "stary", F=2576,3 m2 - spoinowanie bruku kamiennego "starego", F=2576,3 m2 - humusowanie skarp warstwa. grub. 10 cm, V=385,3 m3 - obsiew skarp mieszanką traw, F=3853,3 m2 b) Reprofilacja istniejących murów na dług. L=103 m, wys. h=1,6 m do 2,4 m wraz ze spoinowaniem, F=224,8 m2 c)Odmulenie Witoszówki (po odpompowaniu wody), F=9350 m2 z wywozem urobku na odl. do 7 km, V=3272,5 m3 d Zejscia do wody dla kaczek i płazów z otoczaków z narzutu kamiennego ciężkiego (7 szt.), V=158,9 m3 Staw Pływacki: a) Reprofilacja istniejących murów na dług. L=280 m, wys. h=1,6 m do 2,2 m wraz ze spoinowaniem, F=528,0 m2 b) Podwyższenie istn. muru ochronnego (L=223 m, wys. h=0,5 m, szer. b=0,4): - rozbiórka istn. oporęczowania muru z płaskowników stal., L=240,0 m - podwyższenie muru z kamienia murowego, V=28,1 m3 - spoinowanie okładzin podwyższenia muru, F=187,3 m2 - zwieńczenie muru płytami granitowymi gr. 8 cm szer. 40 i 60 cm, F=94,0 m2 - wykonanie i zabezpieczenie siedzisk na murze elementami stalowymi, 4 szt. c)Odmulenie czaszy Stawu Ptywackiego (po odpompowaniu wody), F=3660 m2 z wywozem urobku na odl. do 7 km, V=1830,0 m3 d) Zejscia do wody dla kaczek i płazów z otoczaków z narzutu kamiennego ciężkiego (3 szt.), V=68,1 m3 Elementy urządzeri: a) Witoszówka - odbudowa ujęcia wody do fontanny w parku: ujecie wody: - dok ż/b wlotowy z zamknięciem szandorowym, V=1,5 m3 - doprowadzenie wody do studni rurociągiem DN 500 mm, L=10,4 m - studnia ujęcia DN 2000 mm, 1 szt. - wyprowadzenie wody ze studni rurociągiem DN 110 mm, L=5,0 m odprowadzenie wody z fontanny: - odpływ otwarty z brukowca grub. 20 cm zatopionego w betonie szer. 2,0 m, F=17,0 m2 - kaskadki/progi z otoczaków/kostki kamiennej na odpływie otwartym, F=5,6 m2 - odpływ zamknięty rurociągiem DN 300 mm, L=5,5 m kaskada: - konstrukcja ż/b kaskady, V=20,1 m3 - mur kaskady z ciosów kamiennych i okładzina muru (F=16,6m2) wraz ze spoinowaniem, V=3,32 m3 - kaskada z ciosów kamiennych (F=72,0m2) wraz ze spoinowaniem, V=10,8 m3 b) Witoszówka / Staw Pływacki - przebudowa zasilania w wodę: - rozbiórka istn. zasilania - rurociągu zasilającego DN 300 mm, L=17,0 m - zabicie scianki szczelnej dołu budowlanego, głęb. zabicia 3,0 m, L=49,6 m - konstrukcja ż/b muru zasilania, wys. h=3,0m, V=78,9 m3 - okładziny kamienne muru, V=21,6 m3 - spoinowanie okładzin muru, F=144,2 m2 - umocnienie w obrębie zasilania narzutem kamiennym ciężkim, V=32,3 m3 c) Witoszówka - schody ż/b z okładziną kamienną - zejście/dojście do wody szer. 4,0 m (1 szt.): - konstrukcja ż/b schodów, V=5,2 m3 - stopnice granitowe grub. 20 cm i szer. 30 cm, F=7,2 m2 - podest granitowy grub. 20 cm i szer. 60 cm, F=2,4 m2 - umocnienie w obrębie schodow narzutem kamiennym ciezkim, V=3,4 m3 d) Staw Pływacki - schody ż/b z okładziną kamienną - zejscie/dojscie do wody szer. 4,0 m (1 szt): - konstrukcja ż/b schodów, V=5,2 m3 - stopnice granitowe grub. 20 cm i szer. 30 cm, F=7,2 m2 - podest granitowy grub. 20 cm i szer. 60 cm, F=2,4 m2 - umocnienie w obrębie schodów narzutem kamiennym ciężkim, V=3,4 m3 e) Staw Pływacki - dojscie do wody dla kaczek i płazow: - umocnienie dojscia brukiem grub. 20 cm zatopionego w betonie, F=475,6 m2 - kaskadki/progi z otoczaków/kostki kamiennej, F=239,2 m2 - umocnienie dna wlotu i wylotu dojścia narzutem kamiennym, V=40,5 m3 f) Młynówka - umocnienie skarp: - oczyszczenie istn. bruku kamiennego "starego", F=1080,0 m2 - spoinowanie bruku kamiennego "starego", F=1080,0 m2 g) Witoszowka i Staw Pływacki - fontanny pływające, 2 szt. Roboty ziemne Ilosci robót ziemnych: - objętość wykopów, V=5651,9 m3 - objętość nasypów, V=432,2 m3 - wywóz nadmiaru urobku na odlegtość do 7 km, V=5219,7 m3 - powierzchnia plantowania skarp, F=3853,2 m2 - kategoria gruntów: III kat. 3. Prace budowlane będą prowadzone na całym obszarze objętym przedmiotem zamówienia w sposób pozwalający na utrzymanie ruchu obsługującego przyległe tereny. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu do wszystkich nieruchomości dla osób pieszych, umożliwienia dojazdu do nieruchomości. 4.Wszelkie prace w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, energetyczne, przewody kanalizacyjne, wodociągowe, gazowe) należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez właściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci. 4.5 INNE POSTANOWIENIA 1Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy własne urządzeń i materiałów określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i wygląd. Mogą być zastąpione przez inne równoważne, z tym, że obowiązek udowodnienia równoważności należy do Wykonawcy. 2Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, na kwotę nie większą niż 100.000,00 zł wartości zamówienia. Ewentualny zakres robót budowlanych zamówienia to między innymi: rozbiórka elementów umocnienia skarp i brzegów, pogłębienie zbiorników, naprawa umocnienia skarp i brzegów, profilowanie, zagęszczenie i wzmocnienie podłoża, humusowanie i obsianie skarp, inne roboty naprawczo-konserwacyjne. W/w roboty budowlane zostaną udzielone na zasadach przewidzianych w umowie dla zamówienia podstawowego 5Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP): a)przygotowanie terenu pod budowę, b)roboty rozbiórkowe, c)roboty ziemne, d)roboty murowe, e)roboty betonowe i żelbetowe, f)roboty brukowe, g)roboty naprawczo-konserwacyjne, h)roboty przy wycince drzew, i)umocnienie skarp. 6Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak w ust. 5, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 7Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę /Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. 8W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 9Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie ust. 7 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 10Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50514100-2
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45262500-6, 45111200-0, 40000000-7, 45112710-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1807581.36
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Wodnych i Ekolgicznych "EKO-WOD" spółka z o.o,  ,  ul.Towarowa 12-14,  58-100,  Świdnica,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1557205.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1394996.61
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2565643.53
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.