Ogłoszenie z dnia 2006-05-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wejherowo: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu E-powiat rozwój elektronicznych usług publicznych na terenie powiatu wejherowskiego
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiat Wejherowski, do kontaktów: Karol Jaworski, ul. 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5729400, fax 0585729402, e-mail: starostwo@powiat.wejherowo.pl, http://bip.powiat.wejherowo.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu E-powiat rozwój elektronicznych usług publicznych na terenie powiatu wejherowskiego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu E-powiat rozwój elektronicznych usług publicznych na terenie powiatu wejherowskiego. Część 1 - Dostawa sprzętu komputerowego - 60 zestawów komputerowych - 65 monitorów - 5 skanerów - 6 komputerów przenośnych - 14 drukarek laserowych - 2 drukarki igłowe - 1 urządzenie wielofunkcyjne Część 2 - Dostawa oprogramowania - Licencji Microsoft Office Standard Edition na 52 stanowiska wraz 6 nośnikami licencji - Licencji Microsoft Office Professional Edition na 5 stanowisk wraz 1 nośnikiem licencji - Licencji Microsoft Office Basic Edition na 3 stanowiska, wraz 3 nośnikami licencji - Licencji Microsoft Windows XP Professional wersja OEM na 6 stanowiska, wraz 6 nośnikami licencji. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Starostwo Powiatowe w Wejherowie, ul. 3 Maja 4, Wejherowo Urząd Miejski w Redzie, ul. Pucka 9, Reda Urząd Miejski w Wejherowie, pl. Jakuba Wejhera 8, Wejherowo Urząd Miasta Rumi, ul. Sobieskiego 7, Rumia Urząd Gminy Choczewo, ul. Pierwszych Osadników 17, Choczewo Urząd Gminy Linia, ul. Turystyczna 15, Linia Urząd Gminy Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11 Urząd Gminy Łęczyce, ul. Długa 49, Łęczyce Urząd Gminy Wejherowo, ul. Osiedle Przyjaźni 6, Wejherowo. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.32 - Drukarki igłowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.20 - Drukarki igłowe Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 30.24.15.00 - Oprogramowanie systemowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.78.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Taki jak w punkcie II.1.3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21;
III.1) Wymagane wadium: wadium dla części nr 1 - 6 000,00 PLN wadium dla części nr 2 - 1 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: I. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na Zadanie 1: - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej 1 dostawę zestawów komputerów biurowych i co najmniej 1 dostawę drukarek; łączna wartość wykazanych dostaw musi wynosić co najmniej 350 000,- PLN - sprzęt komputerowy będący przedmiotem dostawy odpowiada następującym normom i wymaganiom: Zestawy komputerowe: CE na zestaw wystawione na podstawie badań przez uprawnioną jednostkę badawczą, ISO 9001:14001 producenta komputerów, Głośności poniżej 32 dB wystawiony na podstawie badań prowadzonych przez jednostkę niezależną, Monitory: CE, TCO03, TÜV/Ergonomie, Komputery przenośne: CE na zestaw, b) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na Zadanie 2: - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, dostawy o łącznej wartości wynoszącej co najmniej 90 000,- PLN - poprzez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie: dostawę oprogramowania biurowego 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki wymienione w pkt. 2 i 3 mogą spełnić łącznie, warunki wymienione w pkt 1 i 4 musi spełnić każdy z wykonawców II. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy przedstawią następujące dokumenty i oświadczenia: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, ww. zaświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane dostawy zostały wykonane należycie. b) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: - Zestawy komputerowe: CE na zestaw wystawione na podstawie badań przez uprawnioną jednostkę badawczą, ISO 9001:14001 producenta komputerów, Głośności poniżej 32 dB wystawiony na podstawie badań prowadzonych przez jednostkę niezależną, - Monitory: CE, TCO03, TÜV/Ergonomie - Komputery przenośne: CE na zestaw. W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokumenty mogą zostać złożone łącznie przez wykonawców 3. Ponadto wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.07.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.07.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2006, godzina 10:15, siedziba Starostwa Powiatowego w Wejherowie, ul. 3 Maja 4, Wejherowo, sala nr 09.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt "E-powiat - rozwój elektronicznych usług publicznych na terenie powiatu wejherowskiego" nr Z/2.22/I/1.5/022/04 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2) Data wysłania ogłoszenia: 11.05.2006.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Budowa ujęcia wód podziemnych oraz Stacji Uzdatniania Wody na terenie Gminy Wejherowo
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Wejherowo
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Miasta Wejherowa wraz z jednostkami organizacyjnymi - Ubezpieczenie mienia, komunikacyjne, NNW oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasta Wejherowa
- Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 75 m w L. Sławutówko na terenie Nadleśnictwa Wejherowo
- Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 75 m wraz z przyległymi składnicami drewna w L. Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo
- Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 100 m wraz z placem manewrowym w L. Domatowo na terenie Nadleśnictwa Wejherowo
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż ekranu głównego LED wraz z ekranem pomocniczym LED i laptopem
- Dostawa drukarek laserowych i dysków zewnętrznych na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na 2 części
- Dostawa serwera plików NAS, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania biurowego
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.