eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa artykułów administracyjno- biurowych, dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-08

Piła: Dostawa artykułów administracyjno- biurowych, dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile
Numer ogłoszenia: 264450 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228090 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3522632, faks 067 3522609.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów administracyjno- biurowych, dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest sukcesywne dostarczanie artykułów administracyjno-biurowych, w tym dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów ( kardridże, tonery i rolki). Nazwę modelu urządzenia, w którym dany materiał ma być eksploatowany i prognozowaną jego liczbę określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca dostarczać winien przedmiot zamówienia sukcesywnie na podstawie odrębnych zamówień wystawianych pisemnie przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych, własnym transportem lub na własny koszt. Oferowany asortyment winien odpowiadać określonym normom jakościowym i wydajnościowym. Zastosowanie zaoferowanych tonerów i kardridży nie naruszy gwarancji prawnych producenta drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kserokopiarek. Wykonawca zapewni naprawę lub wymianę urządzenia oraz części na własny koszt, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktów przez niego zaoferowanych. Dotyczy to urządzenia zarówno w okresie gwarancji jak i po jej zakończeniu. W przypadku zastosowania materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez Wykonawcę w urządzeniach objętych gwarancją producenta, Wykonawca przejmie odpowiedzialność gwarancyjną na takich samych zasadach jak to uczynił producent. Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów administracyjno-biurowych wskazane w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wybory najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od podanych w formularzu oferty, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy. Wykonawca składający ofertę na materiały równoważne bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu drukującego spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów niezależnie od stanu technicznego sprzętu drukującego w dniu rozpoczęcia eksploatacji zaoferowanych materiałów. Równoważne materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych i komputerowych urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów muszą umożliwiać zadrukowanie, co najmniej identycznej liczby kartek, jak materiały wymienione w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Wydajność wydruków należy mierzyć zgodnie z normą ISO/IEC19752 dla laserowych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych oraz zgodnie z normą ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz zgodnie z normą ISO/IEC 24711 i 24712 dla nabojów do drukarek atramentowych lub za pomocą norm równoważnych do wyżej wskazanych. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarto w SIWZ pkt. III Przedmiot zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AFE Pentap, ul. Rogozińska 11C, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104225,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137569,02

  • Oferta z najniższą ceną: 137569,02 / Oferta z najwyższą ceną: 179614,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.