eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Usługi w zakresie kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości obiektu Urzędu Skarbowego w Jaworznie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-29

Jaworzno: Usługi w zakresie kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości obiektu Urzędu Skarbowego w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 264393 - 2014; data zamieszczenia: 29.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242875 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 274, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 0-32 6165494 w. 335, faks 0-32 6163599.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości obiektu Urzędu Skarbowego w Jaworznie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości przy użyciu własnych środków technicznych oraz własnych pracowników obiektu Urzędu Skarbowego w Jaworznie, bieżącego wyposażenie sanitariatów w środki higieny oraz utrzymywanie czystości na terenie przynależącym do obiektu, tj. : 1) pomieszczeń biurowych i socjalnych; 2) holi, korytarzy; 3) pomieszczenia archiwum, biblioteki akt, 4) sali konferencyjnej; 5) sali obsługi podatnika; 6) sanitariatów; 7) chodników wokół budynku, przyległego parkingu oraz terenów zielonych 8) odśnieżanie chodników, parkingu oraz dachu Szczegółowy zakres prac związany z usługą sprzątania obejmuje: a) pomieszczenia biurowe i socjalne : codzienne zamiatanie i mycie podłóg; codzienne opróżnianie koszy na śmieci (usunięcie worków ze śmieciami, umycie pojemników, założenie nowych worków)wraz z wyniesieniem do wyznaczonego miejsca, codzienne opróżnianie koszy na śmieci (usunięcie worków ze śmieciami, umycie pojemników, założenie nowych worków)wraz z wyniesieniem do wyznaczonego miejsca, codzienne wytarcie na mokro parapetów, codzienne odkurzanie biurek, szaf (średnio 3 biurka w pomieszczeniu i 2 szafy), półek itp. (z wyjątkiem sprzętu komputerowego), codzienne opróżnianie niszczarek ze ścinków papieru i pakowanie do worków oraz wynoszenie do wyznaczonego miejsca, codzienne odkurzanie dywanów (szt. 2 - gabinety Naczelników US), 1 x w miesiącu pastowanie i froterowanie podłóg, 1 x w miesiącu mycie grzejników CO, 1 x na kwartał mycie dwustronne stolarki drzwiowej, 1 x na kwartał mycie dwustronne okien wraz z żaluzjami, podejmowanie prac interwencyjnych w zakresie sprzątania zgłoszonych przez Zamawiającego Pomieszczenia biurowe informatyków i serwerowni ( 6 pomieszczeń o pow. 18 m2 każde) sprzątane będą 2 x w tygodniu w godzinach od 12.00 do 14.00 . b) ciągi komunikacyjne tj. korytarze, hole, klatki schodowe: codzienne zamiatanie i mycie, utrzymywanie w czystości poręczy i parapetów, utrzymywanie w czystości drzwi wewnętrznych , przeszklonych i drzwi zewnętrznych przeszklonych, raz na kwartał mycie dwustronne okien, podejmowanie prac interwencyjnych w zakresie sprzątania zgłoszonych przez Zamawiającego c) pomieszczenia archiwum i biblioteki akt: raz w tygodniu odkurzanie regałów w godzinach pracy Urzędu pomiędzy godz. 7.00 a 15.00, raz a tygodniu pozamiatanie i umycie posadzki w godzinach pracy Urzędu pomiędzy godz. 7.00 a 15.00 podejmowanie prac interwencyjnych w zakresie sprzątania zgłoszonych przez Zamawiającego. d) sala konferencyjna: codzienne zamiatanie i mycie podłóg, codzienne wytarcie na mokro parapetów, raz w miesiącu pastowanie i froterowanie podłóg, raz w kwartale mycie dwustronne stolarki drzwiowej, raz na kwartał mycie okien dwustronne wraz z żaluzjami, raz w kwartale mycie grzejników CO, podejmowanie prac interwencyjnych w zakresie sprzątania zgłoszonych przez Zamawiającego e) sala obsługi podatnika: codzienne zamiatanie i mycie podłóg, codzienne opróżnianie koszy na śmieci (usunięcie worków ze śmieciami, umycie pojemników, założenie nowych worków)wraz z wyniesieniem do wyznaczonego miejsca, codzienne wytarcie na mokro parapetów, codzienne mycie (dwustronne) powierzchni oszklonej - stanowisk obsługi podatników, raz na kwartał mycie (dwustronne) okien, codzienne opróżnianie koszy na śmieci (usunięcie worków ze śmieciami, umycie pojemników, założenie nowych worków)wraz z wyniesieniem do wyznaczonego miejsca, codzienne wytarcie na mokro parapetów, codzienne mycie (dwustronne) powierzchni oszklonej - stanowiska obsługi podatnika raz na kwartał mycie (dwustronne) okien, podejmowanie prac interwencyjnych w zakresie sprzątania zgłoszonych przez Zamawiającego f) sanitariaty: codzienne mycie podłóg,glazury, drzwi, codzienne wyczyszczenie, umycie, i zdezynfekowanie (przy użyciu środków dezynfekujących i usuwających kamień) armatury i urządzeń sanitarnych tj. umywalka, muszla klozetowa, sedes, codzienne przetarcie luster, codzienne opróżnianie koszy ze śmieci (usunięcie worków ze śmieciami, umycie pojemników, złożenie nowych worków), codzienne wyczyszczenie, umycie, i zdezynfekowanie ( przy użyciu środków dezynfekujących i usuwających kamień) armatury i urządzeń sanitarnych ( tj. umywalka, sedes), codzienne mycie luster, codzienne opróżnianie koszy ze śmieci (usunięcie worków ze śmieciami, umycie pojemników, złożenie nowych worków), bieżące uzupełnianie w pomieszczeniach sanitarnych środków czystości, higieny tj. mydeł w płynie do dozowników, papierowych ręczników, papieru toaletowego, kostek lub płynów zapachowych do toalet oraz odświeżaczy powietrza, raz na kwartał mycie okien, podejmowanie prac interwencyjnych w zakresie sprzątania zgłoszonych przez Zamawiającego g) parking, chodniki wokół budynku, tereny zielone oraz dach codzienne sprzątanie chodników wokół budynku Urzędu tj. usuwanie mechaniczne trawy, chwastów, zanieczyszczeń typu papiery, liście, połamane gałęzie , codzienne sprzątanie parkingu Urzędu tj. usuwanie zanieczyszczeń typu papiery, liście, porządkowanie terenów zielonych tj. prace typu: grabienie, koszenie trawy, usuwanie zanieczyszczeń, koszenie trawy na terenach zielonych (w miarę potrzeb 1-2 x w m-cu,) odśnieżanie usuwanie oblodzeń, posypywanie piaskiem i solą chodników, podjazdów wokół budynku Urzędu oraz parkingów, - odśnieżanie, usuwanie oblodzeń oraz posypywanie piaskiem, solą powinno odbywać się na bieżąco, przez cały tydzień, - w przypadku zgłoszenia przez zamawiającego konieczności wykonania prac (odśnieżania, usunięcia oblodzeń, posypania piaskiem, solą) Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do prac nie później niż 2 godziny od zgłoszenia. Odpowiedzialność za utrzymywanie we właściwym stanie podjazdu, chodników i parkingu i ewentualne szkody poniesione przez pracowników Urzędu lub osoby trzecie z tytułu niedopełnienia obowiązków w tym zakresie spoczywa na Wykonawcy. W przypadku stwierdzenia przez odpowiednie służby niewłaściwego wykonania zleconego zadania odśnieżania, usuwania oblodzenia, konsekwencje finansowe (kary odszkodowania) wynikające z tego powodu nałożone na Zamawiającego zostaną pokryte przez Wykonawcę. odśnieżanie dachu, usuwanie sopli lodowych na obiekcie - usługa ta będzie wykonywana każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, - Wykonawca przejmie obowiązek wywozu zalegającego śniegu w miejsce do tego wyznaczone przez UM w Jaworznie, - sople i śnieg będą zrzucane na teren Zamawiającego po uprzednim wyznaczeniu, oznakowaniu i zabezpieczeniu terenu/strefy/, podejmowanie interwencyjnych w zakresie sprzątania zgłoszonych przez Zamawiającego Koszt piasku i soli leży po stronie Wykonawcy. h) pomieszczenia socjalne pracowników (szt. 3): codzienne zamiatanie i mycie podłóg, 1 x na kwartał mycie dwustronne podłóg, 2 x w roku mycie lodówek ( szt. 3) 3.2. Usługi naprawcze i konserwatorskie obejmują: bieżące czynności związane z pracami konserwatorskimi, i naprawczymi , w tym elektrycznymi ( np. wymiana zamków w meblach biurowych, wymiana żarówek, drobne naprawy związane z instalacją elektryczną, naprawa sanitariatów, prace wod.-kan. itp.), inne zlecone prace przez Zamawiającego mieszczące się w pojęciu prace konserwatorskie, naprawczych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa TIP-TOP Marcin Bauerek, Karola Marksa 12, 44-300 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80394,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68929,20

  • Oferta z najniższą ceną: 68929,20 / Oferta z najwyższą ceną: 131543,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.