eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalwaria Zebrzydowska › remont dróg rolniczych na terenie gminy Kalwaria Zebrzydowska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-25

Kalwaria Zebrzydowska: remont dróg rolniczych na terenie gminy Kalwaria Zebrzydowska
Numer ogłoszenia: 264348 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kalwaria Zebrzydowska , ul. Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. małopolskie, tel. 033 8766218, faks 033 8766301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalwaria-zebrzydowska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont dróg rolniczych na terenie gminy Kalwaria Zebrzydowska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg rolniczych na terenie gminy Kalwaria Zebrzydowska zadanie nr 1. Modernizacja drogi rolniczej k/Łopaty w Zebrzydowicach Bieńkowicach - 200 mb. zadanie nr 2. Modernizacja drogi rolniczej k/Lepiarz w Zebrzydowicach - 300 mb. zadanie nr 3. Modernizacja drogi rolniczej Góralka w Barwałdzie Średnim - 200 mb. zadanie nr 4. Modernizacja drogi rolniczej k/Bielasa w Leńczach - 200 mb. zadanie nr 5. Modernizacja drogi rolniczej biała droga w Brodach - 200 mb. Szczegółowy zakres prac został określony w kosztorysach ofertowych stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji nr 2.1. do 2.5..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Nie wiecej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy odstepuje od wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oswiadczeniach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oswiadczeniach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oswiadczeniach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oswiadczeniach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oswiadczeniach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy ,w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia : I. zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy a)zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi ,archeologicznymi ,w szczególności : - klęski żywiołowe - niewypały i niewybuchy -wykopaliska archeologiczne, - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych sieci instalacji ,urządzeń lub niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych b) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac w szczególności: - brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren budowy spowodowany awariami ,remontami lub przebudowami dróg dojazdowych, - protesty mieszkańców, II. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia a) Zmiany technologiczne, w szczególności - niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofania z rynku tych materiałów lub urządzeń, - pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, -pojawienie się nowej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonanych prac , jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, - konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych (technologicznych lub materiałowych) niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, - konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa III. Zmiany osobowe a)zmiana osób ,przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami ,o których mowa w ustawie Prawo budowlane, b)rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy ,o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych z SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności ,które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście, c)zmiana osób do nadzorowania robót IV. pozostałe zmiany a) Zmiana obowiązującej stawki VAT b) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W tym przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty ,które Wykonawca poniósł W związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. V. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art.144 ustawy Prawo zamówień Publicznych : a) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy ( np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców) b) Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami , c) Udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kalwaria-zebrzydowska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kalwaria Zebrzydowska ul. Mickiewicza 7 pok. 22 34-130 Kalwaria Zebrzydowska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Kalwaria Zebrzydowska ul. Mickiewicza 7 pok. 1 34-130 Kalwaria Zebrzydowska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1. Modernizacja drogi rolniczej k/Łopaty w Zebrzydowicach Bieńkowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi rolniczej k/Łopaty w Zebrzydowicach Bieńkowicach - 200 mb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2. Modernizacja drogi rolniczej k/Lepiarz w Zebrzydowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi rolniczej k/Lepiarz w Zebrzydowicach - 300 mb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3. Modernizacja drogi rolniczej Góralka w Barwałdzie Średnim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi rolniczej Góralka w Barwałdzie Średnim - 200 mb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4. Modernizacja drogi rolniczej k/Bielasa w Leńczach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi rolniczej k/Bielasa w Leńczach - 200 mb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5. Modernizacja drogi rolniczej biała droga w Brodach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi rolniczej biała droga w Brodach - 200 mb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.