Ropczyce: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, ulic, chodników i parkingów na terenie miasta i gminy Ropczyce w sezonie zimowym 2015/2016 które zostało podzielone na zadania
Numer ogłoszenia: 264158 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, ulic, chodników i parkingów na terenie miasta i gminy Ropczyce w sezonie zimowym 2015/2016 które zostało podzielone na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zadaniem pn. Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, ulic, chodników i parkingów na terenie miasta i gminy Ropczyce w sezonie zimowym 2015/2016 które zostało podzielone na zadania: Zadanie Nr 1 Usługi związane ze stałym zimowym utrzymanie dróg gminnych, na łącznej długości 14,4 km oraz chodników i parkingów o łącznej powierzchni 22 659 m2 na terenie miasta Ropczyce. Zadanie Nr 2 Usługi związane ze stałym zimowym utrzymaniem dróg gminnych i ulic zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce na łącznej długości 22,20 km Zadanie Nr 3 Usługi związane ze stałym zimowym utrzymaniem dróg gminnych ( ulic ) znajdujących się na terenie miasta i gminy Ropczyce objętych stałym zimowym utrzymaniem na długości 8,085 km Zadanie Nr 4 Usługi związane ze stałym zimowym utrzymaniem ulic i chodników zlokalizowanych na terenie Osiedla Północ i Czekaj na łącznej długości 6,83 km/2660m2 Zadanie Nr 5 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Gnojnica Dolna, Gnojnica Wola oraz Osiedla Ropczyce-Granice i Ropczyce - Brzyzna. Zadanie Nr 6 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Łączki Kucharskie. Zadanie Nr 7 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Mała Zadanie Nr 8 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Niedźwiada Zadanie Nr 9 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Lubzina i Brzezówka. Zadanie Nr 10 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie osiedla Ropczyce-Chechły oraz sołectwa Okonin Zadanie Nr 11 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie Osiedla Ropczyce-Śródmieście, Ropczyce - Pietrzejowa, Ropczyce-Witkowice, Ropczyce-Czekaj. Zadanie Nr 12 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce pługiem wirnikowym. Zadanie Nr 13 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta Ropczyce dmuchawą ciągnikową. Zadanie Nr 14 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie gminy Ropczyce dmuchawą ciągnikową. Zadanie Nr 15 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce pługopiaskarką samochodową. 2. Szczegółowy zakres w/w prac oraz wymagania dotyczące zimowego utrzymania dróg określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osoba (osoby) wyznaczona do porozumiewania się z Zamawiającym. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie Nr 1 (koparko -ładowarka -1szt, pługopiaskarka samochodowa -1 szt., pługopiaskarka ciągnikowa -1 szt., ciągnik z pługiem -2 szt., w tym 1 szt. o masie całkowitej do 1,5 ton, zamiatarka do chodników -1 szt., zamiatarka do jezdni 1 szt.) Zadanie Nr 2 (koparko -ładowarka -1szt, pługopiaskarka samochodowa -1szt, ciągnik z pługiem 1 szt.) Zadanie Nr 3 (koparko -ładowarka -1szt, pługopiaskarka samochodowa -1szt.) Zadanie Nr 4 (koparko -ładowarka -1szt, pługopiaskarka samochodowa -1 szt., pługopiaskarka ciągnikowa -1 szt., zamiatarka do chodników -1 szt., zamiatarka do jezdni 1 szt.) Zadanie od Nr 5 do Nr 11 (ciągnik o dwóch napędach z pługiem jedno lub dwustronnym -1 szt.) Zadanie Nr 12 (pług wirnikowy -1 szt.) Zadanie od Nr 13 do Nr 14 (ciągnik o dwóch napędach z dmuchawą -1 szt.) Zadanie Nr 15 (pługopiaskarka samochodowa-1 szt.)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2 rozdziału XII SIWZ. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy PZP, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dołączenia przez Wykonawcę do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 11.Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin płatności faktury - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie polegające na zmianie wysokości stawki VAT dla zadań od 1 do 15 objętych zamówieniem. Podpisywane umowy z Wykonawcami będą zawierały zapis Wysokość wynagrodzenia brutto może ulec zwiększeniu/zmniejszeniu w przypadku zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, pokój nr 210, tel. (17)2220275, 2220276 w godzinach od 9 do 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, pokój nr 208 (Sekretariat, II p.).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi związane ze stałym zimowym utrzymanie dróg gminnych, na łącznej długości 14,4 km oraz chodników i parkingów o łącznej powierzchni 22 659 m2 na terenie miasta Ropczyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane ze stałym zimowym utrzymanie dróg gminnych, na łącznej długości 14,4 km oraz chodników i parkingów o łącznej powierzchni 22 659 m2 na terenie miasta Ropczyce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi związane ze stałym zimowym utrzymaniem dróg gminnych i ulic zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce na łącznej długości 22,20 km.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane ze stałym zimowym utrzymaniem dróg gminnych i ulic zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce na łącznej długości 22,20 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi związane ze stałym zimowym utrzymaniem dróg gminnych ( ulic ) znajdujących się na terenie miasta i gminy Ropczyce objętych stałym zimowym utrzymaniem na długości 8,085 km.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane ze stałym zimowym utrzymaniem dróg gminnych ( ulic ) znajdujących się na terenie miasta i gminy Ropczyce objętych stałym zimowym utrzymaniem na długości 8,085 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi związane ze stałym zimowym utrzymaniem ulic i chodników zlokalizowanych na terenie Osiedla Północ i Czekaj na łącznej długości 6,83 km/2660m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane ze stałym zimowym utrzymaniem ulic i chodników zlokalizowanych na terenie Osiedla Północ i Czekaj na łącznej długości 6,83 km/2660m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Gnojnica Dolna, Gnojnica Wola oraz Osiedla Ropczyce-Granice i Ropczyce - Brzyzna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Gnojnica Dolna, Gnojnica Wola oraz Osiedla Ropczyce-Granice i Ropczyce - Brzyzna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Łączki Kucharskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Łączki Kucharskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Mała.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Mała.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Niedźwiada.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Niedźwiada.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Lubzina i Brzezówka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Lubzina i Brzezówka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie osiedla Ropczyce-Chechły oraz sołectwa Okonin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie osiedla Ropczyce-Chechły oraz sołectwa Okonin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie Osiedla Ropczyce-Śródmieście, Ropczyce - Pietrzejowa, Ropczyce-Witkowice, Ropczyce-Czekaj.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie Osiedla Ropczyce-Śródmieście, Ropczyce - Pietrzejowa, Ropczyce-Witkowice, Ropczyce-Czekaj.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce pługiem wirnikowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce pługiem wirnikowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta Ropczyce dmuchawą ciągnikową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta Ropczyce dmuchawą ciągnikową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie gminy Ropczyce dmuchawą ciągnikową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie gminy Ropczyce dmuchawą ciągnikową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce pługopiaskarką samochodową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce pługopiaskarką samochodową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.