eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › Remonty i modernizacje obiektów budowlanych na terenie Nadleśnictwa Kozienice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-23

Pionki: Remonty i modernizacje obiektów budowlanych na terenie Nadleśnictwa Kozienice
Numer ogłoszenia: 264102 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kozienice , ul. Partyzantów 62, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6123908, faks 048 6123908.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.radom.lasy.gov.pl/kozienice

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty i modernizacje obiektów budowlanych na terenie Nadleśnictwa Kozienice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów i modernizacji następujących obiektów budowlanych na terenie Nadleśnictwa Kozienice: I. Część 1. Remont budynku mieszkalnego nr inw. 110/597 Augustów 112, gm. Pionki w zakresie: rozbiórka oraz wymurowanie komina ponad dachem, wykonanie obróbek blacharskich komina, naprawa elewacji, wzmocnienie drewnianej konstrukcji daszku nad wejściem, wymiana płytek ceramicznych tarasu z wykonaniem nowych obróbek blacharskich malowanie balustrad z wymianą elementów drewnianych, wymiana płytek ceramicznych cokołu budynku oraz murków wjazdowych do garażu, wymiana stolarki okiennej, wymiana drzwi garażowych i kotłowni, uszczelnienie przecieków przy oknach połaciowych, wymiana wyłazu dachowego, wykonanie tynków w garażu. 2. Remont budynku gospodarczego nr inw. 108/595 Augustów 112, gm. Pionki w zakresie: naprawa pękniętego słupa, naprawa i malowanie elewacji. II. Część Remont budynku mieszkalnego leśniczówki nr inw. 110/906, Stoki 60 w zakresie: wymiana uszkodzonych rynien, remont kominów, wykonanie obróbek blacharskich kominów, naprawa pokrycia dachu i obróbek blacharskich, naprawa i malowanie elewacji, naprawa cokołu budynku, remont tarasu i schodów wejściowych, odnowienie balustrad tarasu i schodów kancelarii oraz odnowienie balustrady wejścia, skucie i wykonanie nowej glazury w łazience, naprawa nadproża okna tarasowego, wymiana drzwi wejściowych, malowanie kancelarii i pokoju z tarasem. III. Część: Modernizacja ogrodzenia budynku mieszkalnego nr inw. 110/190 Brzeziny 38 w zakresie: rozebranie istniejącego ogrodzenia, wykonanie ogrodzenia od strony frontowej ze sztachet drewnianych na ryglach z profili stalowych i słupkach stalowych, wykonanie ogrodzenia pozostałych stron z siatki na słupkach stalowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających w wysokości nie większej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego objętego umową w sprawie zamówienia publicznego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00-9, 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla poszczególnych części zamówienia w następującej wysokości: Cz. I - 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych), Cz. II - 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych), Cz. III - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000 zł. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zgodnie z SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określone zostały w rozdziale XIX ust. 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/kozienice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Partyzantów 62, 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2012 godzina 10:30, miejsce: ul. Partyzantów 62, 26-670 Pionki, pokój nr 34 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Remont budynku mieszkalnego nr inw. 110/597 Augustów 112, gm. Pionki, 2. Remont budynku gospodarczego nr inw. 108/595 Augustów 112, gm. Pionki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont budynku mieszkalnego nr inw. 110/597 Augustów 112, gm. Pionki w zakresie: rozbiórka oraz wymurowanie komina ponad dachem, wykonanie obróbek blacharskich komina, naprawa elewacji, wzmocnienie drewnianej konstrukcji daszku nad wejściem, wymiana płytek ceramicznych tarasu z wykonaniem nowych obróbek blacharskich malowanie balustrad z wymianą elementów drewnianych, wymiana płytek ceramicznych cokołu budynku oraz murków wjazdowych do garażu, wymiana stolarki okiennej, wymiana drzwi garażowych i kotłowni, uszczelnienie przecieków przy oknach połaciowych, wymiana wyłazu dachowego, wykonanie tynków w garażu. 2. Remont budynku gospodarczego nr inw. 108/595 Augustów 112, gm. Pionki w zakresie: naprawa pękniętego słupa, naprawa i malowanie elewacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00-9, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont budynku mieszkalnego leśniczówki nr inw. 110/906, Stoki 60.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku mieszkalnego leśniczówki nr inw. 110/906, Stoki 60 w zakresie: wymiana uszkodzonych rynien, remont kominów, wykonanie obróbek blacharskich kominów, naprawa pokrycia dachu i obróbek blacharskich, naprawa i malowanie elewacji, naprawa cokołu budynku, remont tarasu i schodów wejściowych, odnowienie balustrad tarasu i schodów kancelarii oraz odnowienie balustrady wejścia, skucie i wykonanie nowej glazury w łazience, naprawa nadproża okna tarasowego, wymiana drzwi wejściowych, malowanie kancelarii i pokoju z tarasem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00-9, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja ogrodzenia budynku mieszkalnego nr inw. 110/190 Brzeziny 38.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ogrodzenia budynku mieszkalnego nr inw. 110/190 Brzeziny 38 w zakresie: rozebranie istniejącego ogrodzenia, wykonanie ogrodzenia od strony frontowej ze sztachet drewnianych na ryglach z profili stalowych i słupkach stalowych, wykonanie ogrodzenia pozostałych stron z siatki na słupkach stalowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00-9, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.