eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sianów › Roboty w zakresie remontów (środków trwałych), naprawy i konserwacji dróg leśnych ujętych w DSDL w Nadleśnictwie Karnieszewice. Nr sprawy - SA-2710-06/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-30

Sianów: Roboty w zakresie remontów (środków trwałych), naprawy i konserwacji dróg leśnych ujętych w DSDL w Nadleśnictwie Karnieszewice. Nr sprawy - SA-2710-06/11
Numer ogłoszenia: 264074 - 2011; data zamieszczenia: 30.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice , Trawica 8A, 76-004 Sianów, tel. 094 3185227, 3185228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.lasy.gov.pl/karnieszewice

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jed.org.nieposiadająca osobowości prawnej zarządzająca mieniem skarbu państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty w zakresie remontów (środków trwałych), naprawy i konserwacji dróg leśnych ujętych w DSDL w Nadleśnictwie Karnieszewice. Nr sprawy - SA-2710-06/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie remontów (środków trwałych), naprawy i konserwacji dróg leśnych, ujętych w DSDL w Nadleśnictwie Karnieszewice: - roboty remontowe na drogach leśnych, - utrzymanie dróg (naprawy, konserwacje): wykonywanie docelowych szerokości pasów dróg (roboty ziemne, podłużne przemieszczanie mas ziemnych), odwodnienie korpusu (rowy), odmulanie przepustów, profilowanie wraz z zagęszczeniem nawierzchni gruntowych, wzmocnienie istniejących nawierzchni zewnętrznymi materiałami budowlanymi (poniżej 50% grubości konstrukcji nawierzchni przyjętych w Poradniku Technicznym Drogi Leśne DGLP, w zależności od rodzaju drogi (główna, boczna) oraz punktowe (miejscowe) utwardzenie newralgicznych, uszkodzonych fragmentów drogi. 2. Lokalizacja robót - zadania: 2.1. ZADANIE Nr 1. REMONT - DROGA LEŚNA Nr 1009p KOLIBRÓWKA w leśnictwie CHEŁMONIEWO, środek trwały Nr inwentarzowy 220/402 2.2. ZADANIE Nr 2. REMONT - DROGA LEŚNA Nr 1113 w leśnictwie CHEŁMONIEWO (oddz. leśne nr 405, 406, 399, 400), środek trwały Nr inwentarzowy 220/303 2.3. ZADANIE Nr 3. NAPRAWA DROGI - DROGA LEŚNA GŁÓWNA Nr 1012p w LEŚNICTWACH SIANÓW - WĘGORZEWO 2.4. ZADANIE Nr 4. REMONT DROGI LEŚNEJ NR 1001p w LEŚNICTWIE MŚCICE, środek trwały Nr inwentarzowy 220/168 (dawniej 107) i 220/169 (dawniej 119) 2.5. ZADANIE Nr 5 - DROGA LEŚNA GŁÓWNA Nr 1024p i DROGA BOCZNA Nr 1186 w leśnictwie SIECIEMIN 2.6. ZADANIE Nr 6. REMONT - DROGA LEŚNA Nr 1181 (środek trwały Nr inwentarzowy 220/355) w leśnictwie SOWINKO (dawniej 96) 2.7. ZADANIE Nr 7 - ODCINEK DROGI LEŚNEJ Nr 1011p SIANÓW (dawniej Nr 88) 2.8. ZADANIE Nr 8 - REMONT - ODCINEK DROGI LEŚNEJ Nr 1011p w leśnictwie SIANÓW, środek trwały Nr inwentarzowy 220/147 (dawniej Nr 104).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (roboty w zakresie remontów, naprawy i konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwie Karnieszewice), o których mowa w art. 67 ust.1 punkt 6, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia (roboty w zakresie remontów, naprawy i konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwie Karnieszewice)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w kwocie 17.000,00 złotych, a w przypadku składania ofert częściowych w kwocie odpowiednio dla każdej z części: 1.1. zadanieNr 1 - 1.800,00 zł 1.2. zadanieNr 2 - 2.800,00 zł 1.3. zadanieNr 3 - 3.500,00 zł 1.4. zadanieNr 4 - 4.000,00 zł 1.5. zadanieNr 5 - 2.600,00 zł 1.6. zadanieNr 6 - 1.000,00 zł 1.7. zadanieNr 7 - 600,00 zł 1.8. zadanieNr 8 - 700,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót drogowych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiących przedmiot zamówienia: minimum 3 zadań o wartości ogólnej min. 450,0 tysięcy złotych (brutto) w zakresie napraw, konserwacji, remontów, przebudowy lub budowy dróg twardych nieulepszonych (tłuczniowych, żwirowych, żużlowych) - w przypadku składania ofert częściowych do 3 zadań, Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże wykonanie min. 2 zadań o wartości ogólnej min. 150,0 tysięcy złotych - Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wskazane p. VI specyfikacji. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem mechanicznym: samochód samowyładowczy (min. 2 szt.) o ładowności powyżej 5,0 ton (wskazane do 12 ton), koparko-ładowarką lub koparką (min. 2 szt.), równiarką drogową samojezdną (min. 1 szt.), spycharką (min. 1 szt.) oraz walcem drogowym (min. 2 szt.); - w przypadku składania ofert częściowych do 3 zadań, Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem mechanicznym: samochód samowyładowczy (min. 1 szt.) o ładowności powyżej 5,0 ton (wskazane do 12 ton), koparko-ładowarką lub koparką (min. 1 szt.), równiarką drogową samojezdną (min. 1 szt.), spycharką (min. 1 szt.) oraz walcem drogowym (min. 1 szt.) Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (roboty budowlane, drogowe), przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 350.000,00 złotych, a w przypadku składania ofert częściowych do 3 zadań - 100.000,00 złotych - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_karnieszewice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Karnieszewice Trawica 8a 76-004 Sianów, woj. Zachodniopomorskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2011 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Karnieszewice Trawica 8a 76-004 Sianów, woj. Zachodniopomorskie (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.