Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-07
Warszawa: usługa ochrony osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie oraz podległych Prokuraturach Rejonowych.
Numer ogłoszenia: 26406 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie, ul. Bródnowska 13/15, 03-439 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5114861, fax 022 5114729.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa ochrony osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie oraz podległych Prokuraturach Rejonowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa: ochrony osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie oraz podległych Prokuraturach Rejonowych. 3.2 Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.3 Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcom
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty, wnosi wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), do upływu terminu składania ofert i dołącza do oferty oryginał lub poświadczoną kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie ochrony osób i mienia; 6) posiadają odpowiedni sprzęt i urządzenia umożliwiające realizację zamówienia; 7) wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ łącznie z projektem umowy; 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) Zamawiający wykluczy Wykonawcę z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach wskazanych w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia. Przedstawione w ofercie oświadczenia i dokumenty muszą spełniać wymagania, o których mowa w rozdziale IX; 3) o odrzuceniu oferty Zamawiający równocześnie poinformuje wszystkich Wykonawców, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w ROZDZIALE XI. Oferta oceniana będzie pod względem: 1. formalnym tj. spełnienia warunków podanych w SIWZ (wymagana dokumentacja), Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia. 2. merytorycznym tj. wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanym niżej kryterium 1. Do oceny ofert zakwalifikowanych jako nieodrzucone, Zamawiający przyjął kryterium określone w ogłoszeniu o przetargu wraz ze wskazaniem jego znaczenia (wagą kryterium wyrażoną w procentowym udziale w ocenie oferty). 2. Sposób oceny ofert - opis kryterium: Zamawiający będzie oceniał oferty wg poniżej określonych kryteriów i ich znaczenia: Cena C - waga 55 % Doświadczenie i przygotowanie zawodowe Wykonawcy Dpz - waga 45 %
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale, notarialnie potwierdzonej kopii lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwo. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia - Załącznik Nr 7) że: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Do oświadczenia dołączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie usług ochrony osób i mienia; aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia. Do oświadczenia dołączyć: wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru Załącznik Nr 4); wykaz sprzętu (narzędzi i urządzeń) niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia (wg wzoru Załącznik Nr 5); wykaz wykonanych jak i wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (do wykorzystania Załącznik Nr 6 - Zamawiający nie narzuca formy graficznej wykazu); 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Do oświadczenia dołączyć: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu ochrony osób i mienia do wysokości nie mniejszej niż 2 000 000 zł OC kontraktowe, 1 000 000 zł OC deliktowe, z zakresem na jedno zdarzenie - 500 000 złotych.; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Do oświadczenia dołączyć: aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Oświadczenie Wykonawcy o dokładnym zapoznaniu się z treścią SIWZ i przyjęciu bez zastrzeżeń jej warunków i postanowień łącznie ze wzorem umowy (treść oświadczenia zawarta jest w Załączniku Nr 1 - OFERTA). 6. Wypełnione w całości i podpisane Załączniki Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8 niniejszej SIWZ oraz potwierdzony projekt umowy (Załącznik nr 9). 7. Dokumenty i oświadczenia wymagane niniejszą SIWZ powinny być dostarczone w oryginale lub jako poświadczona za zgodność z oryginałem kopia. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisywania oferty w imieniu Wykonawcy. (Wyjątek kserokopia upoważnienia do podpisania oferty, patrz ROZDZIAŁ XI pkt 1 SIWZ). 8. Zgodnie z uprawnieniem jakie daje Zamawiającemu przepis art. 27 ust. 1 uPzp postanawia on, iż: oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje prze¬kazane przez Wykonawców Zamawiającemu oraz przez Zamawiającego Wykonawcom, w niniejszym postępowaniu Strony przekazują w formie faksu (nr faksu Zamawiającego: 022 51-14-822); zawsze dopuszczalna jest forma pisemna; jeżeli Zamawiający lub Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania; oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz inne informacje przekazane faksem uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu; we wszelkiej korespondencji dotyczącej niniejszego postępowania zaleca się wskazywać znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego lub nazwę zamówienia nadaną przez Zamawiającego. 9. Brak w ofercie przetargowej jakiegokolwiek dokumentu lub oświadczenia jak również złożenie ich w nieodpowiedniej formie lub o niewłaściwej treści spowoduje odpowiednio wykluczenie Wykonawcy z postępowania i / lub odrzucenie jego oferty. Podstawa prawna art. 24 ust. 2 i art. 89 ust. 1 uPzp. 10. W związku z dyspozycją przepisu art. 8 ust. 4 uPzp uprzedzamy wszystkich Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o możliwości zastrzeżenia pewnych informacji zawartych w ofercie do wiadomości jedynie Zamawiającego poprzez złożenie stosownego oświadczenia, iż określone dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - Dz. U. nr 47, poz. 211 ze zmianami) za wyjątkiem tych informacji, jakie zobowiązany jest podać Zamawiający do publicznej wiadomości po otwarciu ofert. Aby ww. zastrzeżenie było skuteczne winno zostać złożone w formie pisemnej najpóźniej w terminie wskazanym do składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie i przygotowanie zawodowe Wykonawcy - 45
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.powp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bródnowska 13/15, 03-439 Warszawa, pokój 201.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. Bródnowska 13/15, 03-439 Warszawa, pokój 201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu ochrony mienia Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Lasów Państwowych "Bażyna" w Pogorzelicy w latach 2024 - 2025
- Postępowanie na świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Jastrzębiej Górze i Kamionie
- Fizyczna ochrona mienia Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Łęczycach
- Ochrona mienia wraz z porządkowaniem placu nadleśnictwa
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.