eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › AK1 - budynek mieszkalny wielorodzinny nr 1 Armii Krajowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-10

POZYCJA 26404

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gostynin: AK1 - budynek mieszkalny wielorodzinny nr 1 Armii Krajowej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Gostyninie sp. z o.o., do kontaktów: Jacek Przekwas, ul. Bierzewicka 14a, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2352483, fax 024 2352483, e-mail: mtbs@mdi.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): mtbs.mdi.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AK1 - budynek mieszkalny wielorodzinny nr 1 Armii Krajowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gostynin ul. Armii Krajowej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: kompleksowa budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. armii Krajowej w Gostyninie wg projektu budowlanego -wykonawczego w sposób zapewniający użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r i SIWZ Oferenci - Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów i oświadczeń; a) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr l) wraz z kopią dowodu wniesienia wadium oraz z tabelami elementów rozliczeniowych (załącznik nr 2) i kosztorysem ofertowym. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę wraz z kopią dowodu wniesienia wadium, tabelami elementów rozliczeniowych i kosztorysem ofertowym. b) Aktualny odpis z odpowiedniego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej dokument taki składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej dokument taki składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.l pkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej dokument taki składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej dokument taki składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. f) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust1 ustawy (załącznik nr 3). W przypadku składania oferty wspólnej dokument taki składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. g) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 5) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wykaz potwierdzający spełnienie warunku. h) Wykazu osób, podmiotów i sprzętu które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 6, 6A i 6B). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wykaz potwierdzający spełnienie warunku. i) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia oraz są członkami właściwej regionalnej Izby Samorządu Zawodowego j) Sprawozdania finansowego albo jego części za lata 2004, 2005 i 2006 wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do składania sprawozdań finansowych - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za lata 2004, 2005 i 2006. W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności - potwierdzające osiągniecie wymaganego w pkt 5.1 lit. d przychodu z działalności. W przypadku składania oferty wspólnej dokument taki składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. k) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej dokument taki składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. l) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z każdą branżą robót budowlanych, którą obejmuje niniejsze postępowanie. W przypadku składania oferty wspólnej dokument taki składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, m) W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną pełnomocnictwo do reprezentowania wspólników w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. n) Załączyć zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: budynek mieszkalny 60 rodzinny. Budynek trzyklatkowy czterokondygnacyjny w całości podpiwniczony, układ konstrukcyjny budynku podłużny trzytraktowy. Ściany nośne budynku murowane, stropy żelbetowe prefabrykowane wielokanałowe lokalnie żelbetowe monolityczne. Balkony i schody żelbetowe. Dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej krokwiowo- płatwiowej kryty blachą trapezową Okna PCV o U=1,1 W/m2 Instalacje w budynku: wod-kan,elektryczne, c.o. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 18

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: ofertę należy zabezpieczyć wpłatą wadium w wysokości 50 000zł w terminie do dnia 12.06.2007 godz. 11:00 Forma wadium zgodna z SIWZ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: patrz pkt II.1.6 i zgodnie z SIWZ - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełniają wymogi art. 22 ust l ustawy, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, oraz posiadają uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wykazując się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie budynku lub budynków mieszkalnych o łącznej kubaturze zbliżonej do budynku objętego zamówieniem, lub wykonaniem robót wszystkich branż ujętych w niniejszym postępowaniu na łączną kwotę 12 000 000, 00 zł brutto w latach 2004 - 2006, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający zastrzega sobie nawiązanie bezpośredniego kontaktu z inwestorami wykonanych robót w celu potwierdzenia należytego wykonania robót i spełnienia przez wykonawcę roszczeń gwarancyjnych. c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykazując się, co najmniej:1 pracownikiem nadzoru posiadającym uprawnienia do kierowania i prowadzenia robót ogólnobudowlanych, 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia sanitarne i 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia elektryczne. Osoby te muszą posiadać uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego oraz muszą być członkami właściwej regionalnej izby samorządu zawodowego. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykazując osiągnięcie: w latach 2004, 2005, 2006 przychodu rocznego z działalności podstawowej nie mniejszego niż po 4.000.000 zł za każdy rok oraz posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie 1.000.000 zł i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z każdą branżą robót budowlanych, którą obejmuje niniejsze postępowanie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mtbs.mdi.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w Kasie MTBS Gostynin spółka z oo lub za zaliczeniem pocztowymw przypadku bezpośredniego zwrócenie się Oferenta o przesłanie SIWZ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2007, godzina 12:00, Siedziba MTBS Gostynin spółka z o.o. 09-500 Gostynin ul. Bierzewicka 14A.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.