eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Odbiór i wywóz odpadów komunalnych ZP/PN - 40/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-12

Białystok: Odbiór i wywóz odpadów komunalnych ZP/PN - 40/12
Numer ogłoszenia: 264047 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i wywóz odpadów komunalnych ZP/PN - 40/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru i wywozu odpadów komunalnych (kod 20 03 01) oraz wstawienie pojemników (kontenerów) w odpowiednich ilościach i o odpowiednich gabarytach: Zadanie nr 1 - usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych z siedziby Zamawiającego Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23 na wysypisko komunalne oraz wstawienie dwóch pojemników na odpady o pojemności 1,1 m3 każdy. Odbiór odpadów odbywać się będzie w godzinach pracy Zamawiającego (7:30 - 15:00) dwa razy w tygodniu: poniedziałek i czwartek lub wtorek i piątek (dni oraz godziny odbioru odpadów zostaną ustalone z Wykonawcą przed podpisaniem umowy). Termin realizacji zamówienia - do dnia 31 grudnia 2013 r., przy czym rozpoczęcie realizacji umowy odbędzie się nie wcześniej niż od 12 stycznia 2013 r. Zadanie nr 2 - usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych z siedziby Oddziału Zamawiającego Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Suwałkach, ul. Szpitalna 60 na wysypisko komunalne oraz wstawienie jednego pojemnika na odpady o pojemności 1,1 m3, zamykanego na kłódkę. Odbiór odpadów odbywać się będzie w godzinach pracy Oddziału Zamawiającego w Suwałkach (7:30 - 15:00) raz w tygodniu (dzień oraz godzina odbioru odpadów zostaną ustalone z Wykonawcą przed podpisaniem umowy). Termin realizacji zamówienia - do dnia 31 grudnia 2013 r., przy czym rozpoczęcie realizacji umowy odbędzie się nie wcześniej niż 13 maja 2013 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest zabezpieczenie oferty wadium w wysokości: 1. dla Zadania nr 1: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych) 2. dla Zadania nr 2: 100,00 zł (słownie: sto złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku, do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1.1. zmiany warunków i terminów płatności - zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu umowy, a co za tym idzie obniżeniem lub podwyższeniem wartości umowy; 1.2. zmiany terminu obowiązywania umowy poprzez jej skrócenie - w sytuacji gdy na podstawie ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw, aktem prawa miejscowego zostanie wprowadzony obowiązek gminy do odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne; 1.3. zmiany harmonogramu i częstotliwości odbioru i wywozu odpadów, przy czym Zamawiający zobowiązany jest do wykorzystania co najmniej 80% wartości przedmiotu umowy; 1.4. zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, nazwy itp.) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np., w formie sukcesji uniwersalnej; 1.5. zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ; 1.6. zmiany zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców, jeżeli Zamawiający zaakceptuje taką zmianę. 2. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i za zgodą obu Stron wprowadzone aneksem do umowy, za wyjątkiem pkt 1.2., kiedy to zmiana nastąpi po jednostronnym oświadczeniu Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, 15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, koszt nabycia kopii SIWZ w wersji papierowej wynosi 8,80 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych z siedziby Zamawiającego Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych z siedziby Zamawiającego Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23 na wysypisko komunalne oraz wstawienie dwóch pojemników na odpady o pojemności 1,1 m3 każdy. Odbiór odpadów odbywać się będzie w godzinach pracy Zamawiającego (7:30 - 15:00) dwa razy w tygodniu: poniedziałek i czwartek lub wtorek i piątek (dni oraz godziny odbioru odpadów zostaną ustalone z Wykonawcą przed podpisaniem umowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych z siedziby Oddziału Zamawiającego Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Suwałkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych z siedziby Oddziału Zamawiającego Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Suwałkach, ul. Szpitalna 60 na wysypisko komunalne oraz wstawienie jednego pojemnika na odpady o pojemności 1,1 m3, zamykanego na kłódkę. Odbiór odpadów odbywać się będzie w godzinach pracy Oddziału Zamawiającego w Suwałkach (7:30 - 15:00) raz w tygodniu (dzień oraz godzina odbioru odpadów zostaną ustalone z Wykonawcą przed podpisaniem umowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.