eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › obsługa linii autobusowej komunikacji miejskiej nr 67, 97, 140, 634, 637, 809, 933



Ogłoszenie z dnia 2005-06-07

POZYCJA 26401

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: obsługa linii autobusowej komunikacji miejskiej nr 67, 97, 140, 634, 637, 809, 933 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, do kontaktów: MIECZYSŁAW BLADOWSKI, ul. Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2519699, fax (032) 251 92 90, e-mail: przetargi@kzkgop.com.pl, http://www.kzkgop.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 02. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa linii autobusowej komunikacji miejskiej nr 67, 97, 140, 634, 637, 809, 933. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 67 relacja: Będzin - Psary - Wojkowice - Czeladź - Będzin 97 relacja: Będzin - Psary - Wojkowice - Będzin (okrężna) 140 relacja: Dąbrowa Górnicza Kopalnia - Dąbrowa Górnicza Tucznawa 634 relacja: Będzin Zagórska - Dąbrowa Górnicza - Sławków ZWM 637 relacja: Dąbrowa Górnicza Kopalnia - Ząbkowice - Łazy - Siewierz Rynek 809 relacja: Będzin - Dąbrowa Górnicza - Łazy 933 relacja: Dąbrowa Górnicza Kopalnia - Sławków ZWM. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Będzin, Psary, Wojkowice, Czeladź, Dąbrowa Górnicza, Sławków, Ząbkowice, Łazy, Siewierz. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.22.00 - Usługi autobusowego transportu publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC) 71211, 71213. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: ok. 1.303.000 wozokilometrów taborem A o pojemności od 50 do 85 miejsc ok. 12.967.000 wozokilometrów taborem B o pojemności od 86 do 115 miejsc. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.12.2005; data zakończenia: 30.11.2013;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 228.000,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia osiem tysięcy złotych). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób autobusem, wydana na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001r. Nr 125, poz. 1371) obejmująca obszar realizacji zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego urzędu skarbowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert., - Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania usług w zakresie przewozów regularnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 250 tys. zł, w tym każda z wykonanych usług o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni posiadać tabor autobusowy, spełniający następujące wymagania: ilość autobusów - pięć autobusów (typ A) o pojemności od 50 do 85 miejsc, - dwadzieścia dwa autobusy (typ B) o pojemności od 86 do 115 miejsc; liczba drzwi - w taborze A co najmniej dwoje drzwi, w taborze B co najmniej dwoje drzwi otwieranych automatycznie ze stanowiska kierowcy; stan techniczny - aktualne badania techniczne na dzień złożenia oferty; min. 4 szt. wyposażone są w silniki spełniające normę czystości spalin EURO; posiadają poręcze ułatwiające wejście inwalidom i osobom w podeszłym wieku, posiadają elektroniczne kasowniki o min. dziesięciocyfrowym systemie kasowania, w ilości co najmniej równej liczbie drzwi w autobusie, posiadają łączność telefoniczną/radiową pomiędzy kierującym autobusem a punktem dyspozytorskim Wykonawcy, mającym łączność z policją i pogotowiem ratunkowym, wyposażone w zestaw tablic kierunkowych trwale zamocowanych w autobusie obejmujący: - tablicę umieszczoną z przodu pojazdu (1 szt.), zawierającą następujące informacje: numer linii, przystanek końcowy i ważniejsze przystanki na trasie linii, znak firmowy i skrót nazwy Zleceniodawcy, - tablicę boczną (1 szt.), zawierającą następujące informacje: numer linii, przystanek końcowy i ważniejsze pośrednie przystanki na trasie linii, znak firmowy i skrót nazwy Zleceniodawcy, - tablicę tylną (1 szt.), zawierającą: numer linii oraz znak firmowy i skrót nazwy Zleceniodawcy. Zamawiający nie wyraża zgody aby jakąkolwiek część zamówienia powierzono podwykonawcom. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 31 - 30089 z dnia 12.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/PO/10/DZ/25/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.07.2005, cena - 16 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.07.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.07.2005, godzina 10:30, w siedzibie zamawiającego piętro XX nr pokoju 25.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.