eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › ZACIĄGNIECIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU INWESTYCYJNEGO NA SFINANSOWANIE ZADAŃ REALIZOWANYCH PRZEZ GMINĘ SZUBIN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-24

Szubin: ZACIĄGNIECIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU INWESTYCYJNEGO NA SFINANSOWANIE ZADAŃ REALIZOWANYCH PRZEZ GMINĘ SZUBIN
Numer ogłoszenia: 264017 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229521 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3910700, 3910701, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZACIĄGNIECIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU INWESTYCYJNEGO NA SFINANSOWANIE ZADAŃ REALIZOWANYCH PRZEZ GMINĘ SZUBIN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu inwestycyjnego na sfinansowanie zadań realizowanych przez Gminę Szubin Zadanie 1 Rozbudowa Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną z częścią dydaktyczną i socjalną w Królikowie - zaciągnięcie kredytu w kwocie 1.900.000,00 złotych Zadanie 2 Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje Boisko Orlik 2012 w Rynarzewie - zaciągnięcie kredytu w kwocie 384.000,00 złotych Warunki udzielenia kredytu: 1) Okres spłaty kredytu od 31 grudnia 2010r. do 31 grudnia 2015 r., 2) Termin uruchomienia kredytu w transzach: I transza - do wysokości kwoty 2.084.000 złotych w terminie do końca III kwartału 2010 roku, lecz nie później niż do 31 grudnia 2010 roku, II transza w kwocie 200.000 złotych w terminie do 31 marca 2011 roku, lecz nie później niż do 30 czerwca 2011 r. Wypłata udzielonego kredytu nastąpi na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego, przelew środków na rachunek budżetu Gminy 73 8164 0001 0000 0505 2000 0024 3) Dopuszcza się możliwość refakturowania płatności uregulowanych w terminie poprzedzającym datę uruchomienia kredytu. 4) Data rozpoczęcia spłaty kapitału 31.12.2010 r. Ostateczny termin spłaty kapitału 31.12.2015r. Spłata kapitału nastąpi w 21 ratach, które będą płatne ostatniego roboczego dnia każdego trzeciego miesiąca kwartału i będą wynosiły I rata - 108.760 złotych, pozostałe 20 rat po 108.762 złotych. 5) Odsetki płatne na ostatni dzień roboczy każdego miesiąca od 31 grudnia 2010 r. do grudnia 2015r., 6) Spłata odsetek odbywać się będzie w okresach miesięcznych przy ratach malejących, 7) Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: zmienna stopa procentowa ustalona w oparciu o stawkę bazową WIBOR dla depozytów 1M, notowanej na ostatni dzień roboczy przed rozpoczęciem kolejnego okresu odsetkowego, powiększona o marżę banku. Oprocentowanie ma być liczone za okresy i od kwot kredytu przekazanego Gminie do dyspozycji, 8) Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową, 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia spłaty kredytu, bez dodatkowych opłat, 10) Z tytułu aneksów do umowy kredytowej Wykonawca (Bank) nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji, 11) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej [PLN], 12) W przypadku wcześniejszej spłaty kapitału odsetki liczone będą za okres faktycznego wykorzystania kredytu, 13) Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania kredytu w określonej wysokości.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Pile, ul. Dr. Fr. Witaszka 2 A, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 513140,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 286346,22

  • Oferta z najniższą ceną: 286346,22 / Oferta z najwyższą ceną: 364674,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.