eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › wykonanie robót wewnętrznych tynkarsko-posadzkowych w budynku mieszkalnym przy ul. Szpitalnej 5 w Czeladzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-10

POZYCJA 26400

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Czeladź: wykonanie robót wewnętrznych tynkarsko-posadzkowych w budynku mieszkalnym przy ul. Szpitalnej 5 w Czeladzi Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Inżynierii Komunalnej w Czeladzi, do kontaktów: Wiesław Krzysiek, Lucjan Jurek, ul. Wojkowicka 2, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 2652653, fax 032 3632653, e-mail: inwestycje@zikczeladz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://zik.czeladz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót wewnętrznych tynkarsko-posadzkowych w budynku mieszkalnym przy ul. Szpitalnej 5 w Czeladzi. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 41-250 Czeladź ul. Szpitalna 5. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót wewnętrznych tynkowo-posadzkowych w budynku mieszkalnym przy ul. Szpitalnej 5 w Czeladzi. Część niezbędnych materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Zamawiający. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dla potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez zamawiającego dla oferowanych robót budowlanych wykonawcy winni złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 i art.24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z 29.01.2004r. wraz z późniejszymi zmianami. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.45.12.00 - Zakładanie paneli Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.12.00 - Zakładanie paneli 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - Sufity i okładziny stropów z płyt gipsowo-kartonowych 2.567,3 m2 , okładziny ścian z płyt gipsowo-kartonowych 5.457,3 m2, izolacje posadzek z folii 2.127,7 m2 , izolacje posadzek ze styropianu 2.127,7 m2, posadzki cementowe 2.127,7 m2, posadzki z paneli podłogowych 1.120,00 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniają warunki art.22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 01.2004r. wraz z późniejszymi zmianami. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceną spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie złożenie przez wykonawcę : 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Ważnego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 i art.24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1, oraz że nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z 29.01.2004 r. wraz z późniejszymi zmianami. 3. Kserokopię uprawnień budowlanych osoby która będzie kierowała pracami na budowie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zik.czeladz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 12:00, Zakład Inżynierii Komunalnej w Czeladzi 41 - 250 Czeladź; ul. Wojkowicka 2 sala nr 18, III Piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.