eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubów › Przetarg nieograniczony na roboty budowlane pn.Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mistów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-07

Jakubów: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mistów
Numer ogłoszenia: 263904 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218304 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jakubów, Jakubów 55, 05-306 Jakubów, woj. mazowieckie, tel. 025 7579190, faks 025 7579190.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mistów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mistów wraz z budową oczyszczalni ścieków w miejscowości Leontyna gmina Jakubów. 2.Zakres robót obejmuje: a)budowa mechaniczno -biologicznej oczyszczalni ścieków budynek techniczny , reaktor osadu czynnego /bioreaktor/ , pompownia , zbiornik osadu , punkt zlewny ze zbiornikiem uśredniającym , studnia pomiarowa , studnie , przyłącze wodociągowe sieci wod-kan na terenie, kanał odpływowy ścieków oczyszczonych ,drogi i zagospodarowanie terenu, instalacje elektryczne , instalacje sanitarne - wewnętrzne b)budowa kanalizacji sanitarnej - zlewnia do oczyszczalni scieków sieć kanalizacyjna , rurociągi grawitacyjne - kanał ściekowy PVC O 250, O 200, O 160, studzienki systemowe z tworzywa sztucznego O 425 mm , rurociągi tłoczne - kanał ściekowy PE PN 10 O 125 i 110, studzienki odwodnieniowe i odpowietrzające, przejścia rurociągów grawitacyjnych i ciśnieniowych pod drogami asfaltowymi należy , wykonać metodą przecisku bez naruszenia konstrukcji drogi, tłocznie ścieków należy zakupić jako kompletny obiekt c)kanały boczne (przyłącza do pierwszej studzienki na posesji) - zlewnia do oczyszczalni ścieków d)przyłącze wodociągowe do oczyszczalni ścieków na działkach 156,28,29,33 Inwestycja realizowana będzie na działkach Nr 229/3, 468/2, 229/4, 469, 230, 191, 470, 232/1, 471/1, 193, 194, 254/1, 472/1, 198, 474/2, 259, 475/1, 238/6, 283/3, 227, 51/2 w miejscowości Mistów oraz na działkach Nr 28, 29, 33, 156 w miejscowości Leontyna. 3.Wykonawca przeprowadzi uruchomienie i rozruch oczyszczalni. 4.Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia przeprowadzi przeszkolenie obsługi osób wskazanych przez Zamawiającego. 5.Zamówienie zostanie w pełni zrealizowane z materiałów i urządzeń wyłącznie fabrycznie nowych, które zapewni Wykonawca. Ponadto Wykonawca zapewni odpowiedni sprzęt do wykonania niniejszego zamówienia. 6.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia, w tym na: wykonane roboty budowlane - 36 miesięcy, zamontowane urządzenia - 36 miesięcy Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 7.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest w: dokumentacji projektowej- Załącznik do SIWZ, STWiOR zawierającej zbiory wymagań w zakresie wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów i urządzeń oraz wymagania w zakresie prawidłowości wykonania poszczególnych robót - Załącznik do SIWZ, przedmiarach robót - Załącznik do SIWZ 8.Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej przy opisywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający użył znaków towarowych i nazw producentów, należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia służą wyłącznie ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej oraz doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych w oparciu o produkty i materiały innych producentów pod warunkiem, że spełniają one te same właściwości techniczne oraz na etapie realizacji inwestycji uzyskają akceptację projektanta, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Wszelkie materiały i urządzenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pochodzące od konkretnych producentów lub ze wskazaną marką albo patentem, określają wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały/urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy Wykonawca, który zamierza zastosować materiały lub urządzenia równoważne obowiązany jest w ofercie wskazać w formularzu Wykaz urządzeń równoważnych - stanowiący załącznik do SIWZ, które oferowane urządzenia lub/i materiały zostały zaoferowane jako równoważne oraz załączyć do oferty stosowne, potwierdzone przez producenta, dokumenty określające dane techniczne w zakresie odpowiadającym parametrom materiałów/urządzeń zaprojektowanych (np.: specyfikacje i karty techniczne) oraz wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów. Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie deklarację wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów określonych w SIWZ. Wykonawca składający ofertę zawierającą rozwiązania równoważne ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Jeżeli materiały lub/i urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentacji projektowej i STWiOR w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nie odpowiadająca treści SIWZ. Zwrot równoważne oznacza możliwość uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych poprzez dopuszczenie ofert opartych na równoważnych ustaleniach. Dokumentacja techniczna do wglądu w Urzędzie Gminy w dniach poniedziałek - piątek w godz. 800 - 1500...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja realizowana jest przy pomocy środków UE w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INSTALBUD Sp. z o.o. , 35-105 Rzeszów ul. Boya Żeleńskiego 6a, 35-105 Rzeszów, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3303733,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3431139,07

  • Oferta z najniższą ceną: 3431139,07 / Oferta z najwyższą ceną: 3551790,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.