Ogłoszenie z dnia 2010-09-24
Gorzów Wielkopolski: Montaż niezbędnego oświetlenia awaryjnego w segmencie D, wymiana przewodów oświetlenia awaryjnego w łączniku B C i D na niepalne. Roboty budowle, wykończeniowe po robotach elektrycznych oraz roboty remontowe budowlane i sanitarne niezbędne dla prawidłowego wykonania zadania w ramach robót nieprzewidzianych w przetargu nieograniczonym - nr ogłoszenia 342296-2009
Numer ogłoszenia: 263887 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska Boczna 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7323522, faks 095 7324122.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż niezbędnego oświetlenia awaryjnego w segmencie D, wymiana przewodów oświetlenia awaryjnego w łączniku B C i D na niepalne. Roboty budowle, wykończeniowe po robotach elektrycznych oraz roboty remontowe budowlane i sanitarne niezbędne dla prawidłowego wykonania zadania w ramach robót nieprzewidzianych w przetargu nieograniczonym - nr ogłoszenia 342296-2009.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Montaż niezbędnego oświetlenia awaryjnego w segmencie D, wymiana przewodów oświetlenia awaryjnego w łączniku B C i D na niepalne. Roboty budowle, wykończeniowe po robotach elektrycznych oraz roboty remontowe budowlane i sanitarne niezbędne dla prawidłowego wykonania zadania w ramach robót nieprzewidzianych w przetargu nieograniczonym - nr ogłoszenia 342296-2009.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPUH DREW-PLAST DARIUSZ MAZOWIECKI
jakie przetargi wygrała firma
PPUH DREW-PLAST DARIUSZ MAZOWIECKI
- PPUH Drew - Plast Dariusz Mazowiecki, ul. Gorzowska 7 Różanki, 66-415 Kłodawa, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58476,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58476,83
Oferta z najniższą ceną: 58476,83 / Oferta z najwyższą ceną: 58476,83
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb z wolnej ręki został zastosowany ze względu na konieczność wykonania robót remontowych nieujętych w przetargu nieograniczonym niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania obiektu. Art. 67 ust. 1 pkt. 5
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Remont zagospodarowania terenu Prokuratury Rejonowej w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13a
- Świadczenie usług kominiarskich w zasobach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Świadcz. usł. polegającej na przygotowaniu posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i Policyjnej Izbie Dziecka na potrzeby jednostek Policji woj. lubuskiego
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do pilnych oznaczeń PCR RT w systemie modułowym.
- Wybór wykonawcy dla realizacji umowy ramowej w przedmiocie grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Zamawiającego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Maszewo
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.