eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Zakup i dostawa części zamiennych do central DGT. Numer referencyjny P/44/IW/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Toruń: Zakup i dostawa części zamiennych do central DGT. Numer referencyjny P/44/IW/08
Numer ogłoszenia: 263885 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Baza Materiałowo - Techniczna , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6533660, fax. 056 6903660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bmt.pl/przetargi_1bmt

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa części zamiennych do central DGT. Numer referencyjny P/44/IW/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części: Część nr 1 - zakup i dostawa pakietu TCK2 N (1 x DSS1) 3450.00.00-2503-2 - 15 sztuk; Część nr 2 - zakup i dostawa pakietu SUPO 3450.00.0602-1- 10 sztuk; Część nr 3 - zakup i dostawa traktu TCK 4 (4 x DSS1) - 2 sztuki; Część nr 4 - zakup i dostawa traktu TCK 4 (4 x QSIG)- 2 sztuki; Część nr 5 - zakup i dostawa pakietu TCK2N (2 x QSIG) 3450.00.00-2503-1 - 4 sztuki; Część nr 6 - zakup i dostawa Stanowiska Zdalnego Nadzoru i Taryfikacji - 2 sztuki; Część nr 7 - zakup i dostawa routera dostępowego DGT DR-100 - 1 sztuka; Część nr 8 - zakup i dostawa aparatu cyfrowego DGT 3490 F - 7 sztuk..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.54.60.00 - Cyfrowe wyposażenie centrali .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tzn.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane warunki: 1.1.Wpis do właściwego rejestru albo ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Warunek: Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Warunek: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Warunki: Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków na podstawie oświadczenia oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów oraz oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (z zastosowaniem art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty muszą być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 3); 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1bmt.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: odebrać osobiście w siedzibie 1 BMT Toruń, ul. Okólna 37 w kancelarii jawnej (budynek Nr 97, pokój nr 11), zamówić faksem (o przesłanie pocztą) lub pobrać ze strony internetowej (bezpłatnie)..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w 1 BMT - Toruń, ul. Okólna 37, kancelaria jawna bud. Nr 97, pokój nr 11 lub drogą pocztową na adres 1 BMT..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa pakietu TCK2 N (1 x DSS1) 3450.00.00-2503-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa pakietu TCK2 N (1 x DSS1) 3450.00.00-2503-2 - 15 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.54.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa pakietu SUPO 3450.00.0602-1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa pakietu SUPO 3450.00.0602-1- 10 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.54.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa traktu TCK 4 (4 x DSS1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa traktu TCK 4 (4 x DSS1) - 2 sztuki;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.54.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa traktu TCK 4 (4 x QSIG).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa traktu TCK 4 (4 x QSIG)- 2 sztuki;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.54.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa pakietu TCK2N (2 x QSIG) 3450.00.00-2503-1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa pakietu TCK2N (2 x QSIG) 3450.00.00-2503-1 - 4 sztuki;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.54.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa Stanowiska Zdalnego Nadzoru i Taryfikacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa Stanowiska Zdalnego Nadzoru i Taryfikacji - 2 sztuki;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.54.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa routera dostępowego DGT DR-100.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa routera dostępowego DGT DR-100 - 1 sztuka;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.54.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa aparatu cyfrowego DGT 3490 F.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa aparatu cyfrowego DGT 3490 F - 7 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.54.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.