Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-15
Poznań: Dostawa artykuł BHP
Numer ogłoszenia: 26387 - 2016; data zamieszczenia: 15.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego , Ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 261 548 500, faks 261 548 555.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykuł BHP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych artykułów BHP do magazynów służb: ZLT i LŚB, mundurowej, MPS, uzbrojenia, SWOM oraz sł. samochodowej znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu. Koszt transportu pokryje wykonawca i wliczy w koszt dostawy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 14 pakietów opisane w Formularzach cenowych - załącznikach nr 5.1-5.13 do przedmiotowej SIWZ: Dla służby ZZLT i LŚB: PAKIET nr 1 - Rękawice PAKIET nr 2 - Czyściwo PAKIET nr 3 - Artykuły ochronne PAKIET nr 4 - Materiały ostrzegawcze PAKIET nr 5 - Ochronniki słuchu PAKIET nr 6 - Zestaw komunikacji z laryngofonem PAKIET nr 7 - Zestaw słuchawkowy z mikrofonem PAKIET nr 8 - Zestaw słuchawkowy z mufa PAKIET nr 9 - Artykuły dezynfekujące dla BL MON Dla sł. MPS oraz SWOM: PAKIRT nr 10 - Rękawice nitrylowe bezpudrowe Dla sł. uzbrojenia: PAKIRT nr 11 - Rękawice bawełniane Dla sł. samochodowej: PAKIET nr 12 - Czyściwo bawełniane białe Dla służby mundurowej: PAKIET nr 13 - Odzież ochronna oraz artykuły BHP Zamawiający nie ogranicza ilości pakietów, w jakiej wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 35.11.34.40-5, 32.34.23.00-5, 19.21.20.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wynagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z postanowieniami § 7 Projektu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blt.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
ul. Silniki 1
61-325 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2016 godzina 11:00, miejsce: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. Silniki 1 61-325 Poznań lok. 3.10A w Budynku Sztabu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET nr 1 - Rękawice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - zał. nr 5.1-5.13 do SIWZ Zamawiający wymaga, aby wykonawca wypełnił kolumnę nr 7 i 8 załącznika Nr 5.1-5.13 do SIWZ - wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 7 i 8 Formularza cenowego w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca jest obowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia zgodnie z tym co zostało przez niego zawarte w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Czyściwo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - zał. nr 5.1-5.13 do SIWZ Zamawiający wymaga, aby wykonawca wypełnił kolumnę nr 7 i 8 załącznika Nr 5.1-5.13 do SIWZ - wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 7 i 8 Formularza cenowego w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca jest obowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia zgodnie z tym co zostało przez niego zawarte w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.21.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Artykuły ochronne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - zał. nr 5.1-5.13 do SIWZ Zamawiający wymaga, aby wykonawca wypełnił kolumnę nr 7 i 8 załącznika Nr 5.1-5.13 do SIWZ - wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 7 i 8 Formularza cenowego w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca jest obowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia zgodnie z tym co zostało przez niego zawarte w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.34.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamóiwenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały ostrzegawcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - zał. nr 5.1-5.13 do SIWZ Zamawiający wymaga, aby wykonawca wypełnił kolumnę nr 7 i 8 załącznika Nr 5.1-5.13 do SIWZ - wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 7 i 8 Formularza cenowego w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca jest obowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia zgodnie z tym co zostało przez niego zawarte w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ochronniki słuchu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - zał. nr 5.1-5.13 do SIWZ Zamawiający wymaga, aby wykonawca wypełnił kolumnę nr 7 i 8 załącznika Nr 5.1-5.13 do SIWZ - wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 7 i 8 Formularza cenowego w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca jest obowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia zgodnie z tym co zostało przez niego zawarte w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.40-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw komunikacji z laryngofonem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - zał. nr 5.1-5.13 do SIWZ Zamawiający wymaga, aby wykonawca wypełnił kolumnę nr 7 i 8 załącznika Nr 5.1-5.13 do SIWZ - wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 7 i 8 Formularza cenowego w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca jest obowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia zgodnie z tym co zostało przez niego zawarte w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw słuchawkowy z mikrofonem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - zał. nr 5.1-5.13 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wypełnił kolumnę nr 7 i 8 załącznika Nr 5.1-5.13 do SIWZ - wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 7 i 8 Formularza cenowego w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca jest obowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia zgodnie z tym co zostało przez niego zawarte w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamóiwenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestaw słuchawkowy z mufa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - zał. nr 5.1-5.13 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wypełnił kolumnę nr 7 i 8 załącznika Nr 5.1-5.13 do SIWZ - wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 7 i 8 Formularza cenowego w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca jest obowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia zgodnie z tym co zostało przez niego zawarte w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Rękawice dla sł. MPS oraz SWOM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - zał. nr 5.1-5.13 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wypełnił kolumnę nr 7 i 8 załącznika Nr 5.1-5.13 do SIWZ - wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 7 i 8 Formularza cenowego w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca jest obowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia zgodnie z tym co zostało przez niego zawarte w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rekawice bawełniane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - zał. nr 5.1-5.13 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wypełnił kolumnę nr 7 i 8 załącznika Nr 5.1-5.13 do SIWZ - wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 7 i 8 Formularza cenowego w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca jest obowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia zgodnie z tym co zostało przez niego zawarte w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Czyściwo bawłniane białe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - zał. nr 5.1-5.13 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wypełnił kolumnę nr 7 i 8 załącznika Nr 5.1-5.13 do SIWZ - wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 7 i 8 Formularza cenowego w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca jest obowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia zgodnie z tym co zostało przez niego zawarte w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.21.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Odzież ochronna oraz artykuły BHP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - zał. nr 5.1-5.13 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wypełnił kolumnę nr 7 i 8 załącznika Nr 5.1-5.13 do SIWZ - wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 7 i 8 Formularza cenowego w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca jest obowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia zgodnie z tym co zostało przez niego zawarte w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Artykuły dezynfekujące dla BL MON.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - zał. nr 5.1-5.13 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wypełnił kolumnę nr 7 i 8 załącznika Nr 5.1-5.13 do SIWZ - wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 7 i 8 Formularza cenowego w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca jest obowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia zgodnie z tym co zostało przez niego zawarte w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej), dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej. Zamówienie zostało podzielone na 3 części
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Modernizacja pomieszczeń po byłym Oddziale Dermatologii w filii nr 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Roboty budowlane obejmujące zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w obiekcie US w Kaliszu ul. Fabryczna 1A
- Wykonanie projektu i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na moście przez Obrę w Zbąszyniu, DW 302
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy odzieży wizytowej dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Zakup sortów mundurowych - część I
- Dostawa odzieży i obuwia
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów w 2024 roku
- KPN/13/2024 "Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego"
- Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.