eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodziczno › Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych i zespołów szkół na terenie gminy Grodziczno w roku szkolnym 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-03

Grodziczno: Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych i zespołów szkół na terenie gminy Grodziczno w roku szkolnym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 263862 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodzicznie , Grodziczno 17A, 13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4729327, faks 056 4729327.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych i zespołów szkół na terenie gminy Grodziczno w roku szkolnym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych i zespołów szkół na terenie gminy Grodziczno w roku szkolnym 2009/2010. 2. Posiłek z uwzględnieniem zmianowości winien składać się z następujacych zestawów: - Poniedziałek - zupa 0,5 l + pieczywo 60 g + ciepła wkładka 100 g; - Wtorek - drugie danie 280 g + surówka 150 g + kompot 250 ml; - Środa - zupa 0,5 l + pieczywo 60 g + ciepła wkładka 100 g; - Czwartek - drugie danie 280 g + surówka 150 g + kompot 250 ml; - Piątek - danie bezmięsne np. pierogi, ryba, naleśniki itp. 280 g + przystawka 150 g + kompot 250 ml; Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę aby zapewnił różnorodność dostarczanych zup i dań głównych z zachowaniem normy kaloryczności, wynoszacej minimum 600 kcal. 3. Liczba posiłków może ulec zwiększeniu (+/- 20%) lub zmniejszeniu (+/- 20%) w trakcie realizacji umowy, w zależności od ilości dożywianych dzieci w szkole. W roku szkolnym 2008/2009 r. liczba ta wynosiła średnio 310 posiłków dziennie. 4. Posiłki należy dostarczyć do szkół na terenie gminy Grodziczno: - Zespół Szkół w Grodzicznie 56 47 291 51, - Zespół Szkół w Mrocznie 56 47 411 10, - Szkoła Podstawowa w Boleszynie 56 47 411 14, - Szkoła Podstawowa w Montowie 56 47 291 68, - Szkoła Podstawowa w Zwiniarzu 89 645 04 97, - Szkoła Podstawowa w Zajączkowie 56 47 412 23. Zamawiający zastrzega sobie u Wykonawcy możliwość wykupienia posiłków przez innych uczniów, nie objętych dożywianiem, w cenie podanej w ofercie przetargowej. 5. Wykonawca winien posiłki gorące dostarczać w pojemnikach termoizolacyjnych lub termosach z blachy nierdzewnej, zapewniających odpowiednie warunki higieniczno - sanitarne. 6. Wykonawca zobowiazany jest do dostarczenia posiłków gorących do danej szkoły podstawowej lub zespołu szkół wraz z zastawą stołową składającą się /w miarę potrzeby/ z talerza głębokiego, talerza płaskiego, kubka do kompotu, łyżki, widelca, noża. Po spożyciu posiłków przez uczniów zastawę stołową należy odebrać celem jej umycia. 7. Dostarczenie gorących posiłków winno następować każdego dnia do godz. 10,00, za wyjątkiem świąt, ferii oraz dni, o których wcześniej poinformują dyrektorzy poszczególnych jednostek. Miejsce dostarczenia gorących posiłków należy uzgodnić z Dyrektorem danej szkoły podstawowej lub zespołu szkół. 8. Wykonawca zobowiazany jest do utylizacji resztek i odpadów pokonsumcyjnych. 9. Zaoferowana cena przez Wykonawcę za jeden posiłek pomimo zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych gorących posiłków nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, wynikającego z art. 24 ustawy. 2. Przedstawią oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków w niniejszym postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 oraz art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Kopię wymaganych dokumentów należy składać poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. 4. Ocena spełniania w/w warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą /spełnia/ - /nie spełnia/ na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 6. Zamawiający wezwie Wykonawców, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy prawo Zamówień Publicznych, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 7. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 8. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust 1 pkt. 3..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć do przedkładanej oferty następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z ceną oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ , 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Oświadczenie o akceptacji warunków przetargowych zamawiającego w tym również okresu związania ofertą w okresie 30 dni od daty składania ofert oraz o przyjęciu warunków umownych i realizacyjnych zamawiającego oraz postanowień określonych we wzorze umowy zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 2, 3, 4 i 5. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 5: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.grodziczno.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodzicznie, Grodziczno 17A; 13-324 Grodziczno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodzicznie, Grodziczno 17A; 13-324 Grodziczno ( dział Świadczeń Rodzinnych ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.