eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Instytutu Kardiologii sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-07

Warszawa: dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Instytutu Kardiologii sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 26385 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kardiologii, ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120440, fax 022 8126732.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa. Zdrowie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Instytutu Kardiologii sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Instytutu Kardiologii sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.16.11 - Zbiorniki na mocz Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz Oryginalny kod CPV: 25.22.12.00 - Pojemniki medyczne z polietylenu Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew Oryginalny kod CPV: 25.22.71.00 - Osłony z polistyrenu Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.11.00 - Osłony z polistyrenu Oryginalny kod CPV: 24.11.11.31 - Hel Kod CPV wg słownika 2008: 24.11.13.00 - Hel Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna Oryginalny kod CPV: 17.21.21.00 - Prześcieradła Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.21.00 - Prześcieradła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VIII i IX SIWZ według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wymagane są następujące dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - (zał. Nr 3 do SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. A Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu dla osoby podpisującej ofertę, o ile nie wynika ono z dokumentu wymienionego w pkt. 1.2) lub B. Pełnomocnictwo notarialne 4. Dokumenty wymienione w pkt. 1.2), 1.3), 1.4), 3B oraz IX mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być oryginałami. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2), 1.3), 1.4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 6. Dokument o którym mowa w pkt. 1.2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa w pkt. 1.3), 1.4) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7 . Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 1.2) zastępuje się je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt 6 stosuje się odpowiednio. IX. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca musi przedstawić: 1. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r.) - deklaracja zgodności + zgłoszenie wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy wyrobów medycznych klasy I i IIa , których wytwórca ma siedzibę poza Polską , a które już zostały wprowadzone do obrotu w innych krajach członkowskich UE lub EFTA. 2. Materiały producenta (np. foldery, opisy techniczne, wyciągi z katalogów) dla udokumentowania spełnienia wymaganych parametrów oferowanych materiałów medycznych . Wykonawca dołączy do oferty próbki oferowanych materiałów medycznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ikard.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Naukowo-Badawcze Instytutu Kardiologii , ul. Niemodlińska 33 , 04-635 Warszawa, Dział Handlowy pokój 327 koszt SIWZ 50 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 10:30, miejsce: Centrum Naukowo-Badawcze Instytutu Kardiologii , ul. Niemodlińska 33 , 04-635 Warszawa, Dział Handlowy pokój 327.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały medyczne (wg specyfikacji) zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Strzykawki (wg specyfikacji).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki (wg specyfikacji) zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podkłady, prześcieradła papierowe, maski , czepki, fartuchy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady, prześcieradła papierowe, maski , czepki, fartuchy (wg specyfikacji) zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 17.21.21.00-2, 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bula z helem jednorazowego użytku do pomp do kontrpulsacji wewnątrzaortalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bula z helem jednorazowego użytku do pomp do kontrpulsacji wewnątrzaortalnej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.11.31-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Etui do monitora Micropaq (wg specyfikacji) elektrody naskórne ju kompatybilne z defibrylatorem AED 20MP Plus (wg specyfikacji).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etui do monitora Micropaq (wg specyfikacji) zgodnie z SIWZ elektrody naskórne ju kompatybilne z defibrylatorem AED 20MP Plus (wg specyfikacji) zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0, 25.22.71.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.