eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Opracowanie koncepcji komunikacji wraz z materiałami wizualnymi w ramach projektuZintegrowany System Informacji TurystycznejBudowa Centrów Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną



Ogłoszenie z dnia 2010-08-25

Kartuzy: Opracowanie koncepcji komunikacji wraz z materiałami wizualnymi w ramach projektu: Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrów Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną
Numer ogłoszenia: 263854 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kartuski, ul. Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 58 6810328, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji komunikacji wraz z materiałami wizualnymi w ramach projektu: Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrów Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie koncepcji komunikacji wraz z materiałami wizualnymi w ramach projektu: Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrów Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia Wraz z Kampanią Promocyjną, w tym: A. Opracowanie koncepcji komunikacji. B. Projekt linii graficznej kampanii. C. Opracowanie księgi kodyfikacyjnej, regulującej zastosowanie systemu identyfikacji Kaszubskiego Pierścienia. D. Propozycje działań z zakresu Public Relations. 12.2 Podstawowe założenia planowanego przedsięwzięcia Projekt Zintegrowany system Informacji Turystycznej: Budowa Centrów Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną składa się z dwóch części: inwestycyjnej oraz kampanii promocyjnej. Część inwestycyjna obejmuje budowę Centrów Informacji Turystycznej w miejscowościach: Chmielno, Chojnice, Czarna Dąbrówka, Czersk, Wiele, Garczyn, Lębork, Łeba, Miastko, Wilcze Błota oraz adaptację budynku na potrzeby CIT w Kołczygłowach. Tytułowe Bramy mają za zadanie powitać turystów wjeżdżających na teren Kaszub oraz zainteresować ich bogatą ofertą turystyczną i kulturalną tej części Polski. Sama koncepcja funkcjonowania CIT została określona przez Polską Organizację Turystyczną - Bramy mają spełniać przede wszystkim funkcję informacyjną oraz promocyjną z wykorzystaniem najnowszych technik multimedialnych. Kreacja produktowo - wizerunkowa kampanii promocyjnej winna wzbudzać wiarygodność i przekonanie do marki. W miarę postępów w projekcie należy budować pozytywny wizerunek Kaszubskiego Pierścienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Sp. z o.o., ul. Sąsiedzka 2, 80-298 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61475,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61475,41

  • Oferta z najniższą ceną: 61475,41 / Oferta z najwyższą ceną: 61475,41

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie zostało udzielone zgodnie z przeprowadzonym konkursem w myśl art. 110 ustawy Prawo zamówień publicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.