eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Opracowanie projektu technicznego monitoringu inklinometrycznego przemieszczeń Skarpy Wiślanej, zainstalowanie czterech inklinometrów na odcinku od budynku sądów do schodów w Jarze Kazimierza ze szczególnym uwzględnieniem ulicy Piekarskiej. Wykonanie pomi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-03

Płock: Opracowanie projektu technicznego monitoringu inklinometrycznego przemieszczeń Skarpy Wiślanej, zainstalowanie czterech inklinometrów na odcinku od budynku sądów do schodów w Jarze Kazimierza ze szczególnym uwzględnieniem ulicy Piekarskiej. Wykonanie pomiaru zerowego
Numer ogłoszenia: 263850 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka , ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu technicznego monitoringu inklinometrycznego przemieszczeń Skarpy Wiślanej, zainstalowanie czterech inklinometrów na odcinku od budynku sądów do schodów w Jarze Kazimierza ze szczególnym uwzględnieniem ulicy Piekarskiej. Wykonanie pomiaru zerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1.opracować projekt na wykonanie instalacji czterech kolumn inklinometrycznych przeznaczonych do wgłębnego pomiaru przemieszczeń mas gruntu w obrębie skarpy; a)dokonać wyboru technologii (typ, model) urządzeń pomiarowych i rur inklinometrycznych oraz technologii wiercenia otworów w zależności od warunków geologiczno-inżynierskich w terenie celem zapewnienia jak najlepszej dokładności pomiarów; b)wskazać propozycje optymalnych lokalizacji punktów pomiarowych; c)dokonać analizy dostępnych materiałów archiwalnych z zakresu geologii oraz pozyskać aktualne dane o terenie w drodze wizji; d)dokonać niezbędnych uzgodnień, w tym z Miejskim Konserwatorem Zabytków w Urzędzie Miasta Płocka, z Zespołem Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Urzędzie Miasta Płocka oraz z Wydziałem Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Płocka - w zakresie ostatecznej lokalizacji inklinometrów. 2.wykonać instalację sieci monitoringu wgłębnego skarpy składającej sie z czterech kolumn inklinometrycznych (sondy inklinometryczne w otworach pomiarowych uzbrojonych rurami inklinometrycznymi), zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i z zachowaniem odpowiednich norm i przepisów branżowych; 3.przeprowadzić pierwszy pomiar (pomiar zerowy) na zainstalowanej sieci monitoringu inklinometrycznego celem ustalenia początkowego kształtu i orientacji poszczególnych otworów pomiarowych; 4.sporządzić pełną dokumentację z wykonanych pomiarów, zawierającą szczegółowe wnioski wypływające z otrzymanych wyników, obejmującą: wykresy przemieszczeń kumulacyjnych, przyrostów przemieszczeń w interwałach pomiarowych oraz wektorów przemieszczeń najważniejszych powierzchni poślizgu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium 1000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w ww. zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 3.1.Wykonawca musi dysponować: geologiem z uprawnieniami kategorii VII lub VI do opracowania projektu i dokumentacji, geologiem uprawnionym w odpowiednim zakresie do nadzorowania prac geologicznych wykonywanych w terenie 3.2. Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 zamówienie polegające na zainstalowaniu co najmniej 1 szt. inklinometru. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to: a) warunek określony w pkt 1) i 2) musi spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, b) warunek określony w pkt 3.1) i 4) muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy składających ofertę wspólną. c) warunek określony w pkt 3.2 musi spełniać co najmniej 1 z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie odpowiednich dokumentów ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Zał. Nr 2 SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej dokument winni złożyć wszyscy Partnerzy składający ofertę wspólną na jednym formularzu lub lider konsorcjum w imieniu wszystkich członków. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty wspólnej dokument winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. 3. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zał. Nr 3. 4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień przez geologów. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku Nr 5 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Płocka, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 8 Stary Rynek 1 (wejście od ul. Zduńskiej) 09-400 Płock cena SIWZ 7 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Płocka, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 8 Stary Rynek 1 (wejście od ul. Zduńskiej) 09-400 Płock Otwarcier ofert odbędzie się o godz.11:00 w siedzibie Zamawiającego sala 206.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - Wojciech Nawrocki- tel.(0-24) 367-16-12 lub 367-16-05 w godz. pracy Urzędu (pon., wt.,czw. 7.30-15.30, śr. 9.30 -17.30) /w zakresie przedmiotu zamówienia/. - Magdalena Śmigielska - tel. (024) 367-16-16, (pon., wt.,czw. 7.30-15.30, śr. 9.30 -17.30)/ w zakresie SIWZ/.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.