To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Zawiercie: Dostawa do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu materiałów biurowych wydzielonych na pakiety.
Numer ogłoszenia: 26383 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11495 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722134, faks 032 6727701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu materiałów biurowych wydzielonych na pakiety..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych wydzielonych na pakiety do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu.Przewidywana wielkość zamówienia została określona w załączniku Nr 1 do siwz.Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez zamawiającego na podstawie zamówień częściowych, stosownie do zaistniałych potrzeb. Wykonawca realizuje dostawy towarów własnym transportem i na własne ryzyko do MOPS Zawiercie w dniach poniedziałek 8.00 do 16.00 , od wtorku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 w okresie trwania umowy. Ustala się, iż każdorazowo przed wydaniem przedmiotu dostawy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie zamawiającego przez strony. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania. Wielkości zamówienia podane w Zał. Nr 1 do SIWZ - w formularzu asortymentowo-cenowym (pakiety Nr I i II) są wielkościami orientacyjnymi, które będą korygowane w zależności od zapotrzebowania z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto zamówienia. Wielkości zamówienia podana w załączniku Nr 1 do SIWZ - w formularzu asortymentowo-cenowym są wielkościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie objęcia zamówieniem do 30% asortymentu ilościowego wskazanego w załączniku Nr 1 do SIWZ.Podana ilość towaru może być w trakcie wykonywania umowy zmieniana. W takiej sytuacji wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez zamawiającego towaru, którego ilość zamawiający ograniczył. Zakup towaru przez zamawiającego w ilości mniejszej od ustalonej w siwz nie stanowi nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu dostarczonego towaru. W określonym zakresie część asortymentu Pakiet I - artykuły biurowe przeznaczona będzie na potrzeby zamówienia realizowanego w ramach projektu pt: Lepsza droga do przyszłości - działania na rzecz zawierciańskich Romów POKL. 01.03.01-00-409/11. W zakresie Pakiet II - artykuły biurowe PROJEKT asortyment przeznaczony jest na potrzeby zamówienia realizowanego w ramach projektu pn.: Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie POKL 07.01.01-24-007/08.Wymagany termin wykonania realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31. 12. 2013 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.29.00 - Przybory do korygowania 30.19.97.92 - Kalendarze 24.91.00.00 - Kleje 30.19.21.60 - Korektory 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.76.30 - Papier do drukowania 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 90.19.71.00 - 90.19.71.00 30.19.21.25 - Pisaki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Lepsza droga do przyszłości - działania na rzecz zawierciańskich Romów POKL. 01.03.01-00-409/11. Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie POKL 07.01.01-24-007/08..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I - artykuły biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO-SET" J.SZCZEŚNIAK, J.SZCZEŚNIAK S.C.
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO-SET" J.SZCZEŚNIAK, J.SZCZEŚNIAK S.C.
- Hurtowy Skład Materiałów Biurowych BIURO-SET s.c., ul. Sądowa 8, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34947,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40181,66
Oferta z najniższą ceną: 39055,73 / Oferta z najwyższą ceną: 40181,66
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II - artykuły biurowe PROJEKT
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIURO PLUS AS OFFICE Stefan Krzanowski, ul. Wolności 110a, 42-506 Będzin, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1356,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1798,09
Oferta z najniższą ceną: 1798,09 / Oferta z najwyższą ceną: 2557,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa produktów medycznych
- Sporządzenie projektu planu ogólnego, o którym mowa w art. 13a ustawy z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym , dla całego obszaru Gminy Zawiercie.
- "Modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali oraz pomiar wszystkich budynków w obrębie ewidencyjnym Biała Błotna, gmina Kroczyce"
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu", z podziałem na 3 części.
- Dostawa papieru ozdobnego oraz papieru do drukarek, kserokopiarek, ploterów dla komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie zaangażowanych we wdrażanie programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego(...)
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.