eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mońki › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją projektu pn. Kompleksowe rozwiązanie problemu gospodarki wodno - ściekowej Aglomeracji Mońki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-03

Mońki: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją projektu pn. Kompleksowe rozwiązanie problemu gospodarki wodno - ściekowej Aglomeracji Mońki
Numer ogłoszenia: 263818 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mońki , ul. Słowackiego 5A, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, tel. 085 7162587, faks 085 7162587.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.monki.um.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją projektu pn. Kompleksowe rozwiązanie problemu gospodarki wodno - ściekowej Aglomeracji Mońki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie inwestycyjne obejmuje: W ramach projektu planowana jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - pompowej oraz sieci wodociągowej w ulicach miasta Mońki, którego tereny objęte są Planem Aglomeracji. Z uwagi na położenie ulic oraz oczyszczalni na terenie miasta, projekt podzielono na 4 zadania: Zadanie nr 1 - obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na Osiedlu Reja w ulicach: Dolna, Hugo Kołłątaja, Kolejowa, Konarskiego, Czesława Miłosza, Andrzeja Frycza Modrzewskiego, Bolesława Prusa, Juliusza Słowackiego i dz. nr 1632/1, Stanisława Staszica, Ks. Jana Twardowskiego, Stanisława Wyspiańskiego, Zdrojowa, Zadanie nr 2 - obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na Osiedlu Zachód w ulicach: Ełcka, Św. Kazimierza, Kilińskiego, Ojca Maksymiliana Kolbego, Kościelna, Kwiatowa, Ks. Małynicza, Nowokościelna, Ogrodowa, Macieja Rataja, Skarbowa, Sportowa, Szkolna, Wiejska, Wincentego Witosa, Kar. Stefana Wyszyńskiego z sięgaczem, Zadanie nr 3 - obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w pozostałych ulicach: Białostocka, Batalionów Chłopskich, Dworcowa, Marii Konopnickiej, Magazynowa, Adama Mickiewicza, Al. Niepodległości, Wojska Polskiego, Szlachecka, Wyzwolenia, Zielona, Zadanie nr 4 - obejmuje remont urządzeń Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Mońkach. Sieci wodociągowe będą zasilane z 2-óch istniejących stacji uzdatniania wody położonych przy ul. Szkolnej i ul. Zdrojowej. Ścieki będą odprowadzane do istniejącej kanalizacji sanitarnej podłączonej do oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w Mońkach przy ul. Puchalskiego. Zakres rzeczowy projektu obejmuje: 1. budowę sieci kanalizacji sanitarnej: -budowę kanałów sanitarnych grawitacyjnych o długości 13.373,75 m, -budowę 562 przyłączy domowych o łącznej długości 2.861,3 m, -budowę 12 przepompowni ścieków, -budowę rurociągów tłocznych o długości 4.353,3 m, -budowę 12 przyłączy energetycznych do przepompowni ścieków, 2. budowę sieci wodociągowej: -budowę sieci wodociągowej o długości 6.998,5 m -przełączenie 40 istniejących przyłączy wodociągowych do wybudowanej sieci. 3. remont urządzeń technologicznych oczyszczalni ścieków: -przepompowni ścieków surowych, -piaskownika i stacji dmuchaw. -reaktorów biologicznych. -węzła osadowego. Ze szczegółowym zakresem robót budowlanych można zapoznać się na stronie internetowej Zamawiającego, gdzie jest zamieszczona dokumentacja projektowa do przetargu Kompleksowe rozwiązanie problemu gospodarki wodno - ściekowej Aglomeracji Mońkioraz w siedzibie Urzędu Miejskiego. Zgodnie w wybraną ofertą na realizację robót budowlanych projektu wartość robót budowlanych określono na kwotę 11 302 211,20 zł. zł. brutto ( słownie: jedenaście milionów trzysta dwa tysiące dwieście jedenaście złotych dwadzieścia groszy). 2. Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje: nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych branży; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, branży drogowej. Rolę koordynatora dla wszystkich branż pełni inspektor nadzoru branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 3. Obowiązki Inspektora Nadzoru: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z pozwoleniami na budowę, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) wzięcie udziału w przekazaniu terenu budowy, 3) informowanie na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, 4) wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych zrealizowanie całego zakresu rzeczowego robót budowlanych objętych dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, 5) nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 6) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, 7) wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót, 8) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów mających znaczenie dla oceny wykonania robót, 9) sprawdzanie i odbiór skończonych elementów robót, podlegających odbiorowi częściowemu, 10) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych, 11) wydawanie kierownikom budowy poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń, 12) sprawdzanie i odbiór robót objętych odbiorem końcowym, 13) pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności wykonywanych robót budowlanych z przepisami prawa, z umową oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym projektu, 14) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, 15) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 16) żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzeniem wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 17) egzekwowanie od wykonawcy przedstawiania na każde żądanie Zamawiającego dokumentów/dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych, 18) dopilnowanie, ze strony Zamawiającego, przestrzeganie na budowie przepisów bhp, 19) przygotowanie zadani inwestycyjnego do odbioru końcowego w tym sprawdzenie i zatwierdzenia dokumentacji powykonawczej, 20) sprawdzenie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót, 21) sporządzenie pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji, 22) uczestniczenie w odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełnią warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustaw z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 3) spełnią wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale VII niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wraz z załącznikami (załącznik nr 1 do SIWZ), b) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych składa następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie pełnili funkcję inspektora nadzoru co najmniej: -2 robót budowlanych z których każda swym zakresem obejmowała budowę kanalizacji grawitacyjnej sanitarnej lub deszczowej o śr. min. 200 mm i długości min. 5000m (długości kanalizacji sanitarnej i deszczowej można łączyć pod warunkiem iż były one realizowane w ramach jednej umowy) oraz, -2 robót budowlanych z których każda swym zakresem obejmowała budowę sieci wodociągowej o śr. min. 110 mm i długości min. 2000 m. Wykonawca powinien podać ich wartość, zakres, datę i miejsce wykonania (zał. nr 3 do SIWZ) oraz załączyć do oferty dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia przez wykonawcę. b) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (inspektorzy nadzoru) posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach: -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z załączeniem do oferty uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych , elektroenergetycznych i wraz z załączeniem do oferty uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -drogowej wraz z załączeniem do oferty uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego c) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z załączonym wzorem (załącznik nr 4 do SIWZ). Jeżeli wykazie (załącznik nr 4 do SIWZ) Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób. Wymagane dokumenty, o których mowa wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców a wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń. 5. Wykonawca mający siedzibę lub zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentu, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 lit. a) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt 5, zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w rozdziale VII pkt 5. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, b) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika, ofertę podpisuje pełnomocnik c) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, d) pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną, e) wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem; f) jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, g) termin na jaki została zawarta umowa regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia wydłużony o okres gwarancji i rękojmi, h) oferta winna zawierać dokumenty określone w rozdziale VII pkt 2 lit. a) dla każdego partnera z osobna; pozostałe dokumenty składane są wspólnie. i) w przypadku konsorcjum Zamawiający uzna spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w przypadku gdy: - warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykaże jeden z członków konsorcjum, - jeden z członków konsorcjum wykaże doświadczenie w zakresie nadzorowania budowy kanalizacji, a drugi z członków konsorcjum wykaże doświadczenie w zakresie nadzorowania budowy wodociągów. Zamawiający nie dopuszcza łączenia długości sieci nadzorowanych przez poszczególnych członków konsorcjum w celu udokumentowania spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.monki.um.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mońkach ul.Słowackiego 5a, 19-100 Mońki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Mońkach ul. słowackiego 5a, 19-100 Mońki, pok.114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013. Oś priorytetowa V: Rozwój infrastruktury ochrony środowiska. Działanie 5.1 Rozwój regionalnej infrastruktury ochrony środowiska..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.