eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › wykonanie robót remontowych dekarsko - blacharskich (demontaż pokrycia dachu z eternitu o pow. 499,27 m2 i montaż pokrycia dachu z blachodachówki o pow. 509,50 m2) na adoptowanym hotelu pracowniczym na pomieszczenia socjalne przy ul. Łowickiej 11 w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-24

Gdańsk: wykonanie robót remontowych dekarsko - blacharskich (demontaż pokrycia dachu z eternitu o pow. 499,27 m2 i montaż pokrycia dachu z blachodachówki o pow. 509,50 m2) na adoptowanym hotelu pracowniczym na pomieszczenia socjalne przy ul. Łowickiej 11 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 263761 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 058 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowych dekarsko - blacharskich (demontaż pokrycia dachu z eternitu o pow. 499,27 m2 i montaż pokrycia dachu z blachodachówki o pow. 509,50 m2) na adoptowanym hotelu pracowniczym na pomieszczenia socjalne przy ul. Łowickiej 11 w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych dekarsko - blacharskich (demontaż porycia dachu z eternitu o pow. 499,27 m2 i montaż pokrycia dachu blachodachówki o pow. 509,50 m2) na adoptowanym hotelu pracowniczym na pomieszczenia socjalne przy ul. Łowickiej 11 w Gdańsku. Zakres robót obejmuje: a) rozbiórka pokrycia dachu: ­ - rozbiórka pokrycia dachu z eternitu - powierzchnia 499,27 m2; - składowanie i opakowanie eternitu folią,; - nawilżanie eternitu podczas rozbiórki wodą; - wywiezienie eternitu transportem upoważnionym do przewozu tego rodzaju materiałów do zakładu posiadającego pozwolenie na jego utylizację. b) montaż pokrycia dachu: - remont więźby dachowej; - montaż pokrycia dachu - blachodachówka - powierzchnia 509,50 m2; - montaż wyłazu dachowego oraz świetlików i klap dymowych; - roboty blacharskie; - przemurowanie kominów; ­ - roboty tynkarskie; - roboty malarskie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - wymagania ogólne - roboty remontowe dekarsko - blacharskie - demontaż eternitu i wykonanie pokrycia z blachodachówki w adoptowanym hotelu pracowniczym na pomieszczenia socjalne przy ulicy Łowickiej 11 w Gdańsku - załącznik nr 1 do siwz; - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; specyfikacja techniczna rozbiórek budynków i budowli - usuwanie azbestu - roboty rozbiórkowe pokrycia z płyt eternitu na adoptowanym hotelu pracowniczym na pomieszczenia socjalne, Gdańsk ul. Łowicka 11 - załącznik nr 2 do siwz; - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - wykonywanie pokryć dachowych; pokrycie dachu blachą; obróbki blacharskie; rynny i rury spustowe; - roboty remontowe dekarsko - blacharskie - pokrycie blachodachówką w adoptowanym hotelu pracowniczym na pomieszczenia socjalne przy ulicy Łowickiej 11 w Gdańsku - załącznik nr 3 do siwz; - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych -tynkowanie; wykonanie tynków zwykłych zewnętrznych - roboty remontowe dekarsko - blacharskie - demontaż eternitu i wykonanie pokrycia z blachodachówki w adoptowanym hotelu pracowniczym na pomieszczenia socjalne przy ulicy Łowickiej 11 w Gdańsku - załącznik nr 4 do siwz; - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty malarskie- roboty remontowe dekarsko - blacharskie - demontaż eternitu i wykonanie pokrycia z blachodachówki w adoptowanym hotelu pracowniczym na pomieszczenia socjalne przy ulicy Łowickiej 11 w Gdańsku - załącznik nr 5 do siwz; - Przedmiar robót - usuwanie azbestu - wykonanie robót remontowych dekarsko - blacharskich (demontaż eternitu o pow. 499,27 m2) na adaptowanym hotelu pracowniczym na pomieszczenia socjalne przy ul. Łowickiej 11 w Gdańsku - załącznik nr 6 do siwz; - Przedmiar robót - wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty - roboty remontowe dekarsko - blacharskie (pokrycie blachodachówką o pow. 509,50 m2) na adaptowanym hotelu pracowniczym na pomieszczenia socjalne przy ul. Łowickiej 11 w Gdańsku - załącznik nr 7 do siwz. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie (placu budowy), zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty (prace) niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polskimi normami oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 6. Wykonawca zobowiązany jest do demontażu elementów z eternitu zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest ( Dz.U.Nr 71 poz.649); - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14.10.2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U.Nr 216 poz. 1824). 7. Wykonawca gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 8. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy (miejsce wykonania zamówienia) oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia obciążają Wykonawcę. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruzu, papy, eternitu, itp.) zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz udokumentowania tych czynności na żądanie Zamawiającego. 10. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium: 4.200,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca musi posiadać aktualne uprawnienia dotyczące gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest tj. aktualną obejmującą co najmniej okres realizacji zamówienia decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wytwarzanymi przez wykonawcę uwzględniającą odpady budowlane zawierające azbest na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r Nr 39 poz 251 z późn. zm.) wydaną przez Prezydenta Miasta Gdańska. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę. W/w dokument nie może być złożony przez podwykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum: ­ - 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót dekarsko blacharskich o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł brutto; ­ - 1 robotę budowlaną polegającą na usuwaniu elementów zawierających azbest. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku powoływania się na wiedzę i doświadczenie innych podmiotów należy przedstawić udział tych podmiotów w wykonywaniu części zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie: - 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 250.000, 00 zł. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego. 2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 3. Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat. 4. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ. 5. Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego. 6. Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami. Ceny materiałów muszą być przedstawione łącznie z kosztami zakupu i transportu materiałów. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty. Punkt 6 dotyczy pokrycia dachu blachodachówką - wg przedmiaru robót - załącznik nr 7 do siwz. 7. Złożyć Zestawienie kosztów (demontaż, składowanie i utylizacja eternitu), które należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie: 1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności: 1. Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót. 2. Wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów deszczu, śniegu lub silnych wiatrów. 3. Termin może ulec przesunięciu o ilość dni występowania wymienionych w punkcie 1 i 2 okoliczności.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 16. Cena brutto 12,20 PLN. Warunki płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2010 godzina 10:30, miejsce: Siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1 - sekretariat..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 09.11.2010.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT: Otwarcie ofert odbędzie się dnia 11.10.2010 r. o godz. 10:45 w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 9 - świetlica. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI. Marek Skuhra, stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 16, tel. (58) 302 32 82. Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.