eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa cyfrowego systemu do językowych tłumaczeń symultanicznych w podczerwieni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Łódź: Dostawa cyfrowego systemu do językowych tłumaczeń symultanicznych w podczerwieni
Numer ogłoszenia: 263757 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki w Łodzi , ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 633-97-90 w 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msl.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa cyfrowego systemu do językowych tłumaczeń symultanicznych w podczerwieni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, szkolenie i pierwsze uruchomienie cyfrowego systemu do językowych tłumaczeń symultanicznych w podczerwieni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 pzp. oraz e) Opisy techniczne i funkcjonalne bądź kopie certyfikatów lub innych dokumentów (np. karty produktowe, katalogowe, oświadczenia producentów, przy czym dopuszcza się ich złożenie w angielskiej wersji językowej) potwierdzających, że elementy oferowanego systemu spełniają wymagania SIWZ. f) Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty oświadczenia z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie i montażu urządzeń systemu bezprzewodowych tłumaczeń symultanicznych dla minimum 40 odbiorników o wartości co najmniej 50 000 zł. brutto. g) Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji obejmującej całość przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącej konserwacji, wymaganej zaleceniami producenta i naprawy tych elementów w okresie gwarancyjnym, przez wykwalifikowany i autoryzowany personel, zapewniając ciągłość ich pracy, co musi zostać skalkulowane w cenie oferty. Serwis ma być dostępny i świadczony w okresie gwarancji siedem dni w tygodniu (w tym święta i dni ustawowo wolne od pracy) w godzinach 8.00.-20.00. Wymagany czas reakcji serwisu nie może być dłuższy niż 24 godziny od chwili zgłoszenia, natomiast w przypadku nie usunięcia usterki w terminie do 48 godzin od chwili zgłoszenia wykonawca będzie zobowiązany w tym czasie do nieodpłatnego użyczenia elementu zamiennego zapewniając możliwość wykorzystania całości przedmiotu zamówienia. h) Wykonawca musi przedstawić wykaz osób lub podmiotów przewidzianych do wykonania montażu przedmiotu zamówienia oraz świadczenia usług gwarancyjnych w tym zakresie, które posiadają uprawnienia lub autoryzację do montażu i serwisowania dostarczanych urządzeń na potwierdzenie czego przedstawi kopię dokumentów (np. uprawnień, autoryzacji, certyfikatów, świadectw ukończenia kursów itp.) potwierdzających możność montażu i prowadzenia serwisu gwarancyjnego odpowiednio dla oferowanego przedmiotu zamówienia. i) Wykonawca zamierzający zatrudnić podwykonawców musi przedstawić powierzony im zakres prac w treści oferty, a przy tym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera właściwe dokumenty bądź oświadczenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierające dane osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z nich. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy wg załączonego wzoru (załącznik nr 3). Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z nich. 3. Formularz cenowy - oferta, (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Opisy techniczne i funkcjonalne bądź kopie certyfikatów lub innych dokumentów (np. karty produktowe, katalogowe, oświadczenia producentów, przy czym dopuszcza się ich złożenie w angielskiej wersji językowej) potwierdzających, że elementy oferowanego systemu spełniają wymagania SIWZ. 6. Wykaz wykonanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. (załącznik nr 4 do SIWZ). 7. Wykaz osób (załącznik nr 5 do SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msl.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Sztuki w Łodzi ul. Więckowskiego 36 kancelaria w godzinach 9-15.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Sztuki w Łodzi ul. Więckowskiego 36 w kancelarii..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.